Hooimijt December 2012

Dutch language haystack
Post Reply
Indiana Jones
Freegold Member

Re: Hooimijt December 2012

Post by Indiana Jones »

@adamus:

ik heb het vluchtig doorgezien en vind het knullig en rommelig geschreven.
Maar ..... er staan wel waarheden in, behalve het laatste over de Nederlandse TV sterren, Rutte en Wilders, daar gaat hij echt met zijn gedachten op de loop.

-Dat over het 'Ronde Huis' is 99.99% waar. Overigens vindt dat misbruik- marteling van en moord op kinderen tot op de dag van vandaag nog steeds plaats. Ook in de kringen van adel- geld en (politieke, rechterlijke en militaire) macht. Alleen komen deze lieden er vaak mee weg, terwijl de andere burgers er voor veroordeeld worden. Voor mij mogen ze allemaal aan de hoogste boom opgeknoopt worden :!: :!:
Rond die plek op de Veluwe zijn al vanaf de jaren '50 vorige eeuw meerdere malen botresten van kinderen en vrouwen gevonden, waarvan men eerst dacht dat het prehistorisch was gezien de rituele begrafenis van sommigen, maar later werd gezegd werd dat het resten waren van herten en wilde zwijnen. Zelfs NU nog doet dit praatje soms de ronde op de Veluwe.

-Dat van Wilhelmina had ik al eind jaren '60 vorige eeuw over gelezen. Een arts had bewijsstukken dat Koning WIII rond de geboortedatum van Wilhelmina al in het derde syfillis stadium zat (waarmee je overigens nog wel 20 jaar kunt leven, maar geen kinderen meer kunt maken). Hoewel al bekend was dat WIII dit had, werd deze arts geschorst en pleegde hij kort daarop zelfmoord ..... tenminste, dat is de officiële lezing. Ook dit verhaal heeft een zeer hoog waarschijnlijkheidsgehalte.

-Dat Wilhelmina al maatregelen getroffen had om Nederland te verlaten, is ook een feit. Direct na de Duitse inval in Polen (sept.1939) zijn de voorbereidingen in gang gezet en Bernhard heeft niet alleen de voorbereidingen in London gemaakt, maar ook in Canada. De Oranjes hebben dit, ondanks overtuigend bewijs, nooit toegegeven. Ook dat transport van Nederlands DNB goud- en andere waardevolle spullen van de adel naar London is waar, zelfs dat schip met goud dat tussen Rotterdam en HvH is gezonken. Men is er nog steeds naar op zoek, maar het zal nooit gevonden worden, want ik heb in de jaren '70 vorige eeuw al begrepen dat de Duitsers het gevonden hebben. Ook hiervan zijn meerdere bewijsstukken, die soms zelfs door lieden van aanzien over het voetlicht zijn gebracht.

Dus tsjah, een rommelig verhaal van deze blogger met een aantal waarheden erin. Lang leve overigens jouw blogger 'flore' die de wereld graag terugziet als één die weer geregeerd wordt door de adel met fysiekgoud aan de basis van het geld en die denkt dat het dán allemaal zoveel eerlijker wordt ... :lol: :lol:
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

Gepost op 9 december 2012
door Peter B. Meyer

Koop goud en zilver

http://www.edelmetaal-info.nl/2012/12/k ... en-zilver/
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

doubleyou wrote:Gepost op 9 december 2012
door Peter B. Meyer

Koop goud en zilver

"Confiscatie" :!: Baartjes nu snel omruilen voor Krugers en Maples.....niet meer in aangiftes vermelden :lol:
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:
door Peter B. Meyer

Koop goud en zilver

"Confiscatie" :!: Baartjes nu snel omruilen voor Krugers en Maples.....niet meer in aangiftes vermelden :lol:
Da's niet helemaal waar ...... Ik beweer al sinds 2006 dat de maximale hoeveelheid 50gram per unit moet zijn en da's weer minder dan 2 maples- of krugers :!: , waarover je ook nog eens de muntwaarde betaalt. Verzamelaarswaarde laat zich slecht uitbetalen in een tijd dat er paniek is, dus dát advies vind ik niet zo best :?
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:
Adamus wrote:
door Peter B. Meyer

Koop goud en zilver

Da's niet helemaal waar ...... Ik beweer al sinds 2006 dat de maximale hoeveelheid 50gram per unit moet zijn en da's weer minder dan 2 maples- of krugers :!: , waarover je ook nog eens de muntwaarde betaalt. Verzamelaarswaarde laat zich slecht uitbetalen in een tijd dat er paniek is, dus dát advies vind ik niet zo best :?
50 - 31,1 - 20 gram "baartjes" bij TOV en in Amsterdam 10 - 5 en soms nog kleiner. Aan keuze geen gebrek -begint op wisselgeld te lijken.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Nu enkel nog de trigger zoeken om het populair te maken en we zijn vertrokken.

Smartphone wordt geldbeugel
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:
Indiana Jones wrote:
Adamus wrote:"Confiscatie" :!: Baartjes nu snel omruilen voor Krugers en Maples.....niet meer in aangiftes vermelden :lol:
50 - 31,1 - 20 gram "baartjes" bij TOV en in Amsterdam 10 - 5 en soms nog kleiner. Aan keuze geen gebrek -begint op wisselgeld te lijken.
Het credo is hier: Gewoon boerenverstand gebruiken

Kun je in de winkel of op de markt met een biljetje van €500 betalen, of van € 250 of van € 100. Neen, dus .... met een briefje van € 50 kan dat nog wel en liever nog biljetjes van € 20.

Zo werkt het over enkele jaren dus ook met goud (boven spot € 50/gram). Alles na 50 gram-goud zul je via het systeem moeten doen en daaronder kun je buiten het systeem blijven ... ;)

Dan bedoel ik niet dat je met goud moet/kan gaan betalen, maar gramgoud stukken vanaf 50gram en kleiner zul je bij goudwinkeltjes altijd wel in kunnen wisselen tegen cash, terwijl dat met munten e/o baartjes boven de 50 gram lastiger zal worden in verband met allerlei meldingsplichten die de overheid op zal gaan leggen om z.g. illegaal goud op te sporen.

Mocht het nu toch zo zijn dat het monetaire systeem in elkaar ploft, dan accepteren winkeliers alleen maar datgene wat ze kennen .... zilveren guldens, rijksdaalders, tientjes en gouden tientjes. Binnen de kortste keren weten ze precies hoe ze die op 'vals' kunnen checken en zullen ze die accepteren, want handel=handel..... :mrgreen:

(in België zullen dat weer andere munten zijn, die ze daar nog van vroeger herkennen)
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indy,

Ik zie me de overheidsheffingen en energierek. niet anders dan digitaal betalen. De bakker kan zijn meel ook niet buiten "meneba" om kopen -er bestaat geen kleinschaligheid meer in heel veel business'. Er liggen vanuit ABN allang pasjes klaar om het betalingsverkeer totaal te digitaliseren. Daar waren ze in 2008 al mee bezig. Kan die beloofde €1000 van Rutte op gestort worden :idea:

Overheid hoeft niet bang te zijn voor goud, meer voor allerlei betalingsgrapjes als bartering via mobiele telefoon denk ik.

En de baartjes zijn vast wel bij Turkse-chinese ambassade te lozen.

Monetaire systeem zie ik niet ploffen. Fiat wordt minder waard, maar nooit 0,0. Restprijs is ook afhankelijk van wat de chinees nodig heeft om doosjes van te maken ......
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:[

(in België zullen dat weer andere munten zijn, die ze daar nog van vroeger herkennen)
Kabouter Twitter heeft het over "napoleonnekes".
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Spruitje wrote:Nu enkel nog de trigger zoeken om het populair te maken en we zijn vertrokken.

Smartphone wordt geldbeugel
Lees ik de laatste post eerst heeft Spruit11 het al gepost :D

Gaat pas van de grond komen als overheden een waterdichte manier hebben gevonden om af te tappen, tax o.a.
Post Reply