ik heb het vluchtig doorgezien en vind het knullig en rommelig geschreven.
Maar ..... er staan wel waarheden in, behalve het laatste over de Nederlandse TV sterren, Rutte en Wilders, daar gaat hij echt met zijn gedachten op de loop.
-Dat over het 'Ronde Huis' is 99.99% waar. Overigens vindt dat misbruik- marteling van en moord op kinderen tot op de dag van vandaag nog steeds plaats. Ook in de kringen van adel- geld en (politieke, rechterlijke en militaire) macht. Alleen komen deze lieden er vaak mee weg, terwijl de andere burgers er voor veroordeeld worden. Voor mij mogen ze allemaal aan de hoogste boom opgeknoopt worden

Rond die plek op de Veluwe zijn al vanaf de jaren '50 vorige eeuw meerdere malen botresten van kinderen en vrouwen gevonden, waarvan men eerst dacht dat het prehistorisch was gezien de rituele begrafenis van sommigen, maar later werd gezegd werd dat het resten waren van herten en wilde zwijnen. Zelfs NU nog doet dit praatje soms de ronde op de Veluwe.
-Dat van Wilhelmina had ik al eind jaren '60 vorige eeuw over gelezen. Een arts had bewijsstukken dat Koning WIII rond de geboortedatum van Wilhelmina al in het derde syfillis stadium zat (waarmee je overigens nog wel 20 jaar kunt leven, maar geen kinderen meer kunt maken). Hoewel al bekend was dat WIII dit had, werd deze arts geschorst en pleegde hij kort daarop zelfmoord ..... tenminste, dat is de officiële lezing. Ook dit verhaal heeft een zeer hoog waarschijnlijkheidsgehalte.
-Dat Wilhelmina al maatregelen getroffen had om Nederland te verlaten, is ook een feit. Direct na de Duitse inval in Polen (sept.1939) zijn de voorbereidingen in gang gezet en Bernhard heeft niet alleen de voorbereidingen in London gemaakt, maar ook in Canada. De Oranjes hebben dit, ondanks overtuigend bewijs, nooit toegegeven. Ook dat transport van Nederlands DNB goud- en andere waardevolle spullen van de adel naar London is waar, zelfs dat schip met goud dat tussen Rotterdam en HvH is gezonken. Men is er nog steeds naar op zoek, maar het zal nooit gevonden worden, want ik heb in de jaren '70 vorige eeuw al begrepen dat de Duitsers het gevonden hebben. Ook hiervan zijn meerdere bewijsstukken, die soms zelfs door lieden van aanzien over het voetlicht zijn gebracht.
Dus tsjah, een rommelig verhaal van deze blogger met een aantal waarheden erin. Lang leve overigens jouw blogger 'flore' die de wereld graag terugziet als één die weer geregeerd wordt door de adel met fysiekgoud aan de basis van het geld en die denkt dat het dán allemaal zoveel eerlijker wordt ...