Broncel is inderdaad steengoed.doubleyou wrote:.
2012 – Ka-boom!
Gepost op 22 januari 2012 door Robert Broncel
Onder andere over Argentinië, Europa, America, "Shit happens" & dekking zoeken...
Hierbij de link naar steengoed artikel van broncel, vandaag gepubliceerd op Wilbert's site :
http://www.edelmetaal-info.nl/2012/01/2012-ka-boom/
Echter, de achterliggende gedachte die me wel vaker bekruipt : ....pas op voor de tsunami die ons overspoelt.....
Krijg soms het gevoel : ....hij behoort tot de categorie die net iets te graag waarschuwt, voor wat hij mee momenten net iets te graag wil ....
I know,.....zeer controversiele stelling, maar ik schrijf mijn gevoel hé !
Ik probeer in mijn beperking een voorbeeldje van ( ik denk Pantelis ).
de 10.000 miljard , euro's of dollars....tdoet er effe niet toe...tis nen hoop geld !
de bailout van Griekenland.
Als ik dit begin te lezen, ik kan een eind volgen: wat als men zou kiezen voor een faling bij de Grieken....en het cascade-effect...
En dan komt ineens een 10.000 te voorschijn. ( ??? ).
Logische 'stomme vraag " : betaal gans die Griekse rotzooi af en zet hun begrotingsteller op 0 . Dan kom je nog aan geen fractie van die 10.000 !
De Grieken het allerbeste begrotingstekort ter wereld, en wij van een doemdenken verlost.
Dat het er slecht aan toe gaat, ja !
Dat potentieel herstel fragiel is, ja !
Dat we daarom niet in overtreffende trap de ondergang moeten wensen : evenzeer ja !
Als goudbezitter ( en in percentage echt wel zwaar ) blijf ik naief hopen op een doorstart ( rekening houdend met een collectieve verarming ) zonder een totale collapse te moeten ondergaan .
Broncel en Pantelis dienen op geregelde tijdstippen iets te posten.
Lijjkt me logisch dat het gevaar van ' net erover " om de hoek blijft loeren.
Die gasten zitten in een trein met een bepaald eindstation.
Ik zit in een " mossel noch vis-restaurant, waar de temperatuur in het winterseizoen " kan vriezen, kan dooien " .
Ik hoef alleen verantwoording aan mijn echtgenote en ondergetekende.
Echtgenote valt neig mee

Ondergetekende kan wel eens in de knoop liggen met zichzelf, maar dat lost die ook wel op

mvg
Cavajo