@cavajo
het siert je dat je hart bij je zaak ligt ...
ik hoor uit verschillende hoeken dat de groei er momenteel uit is en ! dat is voor het eerst sinds het uitbreken van de crisis !
Hooimijt September 2012
-
- Platinum Member
Re: Hooimijt September 2012
de derde druk van de vertaling van 'Atlas shrugged' van de hand van Ayn Rand verschijnt vanaf 19 oktober onder de nieuwe titel 'De kracht van Atlantis'.
een -must read-
http://www.bol.com/nl/p/de-kracht-van-a ... 005804522/
een -must read-
Last edited by skyscraper on 13 Sep 2012, 22:52, edited 1 time in total.
- Rasta
- Gold Member
De one-liners .... tja. En, de VVD (of rechts in zijn algemeenheid) heeft eigenlijk meer schuld aan de huidige crisis dan links.
Mooie column in de dagelijkse standaard: De VVD moet minder praatjes verkopen en beter nadenken
Mooie column in de dagelijkse standaard: De VVD moet minder praatjes verkopen en beter nadenken
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
- Spruitje
- Freegold Member
En voor diegene die de weg nog niet gevonden hebben naar die draad: (link)cavajo wrote:en een schotje voor de boeg lossend......
die eindejaarspoll kan nog best spannend worden...?..
we komen in de cruciale periode...![]()
mvg,
Cavajo
Laat jullie eens gaan! Heb geen schrik om een gokje te wagen, we hebben nog niemand opgegeten. Alle meningen zijn hier welkom.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- doubleyou
- Gold Member
Tja, en anno 2012 heeft men de kennisSpruitje wrote:intussen heb je weer typische bubble-standpunten. (Twitter)
Geert Noels @GeertNoels 13 september 12 De totale hoeveelheid goud ter wereld is een kubus van 20m x 20m x 20m. #QE3Peter Vanden Houte @PVandenHoute @GeertNoels Tja, in 1630 waren er ook niet zoveel zwarte tulpenbollen beschikbaar...

Of heeft er iemand al zo'n gouden strek-je ezeltje kunnen kweken ?

"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Gold Member
Rasta wrote:Libertariërs zijn nog overduidelijk geen partij van betekenis. Met bijna alle stemmen geteld, komen ze net boven de 4000 stemmen uit. Dat is minder dan 0,1% van de totale uitgebrachte stemmen.
Link
de boodschap werd door Manders wel erg plat gebracht: Monaco hoef je geen belasting te betalen (behalve Fransen

-
- Gold Member
Spruitje wrote:intussen heb je weer typische bubble-standpunten. (Twitter)
Geert Noels @GeertNoels 13 september 12 De totale hoeveelheid goud ter wereld is een kubus van 20m x 20m x 20m. #QE3Peter Vanden Houte @PVandenHoute @GeertNoels Tja, in 1630 waren er ook niet zoveel zwarte tulpenbollen beschikbaar...
leuk als Noels het schrijft is het nieuws.....we wisten het al....uiteindelijk ook een ouderwetse bal hoor.
-
- Gold Member
is dat een betere vertaling dan de vorige?skyscraper wrote:de derde druk van de vertaling van 'Atlas shrugged' van de hand van Ayn Rand verschijnt vanaf 19 oktober onder de nieuwe titel 'De kracht van Atlantis'.
een -must read-
€39,95 de inflatie is ook al ingeprijsd zie ik. Gelukkig heb ik de Dollarversie al (gelezen)

Bijna 90 guldens voor een boek

Last edited by Adamus on 14 Sep 2012, 09:49, edited 2 times in total.
-
- Gold Member
doubleyou wrote:.
Uitsmijter : 't is bewezen, ze voelen zich mannelijk...
FED tegen ECB : ik wil de grootste hebben...
printer
geen druppeltjes, maar sneller dan een laserstraal.
-
- Gold Member
ik heb het bijna niet gevolgd "wij gaan NL uit de crisis loodsen" en "wij gaan zorgen dat NL sterker uit de crisis komt". Ook het woord "trots" kwam nog wel eens langscavajo wrote:een postje ..." Nederland ".
als rasechte Vlaming, ik heb vaak de verkiezingsdebatten gevolgd op NOS,
en Nederland 1,2 of 3 omroepen.
RTL kan ik niet pakken....
ik kan een stuksken volgen ivm Rutte, Samson, etc....
polarisatie ten top, maar de wereldeconomische toestand drijft hen naar elkaar...
tenminste als ze verstandig zijn.
nota van de redactie : ondergetekende is geen Nederlander, maar de ellende is bij ons hetzelfde !!
mvg,
Cavajo