Hooimijt September 2012

Dutch language haystack
Post Reply
skyscraper
Platinum Member

Re: Hooimijt September 2012

Post by skyscraper »

@cavajo
het siert je dat je hart bij je zaak ligt ...
ik hoor uit verschillende hoeken dat de groei er momenteel uit is en ! dat is voor het eerst sinds het uitbreken van de crisis !
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

de derde druk van de vertaling van 'Atlas shrugged' van de hand van Ayn Rand verschijnt vanaf 19 oktober onder de nieuwe titel 'De kracht van Atlantis'.
een -must read-
http://www.bol.com/nl/p/de-kracht-van-a ... 005804522/
Last edited by skyscraper on 13 Sep 2012, 22:52, edited 1 time in total.
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

De one-liners .... tja. En, de VVD (of rechts in zijn algemeenheid) heeft eigenlijk meer schuld aan de huidige crisis dan links.

Mooie column in de dagelijkse standaard: De VVD moet minder praatjes verkopen en beter nadenken
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

cavajo wrote:en een schotje voor de boeg lossend......

die eindejaarspoll kan nog best spannend worden...?..

we komen in de cruciale periode... :lol:

mvg,
Cavajo
En voor diegene die de weg nog niet gevonden hebben naar die draad: (link)
Laat jullie eens gaan! Heb geen schrik om een gokje te wagen, we hebben nog niemand opgegeten. Alle meningen zijn hier welkom.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

Spruitje wrote:intussen heb je weer typische bubble-standpunten. (Twitter) :lol:
Geert Noels @GeertNoels 13 september 12 De totale hoeveelheid goud ter wereld is een kubus van 20m x 20m x 20m. #QE3
Peter Vanden Houte @PVandenHoute @GeertNoels Tja, in 1630 waren er ook niet zoveel zwarte tulpenbollen beschikbaar...
Tja, en anno 2012 heeft men de kennis :) om tulpenbollen naar hartelust te vermeerderen, maar dit geldt duidelijk niet voor goud...
Of heeft er iemand al zo'n gouden strek-je ezeltje kunnen kweken ? :lol:
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Rasta wrote:Libertariërs zijn nog overduidelijk geen partij van betekenis. Met bijna alle stemmen geteld, komen ze net boven de 4000 stemmen uit. Dat is minder dan 0,1% van de totale uitgebrachte stemmen.

Link

de boodschap werd door Manders wel erg plat gebracht: Monaco hoef je geen belasting te betalen (behalve Fransen :lol: ), Dubai (Dick Cheney) werd ook genoemd geloof ik......nogal irreëel. Verder mogen we stilstaan op de A12 maar dan op een particuliere weg. Hoe dat gefinancierd wordt? Gewoon door rijke jongens die weten wat "franctioneel" inhoudt ;) Aan wie denkt Manders die "spulletjesvanonsallemaal" te verkopen? Ik heb er geen antwoord op gekregen, behalve dan het de dooddoener: "er komt een oplossing als het maar niet publiek is". Jaja, nog een keer welvaartsoverheveling zeker. Nee, 20 jaar bezig en niets bereikt.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Spruitje wrote:intussen heb je weer typische bubble-standpunten. (Twitter) :lol:
Geert Noels @GeertNoels 13 september 12 De totale hoeveelheid goud ter wereld is een kubus van 20m x 20m x 20m. #QE3
Peter Vanden Houte @PVandenHoute @GeertNoels Tja, in 1630 waren er ook niet zoveel zwarte tulpenbollen beschikbaar...

leuk als Noels het schrijft is het nieuws.....we wisten het al....uiteindelijk ook een ouderwetse bal hoor.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

skyscraper wrote:de derde druk van de vertaling van 'Atlas shrugged' van de hand van Ayn Rand verschijnt vanaf 19 oktober onder de nieuwe titel 'De kracht van Atlantis'.
een -must read-
http://www.bol.com/nl/p/de-kracht-van-a ... 005804522/
is dat een betere vertaling dan de vorige?

€39,95 de inflatie is ook al ingeprijsd zie ik. Gelukkig heb ik de Dollarversie al (gelezen) ;)

Bijna 90 guldens voor een boek :!: Even kijken wat "deflatie in aantocht" van Mecking kost......
Last edited by Adamus on 14 Sep 2012, 09:49, edited 2 times in total.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

doubleyou wrote:.
Uitsmijter : 't is bewezen, ze voelen zich mannelijk...

FED tegen ECB : ik wil de grootste hebben...

printer :)

geen druppeltjes, maar sneller dan een laserstraal.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

cavajo wrote:een postje ..." Nederland ".

als rasechte Vlaming, ik heb vaak de verkiezingsdebatten gevolgd op NOS,
en Nederland 1,2 of 3 omroepen.
RTL kan ik niet pakken....
ik kan een stuksken volgen ivm Rutte, Samson, etc....
polarisatie ten top, maar de wereldeconomische toestand drijft hen naar elkaar...
tenminste als ze verstandig zijn.

nota van de redactie : ondergetekende is geen Nederlander, maar de ellende is bij ons hetzelfde !!

mvg,
Cavajo
ik heb het bijna niet gevolgd "wij gaan NL uit de crisis loodsen" en "wij gaan zorgen dat NL sterker uit de crisis komt". Ook het woord "trots" kwam nog wel eens langs :lol: Morgen zit Rutte gewoon weer in Brussel pootjes geven.
Post Reply