Iemand een idee waarom dit is?
Huur van de servers wellicht niet betaald

Bedoel je hiermee dat het oude forum offline is ?? Ik heb geen toegang en heb geen benul wat daar gaande isBoefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?
Huur van de servers wellicht niet betaald(no offence)
oproep @ de "guests" : lees het eens rustig door hier, en wil je een woordje meepraten of wat interessante links of commentaar kwijt, hier kan je je ei kwijt...'t is niet moeilijk.Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....
mmmmm, heb gisterenochtend en zojuist weer, een postje op het jsmineset-froum achtergelaten met deze website erbij ...... wie weet komt het daar vandaan.....Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?
Huur van de servers wellicht niet betaald(no offence)
eduro wrote:Hallo Iedereen,
Leuk om weer vele vertrouwde namen terug te zien.![]()
Het offline van goud.com was de tricker om een verder te zoeken, uiteindelijk via het cash forum een linkje opgepikt.
Dat is een smart move Indiana.Indiana Jones wrote:
mmmmm, heb gisterenochtend en zojuist weer, een postje op het jsmineset-froum achtergelaten met deze website erbij ...... wie weet komt het daar vandaan.....
Yup, kijk zojuist in mijn yahoo mail en er zijn de afgelopen 2 uur wel 9 reacties binnen van posters aldaar. Nog nooit eerder ergens een reactie op gehad en ga maar eens kijken wat ze te vertellen hebben.
Bye Indy
Het was niet zo heel bijzonder wat ze te melden hadden, maar maakt niet uit. Ik blijf het zo af en toe daar proberen om meer engelstaligen hier naartoe te krijgen. Doe dat ook soms op IEX fora mbt nederlandstalige posters. Zo kan iedereen zijn/haar steentje bijdragen om het hier wat drukker te maken op het forum. Hoe meer zielen, temeer vreugd ......toch ......Obi-Wan wrote:Dat is een smart move Indiana.Indiana Jones wrote:
mmmmm, heb gisterenochtend en zojuist weer, een postje op het jsmineset-froum achtergelaten met deze website erbij ...... wie weet komt het daar vandaan.....
Yup, kijk zojuist in mijn yahoo mail en er zijn de afgelopen 2 uur wel 9 reacties binnen van posters aldaar. Nog nooit eerder ergens een reactie op gehad en ga maar eens kijken wat ze te vertellen hebben.
Bye Indy
Ik werd op het oude forum er al afgezwierd na 2 lullige PM.![]()
Big Administrator was watching....