Hooimijt November 2011

Dutch language haystack
Post Reply
Boefke
Silver Member

Re: Hooimijt November 2011

Post by Boefke »

Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?

Iemand een idee waarom dit is?

Huur van de servers wellicht niet betaald ;) (no offence)
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?

Bedoel je hiermee dat het oude forum offline is ?? Ik heb geen toegang en heb geen benul wat daar gaande is
Patience. Use the force. Think.
eduro
Bronze Member

Post by eduro »

Hallo Iedereen,

Leuk om weer vele vertrouwde namen terug te zien. :D

Het offline van goud.com was de tricker om een verder te zoeken, uiteindelijk via het cash forum een linkje opgepikt. :idea:
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them. Galileo Galilei
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....
oproep @ de "guests" : lees het eens rustig door hier, en wil je een woordje meepraten of wat interessante links of commentaar kwijt, hier kan je je ei kwijt...'t is niet moeilijk.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Boefke wrote:Het is hier nogal druk met "guests" de laatste 24 uur.....kan ik dit loszien van het uit de lucht zijn van goudforum.com?

mmmmm, heb gisterenochtend en zojuist weer, een postje op het jsmineset-froum achtergelaten met deze website erbij ...... wie weet komt het daar vandaan.....

Yup, kijk zojuist in mijn yahoo mail en er zijn de afgelopen 2 uur wel 9 reacties binnen van posters aldaar. Nog nooit eerder ergens een reactie op gehad en ga maar eens kijken wat ze te vertellen hebben.

Bye Indy
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
doubleyou
Gold Member

China en goud in de praktijk !

Post by doubleyou »

.
In 3e kwartaal 2011 importeren de chinezen meer goud dan in heel 2010 !
En mijn gedacht, het gele spul dat China binnenkomt, gaat er voorlopig zeker niet meer uit.

Financial Times :

Data from the Hong Kong government showed that China imported a record 56.9 tonnes in September, a sixfold increase from 2010. Monthly gold imports for most of 2010 and this year run at about 10 tonnes, but buying jumped in July, August and September. In the three-month period, China imported from Hong Kong about 140 tonnes, more than the roughly 120 tonnes for the whole 2010.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

eduro wrote:Hallo Iedereen,

Leuk om weer vele vertrouwde namen terug te zien. :D

Het offline van goud.com was de tricker om een verder te zoeken, uiteindelijk via het cash forum een linkje opgepikt. :idea:

Total members 50 | Our newest member eduro
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Indiana Jones wrote:
mmmmm, heb gisterenochtend en zojuist weer, een postje op het jsmineset-froum achtergelaten met deze website erbij ...... wie weet komt het daar vandaan.....

Yup, kijk zojuist in mijn yahoo mail en er zijn de afgelopen 2 uur wel 9 reacties binnen van posters aldaar. Nog nooit eerder ergens een reactie op gehad en ga maar eens kijken wat ze te vertellen hebben.

Bye Indy
Dat is een smart move Indiana.

Ik werd op het oude forum er al afgezwierd na 2 lullige PM. 8-)

Big Administrator was watching.... :shock:
Patience. Use the force. Think.
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Obi-Wan wrote:
Indiana Jones wrote:

Bye Indy
Dat is een smart move Indiana.

Ik werd op het oude forum er al afgezwierd na 2 lullige PM. 8-)

Big Administrator was watching.... :shock:
Het was niet zo heel bijzonder wat ze te melden hadden, maar maakt niet uit. Ik blijf het zo af en toe daar proberen om meer engelstaligen hier naartoe te krijgen. Doe dat ook soms op IEX fora mbt nederlandstalige posters. Zo kan iedereen zijn/haar steentje bijdragen om het hier wat drukker te maken op het forum. Hoe meer zielen, temeer vreugd ......toch ......
Indiana Jones
Freegold Member

Meer armen in de VS

Post by Indiana Jones »

Laatste update: 7 november 2011 22:28

WASHINGTON - Het aantal arme Amerikanen is in 2010 tot een recordniveau van 49 miljoen gestegen ofwel 16 procent van de totale bevolking. Dat bleek maandag uit nieuwe gegevens van het Amerikaanse centraal bureau voor de statistiek.

De armoede onder ouderen, Aziaten en Latino's is hoger dan voorheen werd gedacht. De cijfers zijn gebaseerd op een nieuwe rekenmethode die meer gewicht toekent aan de dagelijkse uitgaven.

De nieuwe cijfers verschillen van het in september gepubliceerde officiële armoedecijfer. Volgens dat cijfer ligt het aantal Amerikanen onder de armoedegrens op 46,6 miljoen.

(bron) © ANP
Post Reply