Beste Vrienden,
net zoals vorig jaar organiseer ik een etentje voor alle goudforummers.
Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).
Ik heb al toezeggingen van enkele bekende posters vanop het vroegere goudforum.
Ben je geinteresseerd, stuur dan een emailtje naar avnbb2009@hotmail.com en ik mail je de verdere details.
Hopelijk tot dan,
Wimilio
19 November meeting Antwerpen
- Rasta
- Gold Member
Re: Hooimijt November 2011
Rasta meld zich. Voor iedereen uit Den Haag en omstreken - u kunt met mij meerijden indien gewenst.wimilio wrote:Beste Vrienden,
Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
-
- Platinum Member
Re: 19 November meeting Antwerpen
Mooi initiatief,
maar ik blijf passen...
maybe later.....
hoofdreden vergelijkbaar met Obi !
mvg
Cavajo
maar ik blijf passen...
maybe later.....
hoofdreden vergelijkbaar met Obi !
mvg
Cavajo
-
Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?Rasta wrote:Rasta meld zich. Voor iedereen uit Den Haag en omstreken - u kunt met mij meerijden indien gewenst.wimilio wrote:Beste Vrienden,
Ik weet het, "dan had je er maar bij moeten zijn" maar dat trekt me nu ff niet
- Rasta
- Gold Member
Mijn indruk was dat het niet echt gescheiden kampen zijn in gedachten, maar in beleving en uitvoering. Net religie, soms zijn er afvalligen van "het ware geloof", en die starten hun eigen gemeenschap. Zo is het leven Er was echter maar een select groepje, dus het is lastig om voor de grote groep te spreken. Ik kan al helemaal niet voor Kamp A spreken natuurlijkParsGold wrote:Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
-
- Gold Member
Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en MartijnParsGold wrote:Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?Rasta wrote:Rasta meld zich. Voor iedereen uit Den Haag en omstreken - u kunt met mij meerijden indien gewenst.wimilio wrote:Beste Vrienden,
-
Kan iemand mij ook verklappen of Rari nu al dan niet Admin was (in disguise) ? Ik heb er eens een discussie over gezien...Adamus wrote: Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn
- Rasta
- Gold Member
Vanuit kamp A begreep ik dat Rari iemand anders is dan Admin. Voor wie het niet heeft meegekregen, Admin heeft de handdoek in de ring geworpen (gecashed?) en de toko verkocht aan Martijn.mcduff wrote:Kan iemand mij ook verklappen of Rari nu al dan niet Admin was (in disguise) ? Ik heb er eens een discussie over gezien...Adamus wrote: Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn
-
- Gold Member
Was er wel sprake van verschil? Er werd gewoon gebanned en een "contributie" ingesteld. Een nieuwe alias, peanuts (vlgs Geel IJzer) betalen en je wordt persoonlijk geadviseerd. Er gaan straks hele grote partijen meedoen en die laten de kleine garnaal meedelen in hun inzichten.Rasta wrote:Mijn indruk was dat het niet echt gescheiden kampen zijn in gedachten, maar in beleving en uitvoering. Net religie, soms zijn er afvalligen van "het ware geloof", en die starten hun eigen gemeenschap. Zo is het leven Er was echter maar een select groepje, dus het is lastig om voor de grote groep te spreken. Ik kan al helemaal niet voor Kamp A spreken natuurlijkParsGold wrote:Nu ben ik toch benieuwd hoe camp A samen met camp B is gegaan...?
Just kidding. ik wil dit zeggen: ook Indy kan daar terecht, als hij maar betaalt en een andere alias aanneemt.
-
- Gold Member
Gaan we nu verder in het "café"Rasta wrote:mcduff wrote:Kan iemand mij ook verklappen of Rari nu al dan niet Admin was (in disguise) ? Ik heb er eens een discussie over gezien...Adamus wrote: Ik kan wel verklappen wie er ook niet waren: de hoge priesters Rari en Martijn
Vanuit kamp A begreep ik dat Rari iemand anders is dan Admin. Voor wie het niet heeft meegekregen, Admin heeft de handdoek in de ring geworpen (gecashed?) en de toko verkocht aan Martijn.