Ontertussen, de gewetensvormer van Europa

Inderdaad alle niet afbetaalde auto's van de weg;-)Spruitje wrote:Inderdaad, neem ze allemaal van de weg en de files zijn opgelost
Ik geloof dat de CEO van VW eind vorig jaar 'n bonus kreeg van 18 mio €...
In de warehouses van Goldman Sachs; JPMorgan c.s. ..... als onderpand voor hun shortposities op de Crimex .......Spruitje wrote:Heeft er soms iemand soms recentelijk het goud van Zwitserland en Duitsland gezien? Niemand?? Verdorie toch, waar kan ik dat nu gelegd hebben.![]()
link
Afgezonken in Uboten. Gezien de duitse historie met administratie kan de firma Mammoet aan de bak.Spruitje wrote:Heeft er soms iemand soms recentelijk het goud van Zwitserland en Duitsland gezien? Niemand?? Verdorie toch, waar kan ik dat nu gelegd hebben.![]()
link
Dat zit er dik in. Maar eens die woningen in handen van de buitenlanders, zullen er wel een pak "nieuwe, op maat gesneden taksen" gecreëerd worden voor deze buitenlandse kopers !Spruitje wrote:Spaanse woningmarkt in duikvlucht
Het gaat van kwaad naar erger met de Spaanse vastgoedmarkt. Nooit eerder vielen de huizenprijzen aan zo'n duizelingwekkend tempo als in het vorige kwartaal. De fundamenten onder de huizenmarkt lijken helemaal weggeslagen.
--------------------------------------------------------
Blijkt: eens de bal aan het rollen gaat is het haast niet meer te stoppen...
We gaan nog voor 'n prikje "een plekje onder de zon" kunnen op de kop tikken.
Wie weet krijg je d'er binnenkort de -meerderjarige- dochter van de bouwpromotor bij![]()