Je gelooft MTM pas als je bereid bent er voor te betalen.Indiana Jones wrote:Als ik daarover schreef op het vorige forum, begreep ik kennelijk MTM goud niet ....cavajo wrote: Daar was ik het in de vorige hooimijt altijd al oneens met de theorie van Geel IJzer.
Hij hamerde steeds over het " verfrissende " aan de ECB, omwille van zijn MTM boeken van zijn goudreserve.
Stelde me vaker de vraag : " welk goud ? " !
Een zeer onvoorzichtige redenering als "uw" goud in de schuif van 'uw gebuur" ligt !!!
mvg
Cavajo![]()
Het schijnt dat mensen met een onvoorwaardelijk geloof ergens in, er niet meer vanaf te brengen zijn. Als je 'tegen' bent, ben je de schuld als het misloopt .... contradictio in terminis ......![]()
Morgen een belangrijke dag voor Goud- en de Euro. Dan worden wat langere Spaanse en Italiaanse schulden geveild. In de Anglo-Amerikaanse pers zijn vergrootglazen uitgedeeld en krijgt de grootste mierenneuker een weekbonus.....
Morgen een belangrijke dag. In de pers werd mij het "goede nieuws" iets te opzichtig gebracht. Die zwakke broeders hadden geen probleem om de busje even vooruit te trappen en "dat belooft veel goeds voor morgen". Toch fijn om op de autoradio dhr Jansen van BNR helemaal in Maastricht te kunnen ontvangen.
"de markt heeft nog veel liquiditeit nodig" pffffff GI krijgt een hartverzakking als ie zoiets hoort. Dat forum ligt inmiddels ongeveer plat en Flore zit van de weersomstuit maar wat te twitteren

Ps,
Sinds 1 januari mis ik hier toch een tronie...heeft ie een jaarabo genomen?