Hooimijt

Dutch language haystack
Spruitje
Freegold Member

Re: Hooimijt

Post by Spruitje »

Bedankt Rasta, voor het langdurig open houden van 'de winkel'. :D
Je hebt meer dan uw best gedaan.
Sinds de overgang van het vorige forum hadden we altijd hier gedacht dat het hier een activiteit van jewelste zou zijn eens we de $2000 zouden halen maar sinds Indy het tijdelijke voor het eeuwige heeft geruild is dit forum met hem mee gegaan. Waarschijnlijk schrijft hij nu nog ellenlange artikels op een Freegold-forum in een andere dimensie.
Als ik nu de zilverprijzen zie voorbij komen dan denk ik steeds aan de 'remorque'. :lol:
Het gaat jullie allen goed mensen, het was een leuke tijd.

Bedankt !
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Wire

Re: Hooimijt

Post by Wire »

Bedankt Rasta en alle anderen hier.

Mijn reis is ooit begonnen op het Cash.be-forum. De discussies tussen Hille, geel ijzer, Flore en co hebben me rond 2008 op weg gezet om me verder te verdiepen in de gele materie. Na een tussenstop op Goud.com/GoudForum.Com werd dit forum later een ontzettend boeiende, veelzijdige aanvulling met een schat aan informatie. Hopelijk blijft dit alles nog even toegankelijk.

Intussen staat de wereld in brand en zitten we boven $5.000/ounce. De kooptips van Hille halen eindelijk het voorspelde astronomische rendement.
GAU, NEM, HL, IAG, KGC, NG, PAAS, TMQ
Post Reply