Indy

Lijkt nog te bestaan, maar uitnodigend ziet het er niet uit.Rasta wrote:Hoe is het eigenlijk met (afgelopen met) goudforum? Iemand die dat weet?
Goudforum.com of goudforum.be bestaan niet meer. Oh ja, dat was dus van Martijn. De latere spinoff in 2011 (vanwege onenigheid) was goudstudieforum.com. Maar ook die lijkt niet meer te bestaan.
http://www.goudstudieforum.com/forum/uc ... e=registerOm te registreren hebben we een eenmalige drempel : onbeperkte en levenslange forum toegang mits betaling van de prijs van 1/10e Krugerrand (=112 EUR)
Ik vind het toch verbazingwekkend hoe stevig hij elke dag weer blijft tweeten en retweeten. Als buitenstaander snap je er meestal wel geen snars van.Spruitje wrote: Twitteraccount Freegolds is nog steeds vrij actief doch minder dan vroeger lijkt me.
Om te registreren hebben we een eenmalige drempel : onbeperkte en levenslange forum toegang mits betaling van de prijs van 1/10e Krugerrand (=112 EUR)
Het was wel aangekondigd als 1/10de per jaar maar ik denk dat ik dat een hele tijd geleden ook al eens gezien heb dat het voor 'n levenslang lidmaatschap is. Een levenslang studieforum...Zytom wrote:Als ik mij niet vergis was het vroeger 1/10 kruger per jaar in plaats van levenslang. Ik kan mij niet voorstellen dat het daar nog een levendig forum is.