Ik ben helemaal geen oogklep - freegolder.
Ik wijs je enkel op je trendlijn-zal-houden-belief en de tendens in het verleden.
Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2014
-
- Gold Member
Re: Technische Analyse, daytrading en speculatie draad 2014
- Attachments
-
- trendlijnbreuk.jpg (96.15 KiB) Viewed 2909 times
Goud is een cyclisch edelmetaal
- doubleyou
- Gold Member
Leo, waarom stopt jou grafiek al in 2005 ?
Sorry, maar snap hem niet.
Eéntje die misschien ook niet echt representatief is, want startpunt is pas in 2000, maar toch mooi om zien...

En ééntje die zegt dat, als de USA blijft schulden maken, dan zal de USD goudprijs ook wel opnieuw naar die lijn trekken...

Sorry, maar snap hem niet.
Eéntje die misschien ook niet echt representatief is, want startpunt is pas in 2000, maar toch mooi om zien...

En ééntje die zegt dat, als de USA blijft schulden maken, dan zal de USD goudprijs ook wel opnieuw naar die lijn trekken...

"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Gold Member
W :
vgl met 1970/1976 : the Bell-curve.
vgl met 1970/1976 : the Bell-curve.
- Attachments
-
- w.jpg (164.42 KiB) Viewed 2884 times
- doubleyou
- Gold Member
Ja, dan is't nog enkele decennia aanmodderen ....
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
- Indiana Jones
- Freegold Member
Toch had jij de 2e pullback beneden de $1500 niet voorzien, schreef je hier zelf. Terwijl Martin al veel eerder de $1150 geplot had. Wat de LT aangaat zit Martin dus altijd spot onLeo3.14 wrote:Zal mijn reknr geven. Zeg dat Martin kan storten als ie bijles wil.![]()

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
-
- Gold Member
In april 2013 zijn we onder de 1500$ geploft.Indiana Jones wrote:Toch had jij de 2e pullback beneden de $1500 niet voorzien, schreef je hier zelf. Terwijl Martin al veel eerder de $1150 geplot had. Wat de LT aangaat zit Martin dus altijd spot onLeo3.14 wrote:Zal mijn reknr geven. Zeg dat Martin kan storten als ie bijles wil.![]()
Waar zie jij een 2° pullback onder de 1500$ , ik zie er maar 1 ?
Op 1 feb 2013- meer dan 2 maand voor de pullback- gaf ik aan dat er neerwaarts mogelijkheden waren zoals deze.
Ik heb evenwel niet 'gehandeld' toen :
geen fysiek verkocht, geen shortpositie ingenomen.
Too bad.
Nu zijn we uit net hetzelfde patroon aan het vallen.
Continuationtriangle.

Trade what happens.
- Attachments
-
- looking_down.jpg (226.05 KiB) Viewed 2855 times
Last edited by Leo3.14 on 24 Sep 2014, 11:28, edited 1 time in total.
- Indiana Jones
- Freegold Member
14 december 2013 ben je hier pas member geworden, dus wat je op 1 febr. 2013 voorspeld hebt, kan ik niet weten. Waarom heb je niet op je eigen voorziening gehandeld dan ? ..... had je bakken met geld kunnen schelen, waarvan je eventueel heel wat ounces extra had kunnen kopen ....Leo3.14 wrote:Op 1 feb 2013- meer dan 2 maand voor de pullback- gaf ik aan dat er neerwaarts mogelijkheden waren zoals deze. Ik heb evenwel niet 'gehandeld' toen : geen fysiek verkocht, geen shortpositie ingenomen.
Too bad.

Everything that needs to be said has already been said.
-
- Gold Member
Was op het andere forum inderdaad.Indiana Jones wrote:14 december 2013 ben je hier pas member geworden, dus wat je op 1 febr. 2013 voorspeld hebt, kan ik niet weten. Waarom heb je niet op je eigen voorziening gehandeld dan ? ..... had je bakken met geld kunnen schelen, waarvan je eventueel heel wat ounces extra had kunnen kopen ....Leo3.14 wrote:Op 1 feb 2013- meer dan 2 maand voor de pullback- gaf ik aan dat er neerwaarts mogelijkheden waren zoals deze. Ik heb evenwel niet 'gehandeld' toen : geen fysiek verkocht, geen shortpositie ingenomen.
Too bad.
Daar hebben we ook een versie van Martin Armstrong zitten.

Moet eerlijk zeggen dat ik toenmaals geen alternatieven zag als vermogensbelegging.
Vind het nog steeds supermoeilijk trouwens met die waterval in zowel goud als de €.
- Spruitje
- Freegold Member
Dat is het hem... pest en cholera.Moet eerlijk zeggen dat ik toenmaals geen alternatieven zag als vermogensbelegging.
Vind het nog steeds supermoeilijk trouwens met die waterval in zowel goud als de €.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Gold Member
Supervolatiel out there today.
Indices krijgen spierslapte.
De 1185$ test op de menu vandaag ?

Indices krijgen spierslapte.
De 1185$ test op de menu vandaag ?