Daar gaat ze.Misschien dat een maandclose van 1330$ straks je kan overtuigen ?
Waarmee ik niet zeg dat deze eerste uitbraak geen valse start kan worden.
Maar er broedt iets.
Daar gaat ze.Misschien dat een maandclose van 1330$ straks je kan overtuigen ?
Waarom is ie uit de gevangenis geraakt?Indiana Jones wrote:p.s. DEZE:
http://armstrongeconomics.com/2014/05/2 ... se-of-may/
van Martin Armstrong ben ik NIET vergeten. Hij zat er 180 graden NAAST.!
Hoewel Martin Armstrong een breder plaatje heeft dan Jim Sinclair, voorspellen ze beiden de marktbewegingen op korte termijn net zo goed als mijn oude schoen .... NIET DUS
Weet niet of dat wel zo is, maar gezien zijn voorspelling (zie de link in mijn post) en onderstaande maandprognose per 30/06, blijkt wel dat Socrates de plank volledig mis slaat .... tsjonge zeg ... kost me een flinke duitLeo3.14 wrote:Waarom is ie uit de gevangenis geraakt?Indiana Jones wrote:p.s. DEZE:
http://armstrongeconomics.com/2014/05/2 ... se-of-may/
van Martin Armstrong ben ik NIET vergeten. Hij zat er 180 graden NAAST.!
Hoewel Martin Armstrong een breder plaatje heeft dan Jim Sinclair, voorspellen ze beiden de marktbewegingen op korte termijn net zo goed als mijn oude schoen .... NIET DUS
Wat heeft ie in de plaats moeten beloven ?
Zijn Pi-cycli waren destijds een openbaring voor mij.
Nu werkt ie voor de FED imo.
Een trader die zijn verliezen toegeeft.blijkt wel dat Socrates de plank volledig mis slaat .... tsjonge zeg ... kost me een flinke duit
Meestal ben ik voorzichtig, meestal volg ik mijn eigen gevoel, maar deze keer was MA zo overtuigd van de objectiviteit en expertice van zijn systeem, dat ik dacht een keer helemaal tegen de KT trend in te kunnen gaan. Zelfs op 1300 nog in de veronderstelling dat er na een eventuele 1320 weer een flinke setback zou komen. Zo het er nu naar uitziet vagen mijn trades van de laatste weken alles weg wat ik er de laatste 8 maanden aan verdiend heb.Leo3.14 wrote:Een trader die zijn verliezen toegeeft.blijkt wel dat Socrates de plank volledig mis slaat .... tsjonge zeg ... kost me een flinke duit
Chapeau !
Meestal tellen traders enkel de winsten...
![]()
Technisch kan de 1440$ deze maand imo.