Bedankt nu kan ik terug mijne parlez doen...
Nu is het nog enkele dagen wachten tot China zijn territoriale claim tegen Japan en C° voor de Spratly Eilanden laat gelden. Laten we dan ook nog niet Taiwan vergeten...
Putin zit eigenlijk vol goede ideeën :
Ik vind dat wij ook militair onze claim kracht moet bijzetten wat de Zuidpool betreft. Daar valt ook heel wat te rapen en de Belgen (indertijd) hebben hem destijds als eerste geclaimd. Vermits Adrien De Gerlache een Hasselaar was en dit nog altijd in Vlaanderen ligt hebben die Walenkoppen hier niks mee te maken. Dat is dus van ons.
Verder vind ik ook nog dat Maastricht (het oude gedeelte) terug bij Vlaanderen geannexeerd dient te worden. Nieuw Maastricht aan de kant van het Bonifanten museum mogen de Hollanders hebben. Maar het Vrijthof, O.L. Vrouweplein en Sticky Fingers is van ons. Als we dan toch nog in Holland bezig zijn geef ons dan ook maar Zeeuws Vlaanderen terug.
Veder hebben wij ook nog belangen te verdedigen in Frans Vlaanderen. De koers en het Velodrome in Rijsel zijn Vlaams.
Als Duitsland ons militair steunt krijgen zij de Oostkantons terug. Eerlijkheid duurt tenslotte het langst...