Vertel me nog een keer...wat gaat er juist gebeuren in 2015.75 volgens Armstrong ?
One small step...
yep 2015 ipv 2005 (gewijzigd 22/11)
Als het moment aanbreekt dat we allemaal zo denken en het allemaal kotsbeu zijn...Doubleyou wrote:Wel, ik ben het beu. Van mij mag het wederom stijgen.
Link 2015,75doubleyou wrote: Vertel me nog een keer...wat gaat er juist gebeuren in 2005 volgens Armstrong ?
One small step...
What this suggests, is that gold will be in a bear market until 2015.75 and then enter a bull market until 2020.25.
Hoi,Obi-Wan wrote:Link 2015,75doubleyou wrote: Vertel me nog een keer...wat gaat er juist gebeuren in 2005 volgens Armstrong ?
One small step...
What this suggests, is that gold will be in a bear market until 2015.75 and then enter a bull market until 2020.25.
Hoi,Obi-Wan wrote:Ik ben persoonlijk fan van Jim Willie CB zolang ik zijn stem maar niet moet horen.
Goudbezit is voor mij ook niet het eindstation. Maar op dit ogenblik imo de optie die mij het veiligste gevoel geeft.
Ik geloof in conjunctuurbewegingen Zelf in de Kontratieff. Ik heb dus een zeker geloof in cycli. Ik ben de eerste om te zeggen dat we uit het verleden lessen moeten trekken. Een aktie heeft een reactie tot gevolg.
Maar waar ik afhaak bij Amstrong is dat een hoog technologische maatschappij (zoals de onze) niet te vergelijken valt met de Grieken, Romeinen, de Middeleeuwen etc. Naar mijn aanvoelen wordt dmv statistiek en wiskunde data uit het verleden op verschillende manieren (al naargelang de noodzaak) geïnterpreteerd en onderbouwd.
Als voor zilver geldt ook voor goud dat het nooit te laat is om te verkopenObi-Wan wrote:Ik ben persoonlijk fan van Jim Willie CB zolang ik zijn stem maar niet moet horen.
Goudbezit is voor mij ook niet het eindstation. Maar op dit ogenblik imo de optie die mij het veiligste gevoel geeft.
Ik geloof in conjunctuurbewegingen Zelf in de Kontratieff. Ik heb dus een zeker geloof in cycli. Ik ben de eerste om te zeggen dat we uit het verleden lessen moeten trekken. Een aktie heeft een reactie tot gevolg.
Maar waar ik afhaak bij Amstrong is dat een hoog technologische maatschappij (zoals de onze) niet te vergelijken valt met de Grieken, Romeinen, de Middeleeuwen etc. Naar mijn aanvoelen wordt dmv statistiek en wiskunde data uit het verleden op verschillende manieren (al naargelang de noodzaak) geïnterpreteerd en onderbouwd.
Meestal is er ook wel ewa plek achter den hoek....Obi-Wan wrote:Helaas geen enkele Illuminati heeft mij geinviteerd om opgenomen te worden in hun selekt (maar ozo waterdicht) klubje. Misschien dat Cavajo mij in de Rotary of Lions Club kan binnenloodsen...Daar zullen ook wel wat Vrijmetselaars en Illuminati frequenteren...
. Dan moet ik wel mijne aftandse Volvo 740 van 15 jaar oud van de hand toen, kwestie al op de parking binnen te mogen...
De broodschrijvers hebben het vaak over China als prijsbepaler.doubleyou wrote:.
Tja, wat valt er nu nog te zeggen, hé Obi...
'tis allemaal schoon, en ik hoor het allemaal graag zeggen van een andere goudbug : " Thank God dat de goudprijs daalt, dan kunnen we meer kopen voor't zelfde geld".
Insé is het zo, maar bij de meesten is de ezel al lang leeggesch*ten.
Wel, ik ben het beu. Van mij mag het wederom stijgen. En blijven stijgen.
Mijn grammen blijven grammen, en mijn ounces wegen nog evenveel.
Maar toch't mag stilaan keren.
Waar blijft onze exponentiële "bitcoin-gold-grafiek" ?![]()
"Iedereen" ziet de geafficheerde prijs ondertussen tot onder de 1000 $ zakken.
Wel, "Iedereen" kan de pot op![]()
Dus, om te eindigen met jou wijze woorden :
Patience. Use the force. Think.
Plaat blijft hangen.
Boem. Overnight. Reset![]()
![]()