tja Indy, er zijn er altijd die het spel moeten trekken, dat zijn dan degenen die de grootste meerwaarde creëren, maar dat kan een behoorlijk ondankbare job zijnIndiana Jones wrote:Verder is het opvallend stil op dit forum .....
Ik steek de afgelopen dagen ENORM mijn nek uit, ben wellicht in taalgebruik- en formulering onbeholpen, maar goudeerlijk en geef veel bloot (al ben ik NIET uit op mijn gelijk) .... en reacties .... nauwelijks.
Impliceert dit dan, dat ik misschien tóch gelijk heb ?
grtz. Indy.

voor mij was de futures discussie te technisch, zal nog wat moeten rijpen voor ik er aan uit geraak

en van een trekker met een ondankbare job gesproken, bedankt voor de Erik Geenen link Spruitje, heel mooi om zoiets te horen op mainstream media, fantastische kerel hoe hij dat uitlegtSpruitje wrote:Met de 35 minuten op Z-talk zullen we d'er niet komen.
Erik Geenen aan het woord over Fortis, Dexia, Nationale Bank van België, goud, de afloop.

en om te zien hoe de journaliste het nog vlug relativeert
"nu stelt u het toch wel heel pessimistisch voor hé?"
"sommigen zullen u complotdenken verwijten"
"laat ons hopen dat het nooit zo erg wordt hé"
"u gelooft het echt hé?"
"maar goed, u bent pessimistisch..."
"ik denk dat heel veel kijkers thuis hopen dat u ongelijk krijgt"
objectief journalisme op zen Belgisch zeker?
maar goed, ik heb al lang geleden beslist om mij niet moe te maken met de gewone mens te onderwijzen, ze zullen er vroeg of (te) laat zelf wel achter komen...