EN WAT IS NU UW MENING ?

Dutch language haystack
Post Reply
doubleyou
Gold Member

Re: EN WAT IS NU UW MENING ?

Post by doubleyou »

Indy,

Dit was uiterst leuke en leerzame lectuur, maar ik ga er toch niet veel van onthouden. 8-)
Mijn harde schijf absorbeert zoiets namelijk niet meer :lol:
Ik kan enkel nog zaken onthouden /
* die ik niet wil vergeten,
* die ik echt belangrijk vind,
* en die heilzaam kunnen zijn voor mijn toekomst.

Prettig we verder !
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Ik vind het wel 'n leuk verhaal, van een gedeelte (Turkse) was ik wel al op de hoogte maar ik doe me dan nooit de moeite om na te gaan hoe de landsgrenzen toen liepen in de tijd die bij het verhaal hoort. Daarom... toppie Indy ! :lol:

Maar als ik tussen de lijnen lees "mot je die man precies niet" :Snieklaas. 't Is ook 'n nare man, een vervelend personage. ;)

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Martin Armstrong WAR cycle

Post by Indiana Jones »

Martin Armstrong WAR cycle .... almost there ....:

Image

27 augustus 2013 18:30
Ook de Arabische Liga houdt de overheid van de Syrische president Bashar al-Assad verantwoordelijk voor de vermeende gifgasaanval in Damascus. Eerder beschuldigden de Verenigde Staten, Groot Brittannië en Frankrijk Syrië al van het inzetten van zenuwgas.
http://www.nu.nl/buitenland/3560442/ara ... anval.html

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Europa, Engeland, de VS, maar ook de oliesheiks zitten momenteel zooo diep in de problemen, dat een oorlog uitkomst zou brengen (afleiding). Maakt niet uit hoeveel mensenlevens het kost, maakt niet uit wie de veroorzaker is, maakt niet uit hoeveel er verwoest wordt .... maar het leidt af...... :(

Wat Nostrodamus van cycles af wist, is mij niet bekend ... maar hij voorspelde dit huidige gebeuren wel.
Als de politiekers- en ook de sheiks + Israël niet oppassen, staat binnen no time het hele Midden Oosten in het brand, wordt het westen overladen met aanslagen en verscherpen de tegenstellingen tussen het westen en het oosten nog meer dan thans.

Het is 1 minuut voor twaalf en uiterlijk a.s. zondag slaat de klok 12 uur :!: Laten we maar hopen dat ze zich koest houden, want als deze lont aangestoken wordt brandt hij onherroepelijk door tot in 2014 en dan explodeert de boel zodat de gevolgen enorm kunnen zijn ..... :?
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
jmulder

Post by jmulder »

Wat dan weer goed is voor de goudprijs welke omhoog zal knallen....
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

ja zonder meer
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Paul wrote:ja zonder meer
Oorlog an sich is geen reden voor goud om omhoog te knallen.
http://armstrongeconomics.com/2013/08/26/gold-war/

Het kan hooguit de olie zijn die omhoog knalt (vermits die niet in de wielen gereden wordt door schaliegas) en die olie kan dan het hele commoditycomplex -waaronder goud- meetrekken.
Schaliegas en de Arabische lente zijn DE belangrijkste reden, waarom de Arabische olielanden plots weer zo op de hand van de VS zijn en thans de schuld van de gifgasaanval in de schoenen van Bashar al-Assad schuiven .... wat nog helemaal niet zeker is en eerst nog maar eens bewezen moet worden!
Sanem
Bronze Member

Post by Sanem »

aanslagen zijn op zich geen ramp, een reden voor de overheid om het bespioneren van de bevolking op te drijven, en molotovcocktails halen weinig uit tegen moderne tanks

de wereldeconomie is er zowiezo aan voor de moeite, een staat van oorlog laat toe om dit met alle middelen op te vangen, de 2de wereld oorlog heeft de VS economie ook uit de slop gehaald

en wanneer is er laatst een regering gevallen tegen de wil in van de "nieuwe wereldorde"? Egypte misschien, en dat hebben ze ook mooi opgevangen

op het nieuws dat Obama in de komende dagen zal beslissen. dat is dus al beslist...
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

We gaan zien .... maar fraai wordt het niet, ook voor de Belgen en Nederlanders niet .... !
Attachments
Cycle of War continued.jpg
Cycle of War continued.jpg (148.28 KiB) Viewed 5383 times
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

We zien wel... zelf zullen we geen beslissingsmacht hebben en alles moeten ondergaan naar beste vermogen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
PieterP
Bronze Member

Post by PieterP »

Spruitje wrote:We zien wel... zelf zullen we geen beslissingsmacht hebben en alles moeten ondergaan naar beste vermogen.
Naar mijn mening wringt daar de schoen, individueel heb je geen enkele inbreng, maar veel kleintjes maken een grote.

http://www.nu.nl/politiek/3560770/d66-w ... reken.html

http://www.argusoog.org/pechtold-wil-ni ... penbaring/

Hebben deze twee willekeurige linkjes meer met elkaar te maken of juist niet?

Over linkjes gesproken:
http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... nt-in-Syri

Je wordt nog steeds voor gek versleten als je ook maar een letter op Xander serieus neemt.
Inmiddels ben ik zover dat ik om te lachen (serieus) mijn held weer eens bekijk in een van de linkjes die er zijn:

https://www.youtube.com/watch?v=UaS2bRGS86c

Alles bij elkaar ben ik zeer negatief gestemd.
Feitelijk leef ik steeds meer bij de dag en besef ik dat mensen of niet goed geïnformeerd worden (bewust ?), of door angst beheerst worden.
Of moeten ze mij opsluiten omdat ik spoken zie waar ze niet zijn.
Post Reply