Hooimijt Juli 2013

Dutch language haystack
Post Reply
Indiana Jones
Freegold Member

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Indiana Jones »

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

.
Ik stel vast :
* summerblues...leuk, goed, zalig...
* weinig posts hier, weinig reply, weinig animo, allemaal in rust...en profiteren en een aangename tijd doorbrengen...gelijk hebben jullie...
* goud al dan niet uitgebodems...dat zal alleen in de toekomst kunnen bewaarheid of ontkend worden...
* "mijn" mijntjes lijken een bodem gevormd te hebben en lijken de weg up te hebben ingeslagen...
* artikels blijven warm en koud blazen, gewoon omdat ze hun blad te vullen hebben, en als ze groen en rood vertellen, hebben ze altijd voor 50% gelijk gehad

Eén link, niet voor het artikel, maar wel voor de geel ijzer reactie.
Leuk om nog eens tegen te komen...
http://moneytalk.knack.be/economie/geld ... 16/07/2013
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Een soortgelijk artikel met soortgelijke reacties.

Het is mooi weer, ervan genieten zou ik zeggen. Tot zolang m'n muntjes en baartjes niet smelten heb ik geen probleem.
Cavajo en andere vakantiegangers zullen op die manier ook niet veel moeten lezen om weer "bij" te zijn. ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
positive
Bronze Member

Post by positive »

Dirkgold
Platinum Member

bedankt

Post by Dirkgold »

Re : https://www.metallwoche.de/clarificatio ... efineries/

Maar hij noemt dacht ik zijn source niet in hong kong ? Of heb ik niet goed geluisterd. ( heb maar 1 keer geluisterd )
Is wel leuk om iets dergelijks te horen buiten king world news, waarin ik niet veel vertrouwen meer heb ( mischien onterecht )

Veel zal afhangen voor de komende maanden of ze op de 1 day chart weer hard afkloppen bij potentiele
doorbraak door 1300.

Mijn laatste aankoop maandag gedaan in mijn goudmijn. ( koop nu niks meer dit jaar )

De berichtgeving op moneytalk is een joke geworden. de ene dag copieren ze iets dat zegt goud terug omhoog de volgende dag
een copy dat goud naar 800 of 400 moet .......
Spruitje
Freegold Member

Re: bedankt

Post by Spruitje »

Dirkgold wrote:De berichtgeving op moneytalk is een joke geworden. de ene dag copieren ze iets dat zegt goud terug omhoog de volgende dag
een copy dat goud naar 800 of 400 moet .......
Of zelfs naar 300-400, zo kan je altijd terugvallen op een artikel waarin je het de lezer allemaal al een ganse tijd op voorhand voorspeld hebt.
Voor hetzelfde geld laten ze de toekomstige prijzen bepalen door Paul de octopus.

Sorry hoor Paul, het beestje heeft nu eenmaal dezelfde naam. ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Sanem
Bronze Member

Post by Sanem »

binnen 45 minuten leest kleine Ben zijn halfjaarsbrief voor
ik wacht op hun excuus om de goudprijs terug omhoog te duwen
dit zou een goede gelegenheid zijn, gezien de tegenvallende cijfers van de laatste weken en de sombere voorspelling van JP en Goldman, om QE terug op te drijven
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Eigenlijk weer wat we verwacht hadden. Markten gerust stellen, d'er staat nog niets vast intussen doen we verder.
(pdf)
- William Arthur Ward -
Gwyde
Platinum Member

Post by Gwyde »

Spruitje wrote:Eigenlijk weer wat we verwacht hadden. Markten gerust stellen, d'er staat nog niets vast intussen doen we verder.
(pdf)
Het was er weer aan te zien op de POG grafiek. In afwachting van de press release naar beneden, gevolgd door een spike naar boven. (Minder tapering talk waarschijnlijk).
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Das Spiel
Attachments
gold.gif
gold.gif (17.07 KiB) Viewed 3969 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Post Reply