Hooimijt Juli 2013

Dutch language haystack
Post Reply
skyscraper
Platinum Member

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by skyscraper »

Laat het duidelijk zijn dat ik niet geloof in een verdere versterking van de dollar, noch dat de huidige Amerikaanse beursniveaus solide zijn. Martin, de man met de gesofistikeerde bol, is de laatste god die moet vallen. Als het anders uitdraait, durf me dan wel geen trut te noemen. :lol: :lol: :lol:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... isme_straf
ik overweeg alleen een investering in bedrijven die neksteunen produceren.
Dirkgold
Platinum Member

fibonacci

Post by Dirkgold »

doubleyou
Gold Member

Re: fibonacci

Post by doubleyou »

Even de posts vd dag overlopen, en bedankt Dirkgold voor de link naar dit artikel.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

skyscraper wrote:Laat het duidelijk zijn dat ik niet geloof in een verdere versterking van de dollar, noch dat de huidige Amerikaanse beursniveaus solide zijn. Martin, de man met de gesofistikeerde bol, is de laatste god die moet vallen. Als het anders uitdraait, durf me dan wel geen trut te noemen. :lol: :lol: :lol:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... isme_straf
ik overweeg alleen een investering in bedrijven die neksteunen produceren.
Martin is geen god. En gaat niet vallen.
Degene die vasthoudt aan zn eigen geloof gaat zn hemd verliezen.

Het is de computer die voorspelt. En er NIET naast zit.
Sorry maar het is toch echt de dollar die gaat stijgen. Huidige beursnivo is nog niks. Het gaat exploderen.

met goud sta je nog een paar jaar aan de kant. Die tijd komt ook.
Kunst is om het te houden tot die tijd. Gaat nog lastig genoeg worden.
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Even nog 'n nieuwsbrief posten van Goldonomic.
Markt Alert - meer fysiek goud is het systeem aan het verlaten

Nadat de Goud voorraden van JPMorgan en de COMEX zijn uitgeput, zien we nu een soortgelijk scenario voor Brinks.

Degenen die nog niet hun goud verhuisd hebben naar hun eigen prive-Vault EN uit politiek bereik, beter opschieten ... voor er weer een "ongeluk" gebeurt.
Lopen alle vaatjes leeg?
Comex GOLD warehouse stocks

Blijkbaar hebben ze 'n transportmiddel voor Bernanke uitgevonden. :lol:
Attachments
Brinks.png
Brinks.png (57.02 KiB) Viewed 4529 times
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Toen ik DIT artikeltje in de Wassenaarsche Courant d.d. 24-08-1929 las, moest ik meteen aan Armstrong denken ..... 8-)

p.s. pagina even uitvergroten -> artikeltje 'beursnieuws'
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

En een persoonlijk record, vandaag voor €123 afgetankt, €1,82/liter Euro95. Zoals u weet, bij een van de duurste pompen van de provincie (verduidelijking voor de Belgische lezer: ja maar de wasbeurt bij deze pomp is gratis na een volle tank! Echt waar: gratis!)

Die cost push induced inflatie is al heel lang als een sluipmoordenaar bezig.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Dirkgold
Platinum Member

inflatie

Post by Dirkgold »

grijze garnalen in de colruyt.
ongeveer +50%

van ongeveer 4,5 euro naar +6 euro.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Inderdaad, voor 200g. Dus 30€/kg...
Als je d'er eerst 2000 km moet mee rijden om ze te laten pellen in Noord-Afrika en d'er dan 2000 km mee terug moet, wat wil je dan?
Eigenlijk zouden ze het moeten verbieden om garnalen in gepelde vorm aan te bieden. Wat is er leuker om naast een biertje (als je het typisch Vlaams wil hebben: met een Rodenbach) een garnaaltje te pellen op 'n terras?

Ik dacht dat ze dat in NL geen gepelde garnalen mochten los verkopen, wel in 'n afgesloten bakje. Dacht ik toch van m'n bezoeken aan Nederlandse markten. Ook de kreukels zijn er ongekookt. De eerste keer is dat schrikken voor 'n Vlaming, ook voor het kreukeltje zelf denk ik. :mrgreen:

Edit 15/07:
Ik zag deze morgen 3 Chinook heli's in formatie in de richting van Duitsland vliegen, even kwam in mij de gedachte op van: zou dat de eerste levering met goud voor Duitsland zijn? :mrgreen:
Ik blijf het fantastische machines vinden en keer op keer sta ik van deze mastodonten perplex.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Sanem
Bronze Member

Post by Sanem »

Spruitje wrote: Edit 15/07:
Ik zag deze morgen 3 Chinook heli's in formatie in de richting van Duitsland vliegen, even kwam in mij de gedachte op van: zou dat de eerste levering met goud voor Duitsland zijn? :mrgreen:
Ik blijf het fantastische machines vinden en keer op keer sta ik van deze mastodonten perplex.
als ik het geld had... ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/AgustaWestland_AW609

dan kan je voor de lol boven de snelweg gaan vliegen kijken of ze je flitsen :lol:
release 2016, hopelijk aanvaarden ze tegen dan betaling in goud :D

on topic, Goldman steunt het JP Morgan argument dat Q2 wel eens zou kunnen tegenvallen:
http://www.zerohedge.com/news/2013-07-1 ... es-funnier

een dergelijke opeenvolging van publicaties was al eerder aanleiding tot bewegingen in de goudprijs
samen met de verklaringen van Bernanke dat ze geen haast hebben om QE af te bouwen...
tijd voor JP Mo... euh, de markt, om de goudprijs terug omhoog te duwen?

edit: eentje om te lachen, een rechter die zegt dat JP Morgan wel de mogelijkheid heeft om de zilverprijs te manipuleren, maar dat dit niet bewezen is
van in maart. ze hebben daar blijkbaar wel gevoel voor humor bij JP :lol:
http://www.zerohedge.com/news/2013-03-1 ... ver-prices
Post Reply