Hooimijt December 2011

Dutch language haystack
Post Reply
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt December 2011

Post by Adamus »

cavajo wrote:zit op youtube effe te luisteren naar " een wonderkind van 50 "...
effe de " euro " projekteren...
tijdschaal bepaal je zelf....

hopelijk flauwekul.

mvg
Cavajo
2012 jubeljaar, het wonderkind is nu 49. Overal een streep doorheen, een verfje door het haar, nieuwe jonge vriendin .....en uiteindelijk nieuwe wijn in oude zakken. De wereld opgelicht ;-)
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt December 2011

Post by cavajo »

effe volledig " off topic "..

ga morgen naar de kelder der nostalgie : Golden Earring !!!

effe vroeger stoppen met werken.
vrienden ophalen en naar Antwerpen.
een frietje prikken met een pintjen.
onderdompeling in retrobad.
dan naar huis en hopen zonder " kans op ontvangst BOBsleutel '.
zaterdag liefdevol ontwaken in de armen van je vrouw. ( voor mij is dat er niet over ).
maar, wel sowieso met koppijn !!!
( headbangen op leeftijd :lol: )
EN ook dat is leven !!

mvg
Cavajo
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt December 2011

Post by cavajo »

Adamus wrote:
cavajo wrote:zit op youtube effe te luisteren naar " een wonderkind van 50 "...
effe de " euro " projekteren...
tijdschaal bepaal je zelf....

hopelijk flauwekul.

mvg
Cavajo
2012 jubeljaar, het wonderkind is nu 49. Overal een streep doorheen, een verfje door het haar, nieuwe jonge vriendin .....en uiteindelijk nieuwe wijn in oude zakken. De wereld opgelicht ;-)
Mooi gezegd man !
Kan het niet verbeteren !!!!

mvg
Cavajo
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt December 2011

Post by Indiana Jones »

cavajo wrote:effe volledig " off topic "..

ga morgen naar de kelder der nostalgie : Golden Earring !!!

effe vroeger stoppen met werken.
vrienden ophalen en naar Antwerpen.
een frietje prikken met een pintjen.
Rienus Gerritsen zijn ouders hadden een muziekhandel in Den Haag, daar nog 'n keer een gitaar vandaan gehaald.
Heb ik het verleden menig pintje gepakt met die jongens in de Marathon / Den Haag. Geniet ervan ...... :D

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt December 2011

Post by cavajo »

Indiana Jones wrote:
cavajo wrote:effe volledig " off topic "..

ga morgen naar de kelder der nostalgie : Golden Earring !!!

effe vroeger stoppen met werken.
vrienden ophalen en naar Antwerpen.
een frietje prikken met een pintjen.
heb ik het verleden menig pintje gepakt met die jongens in de Marathon / Den Haag. Geniet ervan ...... :D
Rienus Gerritsen zijn ouders hadden een muziekhandel in Den Haag, daar nog 'n keer een gitaar vandaan gehaald.

Heb een authentieke spaanse gitaar thuis.
Een geschenkje van mijn vrouw :....niet meer op reis zonder er een defig akkoordje uit te halen....
Hebbik chance dat ze neig vergevingsgezind is... :lol:
Ga er me wel ooit nog in verdiepen.
Er is zoveel moois in het leven.......
En vooral, als ik het niet meer dreig te zien, heb ik een omgeving die me schitterend helpt.
Goeie vrienden, leefomgeving, pakken belangrijker..... dan dat extra kiloken edelmetaal.
Hille zou zeggen dat ik er al ver over ben !!
Dus.....

mvg,
Cavajo
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt December 2011

Post by cavajo »

allerlaatste,

zit effe te luisteren naar the little river band met "home on a monday"...
dit zal ik niet moeten proberen.... :mrgreen:
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: Hooimijt December 2011

Post by Paul »



het is wachten op die hero
maar wel lekkere muziek voor tijdens
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt December 2011

Post by doubleyou »

Dalende dollar.
Het zou wel eens kunnen dat we vandaag een daling van de goudprijs in dollar te zien krijgen, en toch een stijging van de goudprijs in euro.


Zes niet-euro-landen sluiten zich aan bij Eurozone-verdrag
09-12-2011 09:15:00
BRUSSEL (Dow Jones)--Tijdens een bijeenkomst van de zevenentwintig lidstaten van de Europese Unie, dat vroeg in de ochtend op vrijdag eindigde, werd er geen unanieme steun verworven voor een nieuw EU-verdrag omtrent een aangescherpte begrotingsdiscipline, meldt EU-president Herman van Rompuy.

"De zeventien leden van de eurozone, plus zes EU-landen zullen een intergouvernementeel verdrag sluiten", aldus van Rompuy, eraan toevoegend dat "twee EU-lidstaten hebben aangegeven dat ze geen mandaat hebben om deel te nemen aan het verdrag".

Het Verenigd Koninkrijk en Hongarije zijn niet bereid deel te nemen aan de overeenkomst van de drieentwintig overige EU-lidstaten, terwijl Zweden en Tsjechie hun bezorgdheid hebben geuit over het verdrag, blijkt uit verklaringen van verschillende bronnen.

Van Rompuy erkent dat het "intergouvernementele verdrag zo zijn handicaps heeft maar een volledig verdrag niet mogelijk was", en geeft toe dat het voorstel voor eurozone-obligaties, ofwel "de uitgifte van gemeenschappelijke leningen", iets is om "te bespreken in rustiger dagen".

Van Rompuy meldt verder dat er een akkoord gesloten is om de transactie aan het IMF vanuit de Europese landen te verhogen naar EUR200 miljard.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt December 2011

Post by doubleyou »

Draghi van boeman tot rustbrenger

Beleggers sturen na de niet meteen overtuigende eurodeal Italiaanse obligaties lager, maar aandelen hoger. Beleggers putten dit keer moed uit woorden van ECB-voorzitter Mario Draghi, die hen donderdag nog de daver op het lijf joeg.

De euroleiders zijn het in de late uurtjes eens geraakt over strengere begrotingsregels. Maar het nachtelijk overleg legde vooral de diepe verdeeldheid binnen Europa bloot. Over een verdragswijziging met de 27 EU-landen bleken de verschillen onoverbrugbaar.

ECB-voorzitter Mario Draghi, donderdag nog de boeman van de markten met erg strenge taal, zorgt nu voor een straaltje hoop. 'Dit legt de basis voor een goed begrotingspact', stelde hij bij het verlaten van de top. En als het pact de landen van de eurozone volgens Frankfurt voldoende in een budgetair keurslijf stopt, kan dat uiteindelijk ook een stugge Draghi & co over de streep trekken.


Echter, de rentevoeten evolueren op dit moment evenwel niet in gunstige zin.
http://pigbonds.info/
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt December 2011

Post by doubleyou »

Ondertussen spelen de amerikaanse ratingbureau's lustig verder met hun aanval om europa en hun banken er onderdoor te krijgen. Het is duidelijk dat de onrust en de moeilijke tijden voor de banken nog bijlange niet over zijn, integendeel, als men zo door gaat, kan het bijna niet anders of er zullen er sneuvelen.


Moody's zal de bankenbibbers niet bepaald wegnemen: het ratingbureau zette vrijdagochtend collectief het mes in de kredietscores van de Franse grootbanken BNP Paribas, SocGen en Credit Agricole.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Post Reply