Hooimijt Juli 2012

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2581
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Spruitje »

Rasta wrote:
Indiana Jones wrote:het meiden koppel (familiair zijn het tante en nichtje)...... :D
Prachtige beestjes!
Inderdaad, m'n hart doet pijn van dit te zien. Ik ben nu eenmaal 'n liefhebber van zachtaardige honden, m'n beroepsleven laat niet toe (uit respect voor de beestjes) om er een te houden. Ik heb zo al zin om me d'erbij in het zand te rollen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by cavajo »

Spruitje wrote:
Rasta wrote:
Indiana Jones wrote:het meiden koppel (familiair zijn het tante en nichtje)...... :D
Prachtige beestjes!
Inderdaad, m'n hart doet pijn van dit te zien. Ik ben nu eenmaal 'n liefhebber van zachtaardige honden, m'n beroepsleven laat niet toe (uit respect voor de beestjes) om er een te houden. Ik heb zo al zin om me d'erbij in het zand te rollen.
Heb zelf een Mechelaar, die op 10 juni 3 jaar is geworden.
Hij begint volwassen te worden, de eerste 2 jaar is echt een karwei qua opvoeding.
Maar, het houdt je jong.
Afgepeigerd thuiskomen maakt zijn rekening niet, dan komt zijn qualitytime, we gaan nog effe stappen... :D
Vorige week op jacht naar zijn zoveelste konijn, met eindresultaat 7 draadjes in de poot...konijn voortvluchtig... :mrgreen: .
Een zaligheid om te hebben, maar je moet er tijd voor maken.
( mijn mening hé )
Ten huize zou mijn echtgenote er graag een tweede bijnemen....voor mij is enen genoeg.

mvg,
Cavajo
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by cavajo »

Efkes over goud,

wat is nu de volgende target : rond de 1647 dollar ??

mvg,
cavajo
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2581
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Spruitje »

Even 'n post opgezocht van Indy. (op de tradingdraad)
hier dus. ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by cavajo »

Efkes een deurtje intrappend..

ewa diversiteit is welkom in het goudverhaal....
" lezers " met een mening ???
shoot !!

mvg,
Cavajo
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Indiana Jones »

cavajo wrote:
Spruitje wrote:
Rasta wrote:Prachtige beestjes!
Inderdaad, m'n hart doet pijn van dit te zien. Ik ben nu eenmaal 'n liefhebber van zachtaardige honden, m'n beroepsleven laat niet toe (uit respect voor de beestjes) om er een te houden. Ik heb zo al zin om me d'erbij in het zand te rollen.
Heb zelf een Mechelaar, die op 10 juni 3 jaar is geworden.
Hij begint volwassen te worden, de eerste 2 jaar is echt een karwei qua opvoeding.
Maar, het houdt je jong.
Afgepeigerd thuiskomen maakt zijn rekening niet, dan komt zijn qualitytime, we gaan nog effe stappen... :D
Vorige week op jacht naar zijn zoveelste konijn, met eindresultaat 7 draadjes in de poot...konijn voortvluchtig... :mrgreen: .
Een zaligheid om te hebben, maar je moet er tijd voor maken.
( mijn mening hé )
Ten huize zou mijn echtgenote er graag een tweede bijnemen....voor mij is enen genoeg.

mvg,
Cavajo
T'is gewoon heerlijk zo'n hond .....Nooit chagrijnig en altijd blij je te zien. Wil je er een goeie hond/maatje aan hebben, dan kost het inderdaad heel wat energie en moet je er ook dingen voor opzij zetten. Op vakantie .... de hond dus mee etc. Nu hebben we er dus 2 en dat is wel even wennen, maar gaat helemaal goedkomen. De oudste ( 2 1/2) voelt zich meteen 2e in de roedel en de nieuwe pup staat op de derde plaats ... dat zal duren tenzij de oudste niet voor zichzelf opkomt, want dan gaat de jongste zijn plaats als 2e opeisen.
Imo een typisch gevalletje van 'meritocratie loont' & 'liefde beloont' en 'de natuur selecteert' ....... Kunnen wij mensen nog heeeeeeeeeeeeeeel veel van leren. Misschien dáárom een hondenliefhebber ..... :D
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

Genoeg over de lapjeskatjes.

ECB renteverlaging en de winst is al gepakt. Dat heet economie stimuleren.


Dit ook:

"De NHG stelt huiseigenaren in staat om bij de aanpassing van hun woning de volledige hypothecaire lening te herfinancieren met de NHG en zo te profiteren van een lagere rente. In de eerste helft van dit jaar hebben ruim 70.000 huishoudens gebruik gemaakt van de garantieregeling. Dat zijn 10.000 huishoudens meer dan in de eerste helft van vorig jaar."
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

Niet alleen de Opperknopjesdrukker heeft het zwaar.

http://www.bnr.nl/topic/schuldencrisis/ ... oor-crisis

Draghi vraagt om extra budget om extra personeel aan te nemen. Misschien gaan betalen uit percentage van de rente? Gaat ie vast niet omlaag :|


En verder zijn ook "flexwerkers" de sjaak.
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by skyscraper »

beautiful:
"Nu 'Mary Celeste(6)' Dexia (+25%, 0,25 euro) even herontdekt wordt als speculatieve speeltje, toch even de 'grotere gek-theorie(7)' in herinnering brengen. Dat Dexia in theorie bij het ESM(8) in plaats van de Belgisch en Franse overheden zou kunnen aankloppen voor een méér dan broodnodige kapitaalinjectie, verandert niets aan het feit dat het Dexia-aandeel waardeloos(9) is en privé-aandeelhouders na die broodnodige maar steeds via boekhoudtruuks(10) uitgestelde kapitaalinjectie zo goed als helemaal weggegomd zullen worden."
http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleggen ... 9-2969.art

hopelijk vergeet de staat ondertussen niet te dumpen
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Juli 2012

Post by Adamus »

skyscraper wrote:beautiful:
"Nu 'Mary Celeste(6)' Dexia (+25%, 0,25 euro) even herontdekt wordt als speculatieve speeltje, toch even de 'grotere gek-theorie(7)' in herinnering brengen. Dat Dexia in theorie bij het ESM(8) in plaats van de Belgisch en Franse overheden zou kunnen aankloppen voor een méér dan broodnodige kapitaalinjectie, verandert niets aan het feit dat het Dexia-aandeel waardeloos(9) is en privé-aandeelhouders na die broodnodige maar steeds via boekhoudtruuks(10) uitgestelde kapitaalinjectie zo goed als helemaal weggegomd zullen worden."
http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleggen ... 9-2969.art

hopelijk vergeet de staat ondertussen niet te dumpen

ESM, de katvanger in het criminele milieu.
Post Reply