En de Euro, die zakt mee.Leo3.14 wrote:Goud zakt in mekaar gelijk nen pudding.
doubleyou wrote:Ha, een "Hooiberg" van Monet, dat is echt een toepasselijk "schilderijtje" voor deze draad, dat in New York geveild is !

En de Euro, die zakt mee.Leo3.14 wrote:Goud zakt in mekaar gelijk nen pudding.
doubleyou wrote:Ha, een "Hooiberg" van Monet, dat is echt een toepasselijk "schilderijtje" voor deze draad, dat in New York geveild is !
Goud op en neer (in papier),Spruitje wrote:En de Euro, die zakt mee.Leo3.14 wrote:Goud zakt in mekaar gelijk nen pudding.
doubleyou wrote:Ha, een "Hooiberg" van Monet, dat is echt een toepasselijk "schilderijtje" voor deze draad, dat in New York geveild is !Het is daarmee dat het hier allemaal begon... De hooimijt van Monet
Wanneer ik naar de poll 31/12/2016 kijk .... dan denk ik,doubleyou wrote:Oktober 2011. Toen waren we nog jong![]()
![]()
En zijn we nu een beetje slimmer ?
Van de grote '-oeroes' blijven enkel wat mariboe(goeroe)s over....Vraag me af wat er van het oorspronkelijk forum is geworden
daar is de ban of dreiging daarmee inmiddels ook in ere hersteld. Verder is zuurpruim 'freegold' afgehaakt en Geelijzer al langer vertrokken. Frg (de mij geblockt heeft) zit nu te tweeten met Victor de schoonmaker cs. #incestueus De nieuwe betaalsite van Fofoa is speakeasy.Thomas Lieven wrote:Goud op en neer (in papier),Spruitje wrote:En de Euro, die zakt mee.Leo3.14 wrote:Goud zakt in mekaar gelijk nen pudding.
doubleyou wrote:Ha, een "Hooiberg" van Monet, dat is echt een toepasselijk "schilderijtje" voor deze draad, dat in New York geveild is !Het is daarmee dat het hier allemaal begon... De hooimijt van Monet
maar nen kilo is nog altijd nen kilo
Blij dat ik die kilos begin 2008 heb binnengehaald.
Papierprijs moet natuurlijk wat omhoog, voordat ik die hooiberg kan kopen
Toch blij dat we hier deze draad blijven volgen.
(Vraag me af wat er van het oorspronkelijk forum is geworden, heb uit principe toen niet willen betalen)