Hooimijt April 2013

Dutch language haystack
Post Reply
Obi-Wan
Platinum Member

Re: Hooimijt April 2013

Post by Obi-Wan »

Spruitje wrote:
Obi-Wan wrote:En last but not least
Blikken rode bonen in tomaten saus :mrgreen:
Zijn het geen witte bonen in tomatensaus? Anders heb ik de verkeerde gekocht :lol:

Ook was fruit op siroop is wel goed. Lekker veel energie. ;)
Je hebt gelijk nu nadat ik ge-edit heb lees ik nu je post.

Dat is een soort van kleurblindheid dyslexie. 8-) Ik voel me juist gelijk Stevie Wonder
Patience. Use the force. Think.
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Indiana Jones wrote:Mijn volgorde:

1) Liefde & Geluk

2 e.v.) Het random rijtje van ObiWan
Jou nummer 1 is inderdaad het belangrijkste Indy. Helaas is dit niet te koop met geld noch met fiat of bullion.
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Spruitje wrote:
Zijn het geen witte bonen in tomatensaus? Anders heb ik de verkeerde gekocht :lol:

Of Bodybuilders voedselsupplementen. Veel calorieen in een kleine pil.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Had de Duitse Nicole destijds met Eurosong zo geen liedje: "Een beetje liefde voor een beetje geld"? :lol:

Inderdaad Obi, dit is niet te koop. En in harde tijden kan een gemeende knuffel of een steunende schouder van goudwaarde zijn.

Intussen ben ik wel benieuwd naar de berichtgeving dit weekend over de POG.

Veel calorieën in 'n kleine vorm: winegums !! ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Had de Duitse Nicole destijds met Eurosong zo geen liedje: "Een beetje liefde voor een beetje geld"? :lol:

Inderdaad Obi, dit is niet te koop. En in harde tijden kan een gemeende knuffel of een steunende schouder van goudwaarde zijn.

Intussen ben ik wel benieuwd naar de berichtgeving dit weekend over de POG.

Veel calorieën in 'n kleine vorm: winegums !! ;)
heb mijn post op de vorige pagina geëdit (Alf Field + Sinclair) ... de tekst ligt nu heel dicht tegen de waarheid.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Sanem
Bronze Member

Post by Sanem »

Indiana Jones wrote:... en goud ... tsjah het zakt toch weer helemaal terug. Dus blijft er een pot met geld digitaal in allerlei bankfondsen staan.
interessant, op 8 jaar tijd is de goudprijs verviervoudigd, en nog steeds beschouwen mensen het als "volatiel"
iemand zei me onlangs dat als de slager en de bakker en de kapper het over een investering hebben, het tijd is om te verkopen
ik vroeg hem hoeveel slagers, bakkers en kappers hij over goud hoort praten. niemand dus
Spruitje wrote:Zelfs de gloednieuwe minister Koen Geens werd er bij gehaald om de burger er nog eens op te wijzen dat er een bankgarantie is, België steeds alles gedaan heeft om de spaarder te beschermen.
ik had aandelen bij Fortis en Dexia, ik weet wat ik aan de Belgische regering heb als het erop aankomt
en Geens, dat is de wolf in schapenkleren. ik zal zeer aandachtig luisteren naar elk woord dat hij zegt... en dan exact het omgekeerde doen
als ze meer dan 100.000 euro garanderen mag je dus 100.000 euro verwachten
als ze Europees niveau naar 100.000 euro kijken mag je er vanuit gaan dat ze het gaan limiteren. of op zen minst een totaalsom maken van al je rekeningen bij verschillende banken, nu Luxemburg haar bankgeheim afzwakt en Oostenrijk dezelfde kant opgaat. tijd voor een Zwitserse bankrekening
Indiana Jones wrote:Dit zag je dus zojuist (had ik al verwacht en daarom mijn grafiekje op de vorige pagina)
p.s. het liedje 'vluchten kan niet meer' van Frans Halsema & Jenny Arean is uit 1977 .... hoe actueel is dat nog .. 8-)
ik was erop aan het wachten. tijd om bij te kopen ;)
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Sanem wrote:
Indiana Jones wrote:... en goud ... tsjah het zakt toch weer helemaal terug. Dus blijft er een pot met geld digitaal in allerlei bankfondsen staan.

als ze meer dan 100.000 euro garanderen mag je dus 100.000 euro verwachten
als ze Europees niveau naar 100.000 euro kijken mag je er vanuit gaan dat ze het gaan limiteren. of op zen minst een totaalsom maken van al je rekeningen bij verschillende banken, nu Luxemburg haar bankgeheim afzwakt en Oostenrijk dezelfde kant opgaat. tijd voor een Zwitserse bankrekening
Ze kunnen beter voor iedere gegarandeerde honderdduizend 2,5kg GI fysiek gealloceerd op naam klaarleggen. Hoevelen zullen dat serieus nemen? Weinigen. "Wij willen echt geld"
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

We zijn al eens effe aan de $1.505 geweest. (Intussen 37.000€/kg) :?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Obi-Wan wrote:
Spruitje wrote:

Of Bodybuilders voedselsupplementen. Veel calorieen in een kleine pil.
http://www.biojournaal.nl/nieuwsbericht ... p?id=12192

Het vlees voor volgend jaar wordt gezaaid :D
Post Reply