Indiana Jones wrote:... en goud ... tsjah het zakt toch weer helemaal terug. Dus blijft er een pot met geld digitaal in allerlei bankfondsen staan.
interessant, op 8 jaar tijd is de goudprijs verviervoudigd, en nog steeds beschouwen mensen het als "volatiel"
iemand zei me onlangs dat als de slager en de bakker en de kapper het over een investering hebben, het tijd is om te verkopen
ik vroeg hem hoeveel slagers, bakkers en kappers hij over goud hoort praten. niemand dus
Spruitje wrote:Zelfs de gloednieuwe minister Koen Geens werd er bij gehaald om de burger er nog eens op te wijzen dat er een bankgarantie is, België steeds alles gedaan heeft om de spaarder te beschermen.
ik had aandelen bij Fortis en Dexia, ik weet wat ik aan de Belgische regering heb als het erop aankomt
en Geens, dat is de wolf in schapenkleren. ik zal zeer aandachtig luisteren naar elk woord dat hij zegt... en dan exact het omgekeerde doen
als ze meer dan 100.000 euro garanderen mag je dus 100.000 euro verwachten
als ze Europees niveau naar 100.000 euro kijken mag je er vanuit gaan dat ze het gaan limiteren. of op zen minst een totaalsom maken van al je rekeningen bij verschillende banken, nu Luxemburg haar bankgeheim afzwakt en Oostenrijk dezelfde kant opgaat. tijd voor een Zwitserse bankrekening
Indiana Jones wrote:Dit zag je dus zojuist (had ik al verwacht en daarom mijn grafiekje op de vorige pagina)
p.s. het liedje 'vluchten kan niet meer' van Frans Halsema & Jenny Arean is uit 1977 .... hoe actueel is dat nog ..

ik was erop aan het wachten. tijd om bij te kopen