Hooimijt Oktober 2011

Dutch language haystack
Post Reply
Adamus
Gold Member

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

maar lijkt me iig onzinnig(haha) dat we hier gaan discussiëren over wat iemand anders op een ander forum te zeggen heeft toch ?
Had ie maar moeten gaan podcasten of podcastinterviews geven :roll:

Het is hier in ieder geval rustiger en ik heb hier de dagprijs van goud nog niet langs zien komen. Heerlijk.
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Adamus wrote:
maar lijkt me iig onzinnig(haha) dat we hier gaan discussiëren over wat iemand anders op een ander forum te zeggen heeft toch ?

Het is hier in ieder geval rustiger en ik heb hier de dagprijs van goud nog niet langs zien komen. Heerlijk.
Daar zeg je zowaar wat. Ik vind het ook zwaar irritant al die reclame op een site, en gebruik al normaal Adblock Plus om die zooi er uit te krijgen. Vind het nu ook wel lekker rustig. Maar zoveel zielen, zoveel meningen. Misschien zijn er wel mensen die de real-time grafieken missen in de kop?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Boefke
Silver Member

Post by Boefke »

Rasta wrote:
Adamus wrote:

Daar zeg je zowaar wat. Ik vind het ook zwaar irritant al die reclame op een site, en gebruik al normaal Adblock Plus om die zooi er uit te krijgen. Vind het nu ook wel lekker rustig. Maar zoveel zielen, zoveel meningen. Misschien zijn er wel mensen die de real-time grafieken missen in de kop?
Alsjeblieft niet zeg, leidt alleen maar af van waar we hier mee bezig zijn. Het maakt me ook hyper nerveus met die bokkensprongen van tegenwoordig :roll:
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Rasta wrote:
Paul wrote:Waarom zou iemand betalen voor die info van GI ?

...

Armstrong staat wel als een huis.
Even dan een gewetensvraag. Betaal je dan wel (of zou je willen betalen) $2500 voor Armstrong zijn seminar?

Ja, maar ik zal waarschijnlijk 99% niet kunnen volgen, dus een beetje zonde om zo'n plek in te nemen. Voor iemand uit de "business" kan het misschien wel een hoog renderende dag zijn.
Trouwens die 2500 vangt Armstrong niet hé, zo zit de seminarwereld niet in elkaar. Hij krijgt natuurlijk wel zijn reis- en verblijfkosten vergoed :D
Verder blijft hij een Amerikaan die vanuit de USA tegen Europa aankijkt. Hij zou hier eens een paar jaar moeten gaan wonen.

Maar misschien moet een forum een afgevaardigde sturen. 20x125 maakt 2500 :idea: (idea van Rari)
KariZ

Post by KariZ »

Rasta wrote: Misschien zijn er wel mensen die de real-time grafieken missen in de kop?
Ikdurf het bijna niet te zeggen maar ik mis um wel.

Wellicht gewenning?!?

Eerlijk is eerlijk ik keek meestal elke paar uur ff wat de prijs is/was.

Welke sites gebruiken jullie dan door de dag heen om ff te checken?
KariZ

FILLING A GAP

Post by KariZ »

Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Misschien hebben jullie hem nog niet zien staan, maar:

Freegold interview with Koenraad Verheyden - 6 Oct 2011
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Rasta
Gold Member

Mijlpaal

Post by Rasta »

Het forum is vandaag precies 1 week oud :twisted:
KariZ

Re: Mijlpaal

Post by KariZ »

Rasta wrote:Het forum is vandaag precies 1 week oud :twisted:
Gflcteerd!!!!!!!
Post Reply