Het oude forum waar Martijn de scepter wenste te zwaaien (en mensen in de ban deed) lijkt definitief zijn laatste adem uit te blazen:
goudforum.com
Hooimijt februari 2013
- Rasta
- Gold Member
Re: Hooimijt februari 2013
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
- Indiana Jones
- Freegold Member
http://www.goudstudieforum.com/Rasta wrote:Het oude forum waar Martijn de scepter wenste te zwaaien (en mensen in de ban deed) lijkt definitief zijn laatste adem uit te blazen:
goudforum.com
Voor € 125,- per jaar, mag je mee studeren op hetgeen dat hier en op andere websites gratis gepubliceerd wordt.
No. 61727-054

Zoek het bovenstaande nummer via google en je weet wat ik bedoel .....

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
-
- Gold Member
Is "martijn" er nog bij betrokken? Het genootchap van Leo en de andere 60plussers twittert er nog lustig op los onder de nick "freegolds". Op de site schijnen ze te "duiden".Rasta wrote:Het oude forum waar Martijn de scepter wenste te zwaaien (en mensen in de ban deed) lijkt definitief zijn laatste adem uit te blazen:
goudforum.com

Kan de url gewoon openen.
- Indiana Jones
- Freegold Member
Da's de dikbetaalde 60+ alias -> flore: https://twitter.com/freegoldsAdamus wrote:Is "martijn" er nog bij betrokken? Het genootchap van Leo en de andere 60plussers twittert er nog lustig op los onder de nick "freegolds". Op de site schijnen ze te "duiden".Rasta wrote:Het oude forum waar Martijn de scepter wenste te zwaaien (en mensen in de ban deed) lijkt definitief zijn laatste adem uit te blazen:
goudforum.com![]()
Kan de url gewoon openen.
En die valt, net als de rest, óók onder nummer: 61727-054

Zelfs GOD twittert daar, dus zal het abonnementsgeld eerdaags wel weer omhoog gaan .....

Everything that needs to be said has already been said.
- Paul
- Platinum Member
Martijn, blij dat ik daar niet meer mee in discussie hoef. pfff.
en Flore nog steeds volstrekt de plank mis met zn getwitter
nooit geremd door echte kennis van zaken en daardoor niet serieus te nemen. door niemand.
wat nou studie forum ?
nu liggende de Groningse aardbevingen ineens aan het schaliegas.
Zelfs van een Belg mag je verwachten dattie wel eens van Slochteren gehoord heeft toch ?
en hij zich maar afvragen waarom niemand dat groepje serieus neemt ...
nooit geremd door echte kennis van zaken en daardoor niet serieus te nemen. door niemand.
wat nou studie forum ?
Zelfs van een Belg mag je verwachten dattie wel eens van Slochteren gehoord heeft toch ?
"Taxes are a barbaric relic of the past"
- doubleyou
- Gold Member
Wat Elvis er juist bij komt doen, dat weet ik niet, die heeft geen (g)ouden dag meer beleefd 
28 Charts Every Gold Investor Must See
http://www.businessinsider.com/frank-ho ... -2013-2#-1

28 Charts Every Gold Investor Must See
http://www.businessinsider.com/frank-ho ... -2013-2#-1
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
-
- Gold Member
Deze week nog overwegend vorst en weinig opwaartse kracht vanuit de bodem. Slechts een constatering 

-
Sinclair lijkt het vrijgoud verhaal anders ook wel serieus te nemen sinds de communicatie met Flore.Paul wrote:Martijn, blij dat ik daar niet meer mee in discussie hoef. pfff.
wat nou studie forum ?
Anyway, ben hier niet om een discussie te starten.
Ik houd me aan: Listening to all, respecting few, idolizing none.
- Paul
- Platinum Member
Dat mag altijd Miin, en hoeft nooit, het gaat uiteindelijk om de toon die de muziek maakt.Miin wrote:Sinclair lijkt het vrijgoud verhaal anders ook wel serieus te nemen sinds de communicatie met Flore.Paul wrote:Martijn, blij dat ik daar niet meer mee in discussie hoef. pfff.
wat nou studie forum ?
Anyway, ben hier niet om een discussie te starten.
Ik houd me aan: Listening to all, respecting few, idolizing none.
Sinclair heeft ze genoemd, true, toegegeven. Of dat aan Flore ligt laat ik in het midden. maar met Sinclair ben ik zeker ook niet mee(das indy's pakkie an haha), veels teveel goudkever voor mij. FOFOA lees ik zelfs al niet eens meer. Kost teveel tijd, veels teveel interessante andere perspectieven ook die dr nog te ontdekken zijn. Gezamenlijk vormen die de waarheid wat mij betreft. Degene die m zelf claimt is onmiddellijk verdacht. Hoe mooi je het verder ook op weet te schrijven. je bestaat bij de gratie van de ander. Eens worden we het nooit. Kan niet. We hebben verschillende belangen.
Als programmeur heb ik uiteindelijk meer met holisme. uitgaan van het geheel, niet vanuit de individuele belangen. hoe werkt deze machine ? En hoe zou die optimaal kunnen werken ?
en dan kom ik automatisch bij de cyclische wereldverklarende theorieen van Armstrong terecht.( niet voor niks ook een programmeur

- Paul
- Platinum Member
De denkstap die ik tot nu toe het moeilijkste vond is het weer loslaten van goud. (niks buy en hold. Voor iedereen komt een moment dat ie moet beslissen of ie weer verkoopt. Dat is een individuele beslissing. Maatwerk pur sang. heeft ook niets met sterke of slappe handen te maken. ik zou zeggen vooral met een goed werkend brein
)
Dan denk je eindelijk dat je wat gevonden hebt en dan blijkt ook dat "gewoon" een asset.
Ik discussieer heel veel met de meest uiteenlopende mensen, en uit die discussie kan ik geen andere conclusies trekken dat er ook mensen zijn die NIETS met goud hebben. toen niet, nu niet en nooit niet. En dat die mensen er net zo toe doen als ik. Samen maken we de wereld.
Vrijgoud vereist van IEDEREEN straks de waarde stap naar goudwaardering. Er wordt dan gesteld met goud als natuurlijk focal punt dat dat vanzelf gaat gebeuren. Dat mensen geen keus hebben. Ik moet daar vooral om lachen. Zo werkt de wereld gewoon niet. Dan geloof je in sprookjes.
(ik vind goud nog steeds helemaal kick, vergis je niet, vooral dat het alleen tijdens een supernova ontstaat is fascinerend !)

Dan denk je eindelijk dat je wat gevonden hebt en dan blijkt ook dat "gewoon" een asset.
Ik discussieer heel veel met de meest uiteenlopende mensen, en uit die discussie kan ik geen andere conclusies trekken dat er ook mensen zijn die NIETS met goud hebben. toen niet, nu niet en nooit niet. En dat die mensen er net zo toe doen als ik. Samen maken we de wereld.
Vrijgoud vereist van IEDEREEN straks de waarde stap naar goudwaardering. Er wordt dan gesteld met goud als natuurlijk focal punt dat dat vanzelf gaat gebeuren. Dat mensen geen keus hebben. Ik moet daar vooral om lachen. Zo werkt de wereld gewoon niet. Dan geloof je in sprookjes.
(ik vind goud nog steeds helemaal kick, vergis je niet, vooral dat het alleen tijdens een supernova ontstaat is fascinerend !)