pascaline wrote:Indiana Jones wrote:Tokyo is al open en Dit was te verwachten in de €/U$. Goud houdt nog even vol rond de 1640 maar ben niet verbaasd als de jongens en meisjes bij GS & JPM het gele metaal morgen klappen gaan geven.
We gaan zien .... maar, 't wordt imo de laatste wave down voor de euro en goud. Daarna is de USD aan de beurt ....

it is mirror trading against the dollar 'niks achter zoeken zou de sinclair zeggen

'
tevens als je het niet vertrouwd neem dan 25% goud ofzo das nogaltijd beter dan 0% of 5% of 10% of 15%
trouwens de meeste mensen 30+ zitten met stenen half afbetaald (gekocht voor 100K nu waarde 200K) en nog kinderen ook ...
ikzelf heb niks van die laatste 2 (stenen of kinderen) dusja, misschien kan ik maar een appartementje "cash" betalen that's it want bij sommigen kwam "zwaar" precies of ik heb een comex bar liggen
als ik een comexbar had, verkocht ik hem en kocht 1 kg ! en de rest leef ik traag op
maar kzie er veel met 20 oz en dan dromen van 50.000 euro per oz (omdat ze dan 1 miljoen euro hebben , vraag me af wat ge daar mee gaat doen) (meer goud kopen lukt niet want das de prijs dan
vraag me trouwens af of het verantwoord is "meer dan 1kg" goud te bezitten ... das 40K euro das in principe veel geld voor "een normale mens"
aan de andre kant als je thuiswoont en werkt kan je dat in 3 jaar bereiken ...
dusja wat is "veel" "goud" snap je
als jij tandarts of dokter bent is 1 kg ook geen ramp dat is een jaartje patienten ontvangen en waarschijnlijk meer
voor een notaris of advocaat kan dat eventueel per kwartaal of per maand
maar denk niet dat soortgelijke mensen "hier zitten" ben ook maar "een mens" en begonnen met 0 euro (trouwens meermaals op nieuw
- geboren met 0 euro
- jaren 90 met 0 euro na te gokken op nikkei (we staan 10 jaar verder en lager)
- jaren 00 met 0 euro na gokken op de dotcoms
- jaren 10 met 0 euro na het beter weten en futures en opties
en kijk ik ben er nog, dusja, het had veel beter gekund, maar ik heb gegokt en verloren thatz life (trouwens leven is 1 grote gok an sé)
door dat goud welja het is gestegen maar voor mij is het meer zoals een trouwring ofzo (doe je ook niet weg
daar ik niet werk moet ik echter wel om de x jaar vanaf heden wat verkopen daarmede was de 1600/1900 range een 1e xx oz
(leef nogal graag tegenwoordig en laat ons eerlijk zijn 1 ticketje op en af azie is = 1 oz)
ziezo als er nog iemand iets wil weten

of had je het op de verhulst gertje replies 'geen sympathie daarvoor'
als hij zo slim is dat hij verdorie zijn boel naar de beurs brengt bv (kan een bel 20 positie krijgen)
maarja studio-100 neen, kga me er niet druk in maken, proficiat voor hem dat wel maar zijn ego is te groot