Je zit er inderdaad héél dicht op.Gwyde wrote:waardoor ook mijn globale voorspelling akelig juist zou zijn (indien dit vandaag 31 december was).
Ben benieuwd

Je zit er inderdaad héél dicht op.Gwyde wrote:waardoor ook mijn globale voorspelling akelig juist zou zijn (indien dit vandaag 31 december was).
Zoals nogal vaak is 'de eerste scheut' de beste.Gwyde wrote:Het ziet er niet naar uit dat de 'remorse guesses' van eind mei een verbetering waren tov van de eerste schattingen...
Doubleyou zit er nu toch ver naast?Indiana Jones wrote:Ik denk vooralsnog dat de winnaar van vorig jaar (de beste voorspelling van
AU/AG/eur tezamen) hem dit jaar ook gaat raken
Quote van de poll...Gwyde wrote:Bericht Re: poll voorspelling goudprijs 31-12-2015
De finale update is gebeurd: de 'remorse guess' van Leo, Double You en Spruitje halen het respectievelijk voor Au, Ag en € in $.
De kleinste totale afwijking 19.3% is er voor Paul (doordat een zilvertarget daar ontbrak is het gemiddelde van de schattingen $14.32 toegewezen: niet zo slecht)
Double You haalt met een totale afwijking van 25.1% de laurierkrans voor de beste complete schatting.
De optimisten hadden opnieuw ongelijk: Cavajo en Ben2 gaan met een totale afwijking van 173% en 94.4% de mist in.
Leo3.14 wrote:Te laag, te laag, veel te laag....
Mijnen euro was nog niet gevallen dat we niet door de 38 fibo up geraakt waren.Te laag, te laag, veel te laag.
Onder de 1150$ zal het allemaal wat sneller ineenstuiken vrees ik richting 1043$.Ik zie al, dat ik het ook niet ga halen dit jaar .....
Gaat allemaal wat hoger uitkomen dan ik dacht ....
Was niet beledigend bedoeld hoor, weet je wel waarschijnlijk.Leo3.14 wrote:Mijnen euro was nog niet gevallen dat we niet door de 38 fibo up geraakt waren.
Mispoes inderdaad : enthousiasme van het moment....
tegengoal.....
Ja ... was te snel met conclusie.Indiana Jones wrote:Ik denk vooralsnog dat de winnaar van vorig jaar (de beste voorspelling van
AU/AG/eur tezamen) hem dit jaar ook gaat raken