voor de Nederlanders...
Bij ons vooral bekend als " manager " van Enfinity, die ook een speelgoedje onder handen nam,
namelijk voetbalploeg Zulte Waregem.
De ploeg die vorig jaar NET NIET kampioen werd, alhoewel ze het verdienden.
De ploeg die nu zich belachelijk voetbalde tegen PSV, toch in de heenmatch.
De ploeg waar hij mee solde.... !!!!!
En vandaag, vandaag biedt deze mens zijn ontslag aan.
Door zijn voetbalstoten was het onmogelijk geworden om verder te doen.
En, alle commentaar gaat in het verlengde hiervan.....
De goedbedoelende Patrick was en is ewa misbegrepen......
Awel sie,
" je reinste zever inpakskes " !!!!!!!
De omhooggevallen windbuil zijn bedrijf is vandaag niet meer van hem.
Enfinity, een tijd geleden gewaardeerd aan 250 miljoen euro volgens de ene, 500 miljoen
volgens de andere.... is deze week met ' beladen schulden ' verkocht voor de symbolische
" 1 euro ".
Zijn nog te betalen overnamegeld aan Zulte Waregem, heeft hij waarschijnlijk niet ( volgens
sommigen 5 miljoen tegen 2015).
Effe al paus spelen alvorens te betalen....
Een zoveelste staaltje van ons huidig maatschappij.....
zowel politiek als zakelijk......
Beslissingen nemen, al of niet goed bedoeld, al of niet om de eigen ijdelheid te strelen,
al of niet om pure machtsgeilheid.......maar zonder gerechtvaardigde legimiteit !!!
Sorry meneer Decuyper,
Sorry Patrick,
dat ik liever met mijn buur stond te wauwelen op één of ander receptie, dan dat ik naar
jouw omhooggevallen praat stond te luisteren.....
Spruitje wrote:Met te zeggen dat je het verloren bent zal de enige uitleg zijn waarmee je (ongeschonden?) kan ontkomen. Maar wat dan om er later mee boven water te komen?
Een optie zou natuurlijk zijn, ginderachter (Verre Oosten) droppen: alsof het ginds allemaal "peis en vree" gaat zijn/blijven.
Verstopt in je tv. Ik hoop dat het zo geen ultra dunne is van enkele mm.
Bovendien in elektrische apparatuur steken is niet zo slim, goud is 'n uitstekende geleider en wordt bij inbraken héél vaak meegenomen.
Was maar met een knipoog natuurlijk, omdat hier blijkbaar zoveel tv-lozen bij de vaste kern horen.
Misschien hebben ze er ooit één gehad, maar die tv dus weggedaan
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Niet tegenstaande ik nog vlot een fiatlening zou kunnen vastkrijgen voor het financieren van verbouwingen, ga ik toch
wat fysiek goud lossen. Ik heb metaal altijd als sparen gezien en uiteindelijk daar dient spaargeld voor. Het is ook niet dat ik uit de trein stap. Ik ga enkel van de 1ste klas wagon zitten in 2de klas PLUS
Mijn motivatie hiervoor is dat ik mij niet comfortabel voel bij de gedachte dat de Comex POG wel eens zou kunnen dalen en dat er voorlopig geen andere kanalen zullen zijn dan Munters en C° die je enkel de Comexprijs geven.
Dat dan gecombineerd met een "toekomstige" overheidsmaatregel die geldstromen nog beter in de kaart gaan brengen zou er wel een voor kunnen zorgen dat de fiatmaand last wat zwaar zou kunnen doorwegen als basisproducten omwille van inflatie gaan stijgen.
Een zwarte markt à la goud verkopen bij de Hell's Angels of andere louche figuren in een donkere steeg lijkt me ook niet een valabel alternatief. Ik geloof daar eigenlijk niet in.
Het kan vriezen, het kan dooien. Wie het weet mag het zeggen.
Volgens mij is bijna elk argument goed, als je je er maar goed bij voelt (goed bij kan slapen). En niet, wat wel menselijk is, direct gaan terugblikken "heb ik wel verstandig gedaan". Dat weet je toch nooit op korte termijn. Misschien was het wel goed leergeld, maar een korte termijn financieel verlies?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Obi-Wan wrote:Niet tegenstaande ik nog vlot een fiatlening zou kunnen vastkrijgen voor het financieren van verbouwingen, ga ik toch
wat fysiek goud lossen. Ik heb metaal altijd als sparen gezien en uiteindelijk daar dient spaargeld voor. Het is ook niet dat ik uit de trein stap. Ik ga enkel van de 1ste klas wagon zitten in 2de klas PLUS
Mijn motivatie hiervoor is dat ik mij niet comfortabel voel bij de gedachte dat de Comex POG wel eens zou kunnen dalen en dat er voorlopig geen andere kanalen zullen zijn dan Munters en C° die je enkel de Comexprijs geven.
Dat dan gecombineerd met een "toekomstige" overheidsmaatregel die geldstromen nog beter in de kaart gaan brengen zou er wel een voor kunnen zorgen dat de fiatmaand last wat zwaar zou kunnen doorwegen als basisproducten omwille van inflatie gaan stijgen.
Een zwarte markt à la goud verkopen bij de Hell's Angels of andere louche figuren in een donkere steeg lijkt me ook niet een valabel alternatief. Ik geloof daar eigenlijk niet in.
Alain Van Dam,
Aline,
Whatever nickname,.....
Door de meesten omschreven als " zo zot als een achterdeur ".
Hij, ( zij ), deed het al veel vroeger...
Vandaag...en achteraf...geen slechte zaak.
Ik blijf zitten.
Maar, respect voor iedere beslissing.
Achteraf hebben we allemaal gelijk,....