Financiële Crisis in Europa

Dutch language haystack
Post Reply
Indiana Jones
Freegold Member

Re: Financiële Crisis in Europa

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Inderdaad, zeer mooie hond, ziet er 'n slimme uit. En Zwitsers, dus waarschijnlijk erg betrouwbaar.
Jammer dat ik er de tijd niet meer voor heb, anders zat er morgen weer 'n puppie bij mij. :cry: Als je zo'n dier in huis neemt moet je d'er tijd voor vrij maken anders ben je hem/haar niet waard.
klopt 100%
p.s. heb haar een keer een gouden tientje laten zien ... ze ging er toen aan snuffelen en vervolgens kwispelen .... wel slim ja ..... :mrgreen:
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Toch opletten daarmee Indy voor hetzelfde geld worden deze verward met deze:
Image...en dan kan je een paar dagen poep controleren. :lol:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

chocola is giftig voor honden eh ...
"Taxes are a barbaric relic of the past"
cavajo
Platinum Member

Post by cavajo »

Effe " brood en spelen ".
ik amuseer me iedere avond rot met " studio zomeravond ", of zoiets...
en dit bedoel ik absoluut niet lachwekkend.... want ook al zouden de Belgen een topelftal moeten hebben, we schitteren " terecht " door afwezigheid.
en, afwezigen dienen nederig te zijn.
" terecht ", omwille van de talloze blunders in de kwalifikatie :
- 4-4 thuis tegen Oostenrjk met een keeper die geen 2 procent Belgen in het doel wou.
- thuis missen van penalty tegen Turken.
- etc...

maar, naar de huidige debatavonden op Nederland.
-quasi iedereen heeft het bij het rechte eind wat de minpunten zijn.
( persoonlijk, er wordt iets TE WEINIG benadrukt, dat het een VERZADIGDE generatie is,....mijn mening hé ..).
- kakafonie van oplossingen...

zonder kort door de bocht te gaan : doet me aan deze crisis denken...
- op recepties, tussen pot en pint, kan eenieder het probleem haarscherp gefileerd aanbrengen..
- qua oplossingen ligt men al iets minder duidelijk bij elkaar.
- en de echte machthebbers dienen nog eens hun eigen ego te overwinnen....

de enige die niet afwijkt van zijn schema is de tijd, en deze tikt ongenadig door.

mvg,
cavajo
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Om het te hebben over de "verzadigde" generatie. Het is wel zo hé. Ze verdienen pakken geld (overbetaald) om eens 90' te spelen. Kunnen niet leven zonder hun Ipod en een veel te grote headphone.
Totaal iets anders als bvb wielrennen, daar rijden ze nog 'n paar dagen verder met 'n gebroken sleutelbeen of 'n gebroken ruggewervel (Giro).
Ik kan het dan ook niet begrijpen dat die gasten tussen 2 belangrijke wedstrijden tot bij het ochtendgloren kunnen gaan stappen na 'n training. En die verhalen zien meestal enkel maar het daglicht als ze dan nog stomdronken betrokken zijn bij 'n vechtpartij of 'n verkeersongeluk. :oops:
Daarom ook dat "Voetbal" bij de teletekstpagina's nergens onder "Sport" wordt geplaatst. :lol: Wie op zo'n "hoog" niveau kan "sporten" met zo'n levensstijl...

Ik kan écht wel genieten van 'n potje voetbal maar heb het moeilijk met velen hun levensstijl en mentaliteit (tov hun kostprijs). Sorry voetbalfans. :(
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

De pompiers paraat om -via de glijpaal- uit te rukken:

http://www.tijd.be/nieuws/geld_beleggen ... source=SIM
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

cavajo wrote: ( persoonlijk, er wordt iets TE WEINIG benadrukt, dat het een VERZADIGDE generatie is,....mijn mening hé ..).
.

mvg,
cavajo
De generatie van van Basten werd toch ook al de patatgeneratie genoemd. Bij van Haneghem en Gerets hielt het wel ongeveer op .

Levensstijl: prima, zolang de (maatschappelijke) kosten maar niet op mij worden verhaald.

"gaat Willem-Alexander" nu wel of niet met de minister van sport naar de finale om onze jongens te ondersteunen" :lol: :lol: :lol:
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:
Spruitje wrote:Inderdaad, zeer mooie hond, ziet er 'n slimme uit. En Zwitsers, dus waarschijnlijk erg betrouwbaar.
Jammer dat ik er de tijd niet meer voor heb, anders zat er morgen weer 'n puppie bij mij. :cry: Als je zo'n dier in huis neemt moet je d'er tijd voor vrij maken anders ben je hem/haar niet waard.
klopt 100%
p.s. heb haar een keer een gouden tientje laten zien ... ze ging er toen aan snuffelen en vervolgens kwispelen .... wel slim ja ..... :mrgreen:
Laat een kind van een 4 maanden een kruger en een zilveren munt: kruger trekt de aandacht.
Kruger en ML: ML wint
Kind van 2 jaar zilver of goudstift: goud.

Empirisch.

We hebben het dan over het niveau spiegeltjes en kraaltjes :D
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Paul wrote:chocola is giftig voor honden eh ...
Klopt, ze kunnen eraan dood gaan ....... is trouwens ook niet goed voor mensen, althans ... niet in de hoeveelheden waarin het dikwijls gegeten wordt.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Adamus wrote:Laat een kind van een 4 maanden een kruger en een zilveren munt: kruger trekt de aandacht.
Kruger en ML: ML wint
Kind van 2 jaar zilver of goudstift: goud.
Empirisch.
We hebben het dan over het niveau spiegeltjes en kraaltjes :D
Tof dat jullie de kinderen laten spelen met Krugers en Maple Leafs :D
Wat zeggen jullie dan? "Als je gedaan hebt met spelen alle centjes terug in de doos steken en niet laten rondslingeren?" :lol:
- William Arthur Ward -
Post Reply