Financiële Crisis in Europa

Dutch language haystack
Post Reply
eduro
Bronze Member

Re: Financiële Crisis in Europa

Post by eduro »

Indiana Jones wrote:Nóg zo'n Europees drama ...... Nederland die een EK mag spelen en heel Holland-Hup in het oranje.
Ik kan me nog 1988 herinneren, toen het feestje nog spontaan was zonder franje van oranje en een niet zo dik betaald team nog presteerde.

Nederland-SovjetUnie 0-1
Engeland-Nederland 1-3
Ierland-Nederland 0-1
W-Duitsland-Nederland 1-2

finale Nederland-SovjetUnie 2-0 :!:

De 24 jaar erna, gaat heel Nederland in het oranje, geeft afschuwelijk veel geld uit aan voetballers en hup-holland-hup junk en ...... plaatsen zich niet eens meer voor een finale. Da's ook een soort van hyperinflatie geëntameerd door wanprestatie en whisful thinking...... :(

ruststand vanavond:
Helemaal met je eens, pump de gevoelens op goed voor de handel het is gewoon een hype, een zeepbelletje.

22 miljonairs spelen een beetje tja..... Even voor de goede orde gewoon mijn mening niks meer niks minder.
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them. Galileo Galilei
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:De 24 jaar erna, gaat heel Nederland in het oranje, geeft afschuwelijk veel geld uit aan voetballers en hup-holland-hup junk en ...... plaatsen zich niet eens meer voor een finale. Da's ook een soort van hyperinflatie geëntameerd door wanprestatie en whisful thinking...... :(
Op de Nederlandse omroep hadden ze het enkele weken geleden over het parcours dat ze moesten afleggen. Over Denemarken werd gewoon niet gepraat, het ging enkel over Duitsland (en toen ging NL al met 3 punten staan, dat stond als 'n paal boven water en kon niet over gediscussieerd worden) en Portugal, en waar ze dan nog dat puntje gingen nemen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Spruitje wrote:
Indiana Jones wrote:De 24 jaar erna, gaat heel Nederland in het oranje, geeft afschuwelijk veel geld uit aan voetballers en hup-holland-hup junk en ...... plaatsen zich niet eens meer voor een finale. Da's ook een soort van hyperinflatie geëntameerd door wanprestatie en whisful thinking...... :(
Op de Nederlandse omroep hadden ze het enkele weken geleden over het parcours dat ze moesten afleggen. Over Denemarken werd gewoon niet gepraat, het ging enkel over Duitsland (en toen ging NL al met 3 punten staan, dat stond als 'n paal boven water en kon niet over gediscussieerd worden) en Portugal, en waar ze dan nog dat puntje gingen nemen.
NL omroep; we kennen zo ook 8 uur journaal, ook wel het "NVM journaal" genoemd, dit omdat de makelaarsvereniging zo prachtig mocht uitleggen waarom nu kopen een goede Z is :D MOPE
Indiana Jones
Freegold Member

wat Jim kan, kan ik ook :-)

Post by Indiana Jones »

Dear CIGAs,

Here is one girl who is totally calm about the elections this weekend in Greece.

She may be the only one.

Onze Swiss White Shepherd, heh ... die hoeft zich niet druk te maken.. :D
Attachments
_Whisper.jpg
_Whisper.jpg (119.96 KiB) Viewed 2675 times
Whisper.jpg
Whisper.jpg (200.79 KiB) Viewed 2675 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

http://www.z24.nl/ondernemen/artikel_35 ... edden.html

Yes we can!

Haal je spulletjes maar weg uit de bankkluis. Aegon, ING,......, but when
Adamus
Gold Member

Re: wat Jim kan, kan ik ook :-)

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:Dear CIGAs,

Here is one girl who is totally calm about the elections this weekend in Greece.

She may be the only one.

Genoeg whiskas in huis. :?:
Indiana Jones
Freegold Member

Re: wat Jim kan, kan ik ook :-)

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:
Indiana Jones wrote:Dear CIGAs,

She may be the only one.

Genoeg whiskas in huis. :?:
Ik ben 1m90 en als ze tegen me op zou springen, legt met gemak haar voorpoten op mijn schouders .... dus whiskas ???
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

mooie hond
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Paul wrote:mooie hond
Thanks .... hondenliefhebbers zijn 'de beter begrijpende mensen' zeggen ze wel eens. Misschien heb ook jij dáárdoor een hond .... ;)
p.s. ze is nu 2 1/2 jaar en over twee weken krijgen we er een puppy van 8 weken oud bij. Is eerst zo'n klein wit bolletje en moet je weer hard aan het werk om alles te leren, maar het is leuk werk en dat scheelt alles ..... :D
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Inderdaad, zeer mooie hond, ziet er 'n slimme uit. En Zwitsers, dus waarschijnlijk erg betrouwbaar.
Jammer dat ik er de tijd niet meer voor heb, anders zat er morgen weer 'n puppie bij mij. :cry: Als je zo'n dier in huis neemt moet je d'er tijd voor vrij maken anders ben je hem/haar niet waard.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Post Reply