Jouw glazen bol doet het trouwens nog primaBen2 wrote:We leunen tegen de 1180$ again. Wie geld over heeft over heeft voor een ferme short, het is de moment !!

Afgelopen nacht in Hong Kong de $ 1146 getikt

Jouw glazen bol doet het trouwens nog primaBen2 wrote:We leunen tegen de 1180$ again. Wie geld over heeft over heeft voor een ferme short, het is de moment !!
Echt blij word ik er niet om Indy.Indiana Jones wrote:Jouw glazen bol doet het trouwens nog primaBen2 wrote:We leunen tegen de 1180$ again. Wie geld over heeft over heeft voor een ferme short, het is de moment !!![]()
Armstrong schrijft zich al tijden suf waardoor dit ontstaat.Ben2 wrote:Echt blij word ik er niet om Indy.Indiana Jones wrote:Jouw glazen bol doet het trouwens nog primaBen2 wrote:We leunen tegen de 1180$ again. Wie geld over heeft over heeft voor een ferme short, het is de moment !!![]()
Hoe verklaar jij stijgende beurzen + stijgende dollar + dalende obligatiekoersen ???
Dit zegt wel genoeg, denk ik zo:Leo3.14 wrote:Tijdelijke bodem lijkt er te staan nu.
50 mA daily is de target voor de mijntjes.
Het ABN amro paniekartikel (falling knife) deed zijn werk : enorm veel shorters vast onderaan nu.
Boven de 1200$ gaan die beginnen zweten....
Dooie kat-affaires : erg scherp - we moesten es te laat zijn...-, maar ook vrij snel gedaan.
Denk dat we de Nieuwjaarstaart gaan kunnen aansnijden aan 1000$.
Even voor de duidelijkheid, een Gravestone in een downtrend met lage RSI betekent normaal gesproken een trend ommekeer.Leo3.14 wrote:50 mA.
Gravestonedoji op yearly in de maak : RIP.
http://bigcharts.marketwatch.com/advcha ... se&state=9