Het stigmatiseren is begonnen.
FBI warns of threat from anti-government extremists
The extremists may refuse to pay taxes, defy government environmental regulations and believe the United States went bankrupt by going off the gold standard.
Link artikel
Hooimijt Februari 2012
- Obi-Wan
- Platinum Member
Re: Hooimijt Februari 2012
Patience. Use the force. Think.
-
Cash geld - bij mijn KBC kantoor kan ik al 1 week enkel coupures van 5€ en 20€ krijgen aan de geldautomaat. Zijn er nog posters die zoiets hebben vastgesteld?
- Indiana Jones
- Freegold Member
Nee ...... geniet er maar van zolang het nog kan.... straks zijn het coupures van € 5.000 en € 20.000bsc2200 wrote:Cash geld - bij mijn KBC kantoor kan ik al 1 week enkel coupures van 5€ en 20€ krijgen aan de geldautomaat. Zijn er nog posters die zoiets hebben vastgesteld?
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
But since no one was listening, everything must be said again.
- Spruitje
- Freegold Member
Vraagje: Is het normaal dat de levertijd van silvermountain 2-3 weken is. Zowel voor munten & baren in zilver & goud?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
- Platinum Member
ff off-topic
"Bij de FSMA meldt woordvoerder Jim Lannoo dat bij belangrijke marktgebeurtenissen altijd bekeken wordt of er aanwijzingen zijn van marktmanipulatie."
woehahahahaha, daar blijft het ook elke keer bij.
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 3-3095.art
"Bij de FSMA meldt woordvoerder Jim Lannoo dat bij belangrijke marktgebeurtenissen altijd bekeken wordt of er aanwijzingen zijn van marktmanipulatie."
woehahahahaha, daar blijft het ook elke keer bij.
http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 3-3095.art
- Rasta
- Gold Member
Uit de tijd dat ik daar bestelde - ja. Ze leveren (leverden) nieuwe munten, geen gerecycled munten, en die kwamen dus rechtstreeks van het betreffende munthuis overgevlogen. Dat kost even tijd.Spruitje wrote:Vraagje: Is het normaal dat de levertijd van silvermountain 2-3 weken is. Zowel voor munten & baren in zilver & goud?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
- Spruitje
- Freegold Member
Ok bedankt, ik had de indruk dat ik eens gelezen had dat de levering normaal al de dag na het ontvangst van de betaling was. Ik zal me d'er in vergist hebben.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
- Boefke
- Silver Member
Wat Rasta zegt. Levertijd is altijd zo'n beetje 2 weken geweest.
Iets duurder dan andere aanbieders, maar nooit geen problemen gekend. Dat is ook veel waard.
Iets duurder dan andere aanbieders, maar nooit geen problemen gekend. Dat is ook veel waard.
- Spruitje
- Freegold Member
Inderdaad, iets duurder als de andere maar dan aan huis (werk) geleverd en tot 11K€ zonder legitimatie.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -
-
Ik ben bij munters mijn premie kwijtgeraakt bij sommige munten omdat er hele kleine krasjes op zaten (munten die nooit hun zakje hebben verlaten) ..was wel even schrikken want voor mij zagen die munten er zeer goed uit .
Het waren echter wel munten die van dexia komen ..
Ik zal volgende keer ook SERIEUS vies vallen als ze mij een munt in mijn pollen doppen , zal met een vergrootglas zijn .
Het waren echter wel munten die van dexia komen ..
Ik zal volgende keer ook SERIEUS vies vallen als ze mij een munt in mijn pollen doppen , zal met een vergrootglas zijn .