Hooimijt Februari 2012

Dutch language haystack
Post Reply
Obi-Wan
Platinum Member

Re: Hooimijt Februari 2012

Post by Obi-Wan »

Het stigmatiseren is begonnen.

FBI warns of threat from anti-government extremists

The extremists may refuse to pay taxes, defy government environmental regulations and believe the United States went bankrupt by going off the gold standard.

Link artikel
Patience. Use the force. Think.
bsc2200

Post by bsc2200 »

Cash geld - bij mijn KBC kantoor kan ik al 1 week enkel coupures van 5€ en 20€ krijgen aan de geldautomaat. Zijn er nog posters die zoiets hebben vastgesteld?
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

bsc2200 wrote:Cash geld - bij mijn KBC kantoor kan ik al 1 week enkel coupures van 5€ en 20€ krijgen aan de geldautomaat. Zijn er nog posters die zoiets hebben vastgesteld?
Nee ...... geniet er maar van zolang het nog kan.... straks zijn het coupures van € 5.000 en € 20.000
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Vraagje: Is het normaal dat de levertijd van silvermountain 2-3 weken is. Zowel voor munten & baren in zilver & goud?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

ff off-topic

"Bij de FSMA meldt woordvoerder Jim Lannoo dat bij belangrijke marktgebeurtenissen altijd bekeken wordt of er aanwijzingen zijn van marktmanipulatie."

woehahahahaha, daar blijft het ook elke keer bij.

http://www.tijd.be/nieuws/ondernemingen ... 3-3095.art
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Spruitje wrote:Vraagje: Is het normaal dat de levertijd van silvermountain 2-3 weken is. Zowel voor munten & baren in zilver & goud?
Uit de tijd dat ik daar bestelde - ja. Ze leveren (leverden) nieuwe munten, geen gerecycled munten, en die kwamen dus rechtstreeks van het betreffende munthuis overgevlogen. Dat kost even tijd.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Ok bedankt, ik had de indruk dat ik eens gelezen had dat de levering normaal al de dag na het ontvangst van de betaling was. Ik zal me d'er in vergist hebben.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Boefke
Silver Member

Post by Boefke »

Wat Rasta zegt. Levertijd is altijd zo'n beetje 2 weken geweest.

Iets duurder dan andere aanbieders, maar nooit geen problemen gekend. Dat is ook veel waard.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Inderdaad, iets duurder als de andere maar dan aan huis (werk) geleverd en tot 11K€ zonder legitimatie.
- William Arthur Ward -
kyandio

Post by kyandio »

Ik ben bij munters mijn premie kwijtgeraakt bij sommige munten omdat er hele kleine krasjes op zaten (munten die nooit hun zakje hebben verlaten) ..was wel even schrikken want voor mij zagen die munten er zeer goed uit .
Het waren echter wel munten die van dexia komen ..
Ik zal volgende keer ook SERIEUS vies vallen als ze mij een munt in mijn pollen doppen , zal met een vergrootglas zijn .
Post Reply