Hooimijt November 2011

Dutch language haystack
Post Reply
ParsGold

Re: Hooimijt November 2011

Post by ParsGold »

wimilio wrote:Beste Vrienden,
net zoals vorig jaar organiseer ik een etentje voor alle goudforummers.
Dit gaat door op zaterdag 19 november om 12h in de Crown Plaza te Antwerpen (vlak naast de autosnelweg).
Ik heb al toezeggingen van enkele bekende posters vanop het vroegere goudforum.
Ben je geinteresseerd, stuur dan een emailtje naar avnbb2009@hotmail.com en ik mail je de verdere details.
Hopelijk tot dan,
Wimilio
Ik heb onlangs ondervonden waartoe dit soort thema-bijeenkomsten kunnen leiden, dus ik bedank hier vriendelijk voor.
Wel erg bedankt voor de sympathieke uitnodiging.
ParsGold

Inflafla

Post by ParsGold »

Renteverlaging: ECB zwicht voor politieke druk en volgt hiermee richting Fed: stimuleren economie ipv inflatiebeteugeling.
Inflatie oktober 3%. Dat is meer dan de beoogde max van 2%.
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

ParsGold wrote:Ik heb onlangs ondervonden waartoe dit soort thema-bijeenkomsten kunnen leiden, dus ik bedank hier vriendelijk voor.
Eén specifieke ervaring generaliseert nog niet alle toekomstige ervaringen op datzelfde gebied, heh. Ik heb dit forum i.t.t. een ander forum, als een zeer open forum ervaren en kan mij niet voorstellen dat er soortgelijke dingen gebeuren.

Hier hoef je niet te betalen voor 'open mind' gedachten terwijl je elders wel moet betalen voor 'narrow mind' gedachten. Sterker nog, ik heb hier met een 'open mind' op de donatie knop gedrukt en heb daar geen spijt van ..... verre van dát zelfs ..... ;)

edit: 20:00 wat heb je nu aan een contradictio in terminis forum, immers FREEgold info waarvoor je MOET betalen is dat ...... :lol:
Last edited by Indiana Jones on 03 Nov 2011, 20:01, edited 1 time in total.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

ParsGold wrote:
KariZ wrote:
Paul wrote:terugkerende kapitaalstromen vermoed ik.
de europese banken zitten diep in de problemen en moeten de balansen versterken, dat doe je door (oa) dollar assets te verkopen. en dat zie je dan terug in de hoge(re) wisselkoers nu. het is uit zwakte ipv uit sterkte ...
Mwah $-index staat nog redelijk 'hoog'.
Quote Willem M via Twitter:
Dat de euro maar niet wil dalen in deze crisis zegt veel over de waarde van de dollar #wkgeldontwaarding
ja gezien ;-)
dr is niet 1 oorzaak voor natuurlijk, het is altijd de combinatie van factoren,
we gaan zien welke munt het eerste onderuit knalt.

ik heb er erg weinig twijfel over dat dit de euro is
al hoop ik van ganser harte van niet ...
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

En voor wie twijfelt..... even de link naar de eerste post op dit forum: Welcome new user
This is a free forum, dedicated to freegold. Through this site, Freegold Capital likes to encourage the freegold story, and give people a place to discuss freegold in its broadest context.

Especially to people new introduced to freegold, it is a concept difficult to grasp. To keep the threshold to a minimum, we allow people to discuss freegold in their own language. We start with a Dutch language forum as there is a big freegold practicing audience in the Dutch language region.

...

We would like to ask people to keep an open mind, respect each other, and make the forum experience worthwhile with your postings. Everyone has a quality, which can benefit to this forum. We encourage people to enrich this forum with their quality and diversity. For instance, Admin appreciates fine art. An easy way to enrich the experience here!
Gratis en vrij, een plaats waar mensen zelf willen posten, waardoor dit forum vanzelf meerwaarde krijgt. Op het internet kan publiek gedeelde informatie niet uitgebuit worden door het af te schermen. In tegendeel, meerwaarde genereren kan enkel door open te zijn. Wel eens gehoord van open source?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

Rasta wrote: Admin appreciates fine art. An easy way to enrich the experience here!
Image

there you go,
on my wall this one, painted by my mother back in 2004 8-)
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

Image

en mn all time favoriete ...
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Those are paintings :o ? Wow! Amazing.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
ParsGold

Post by ParsGold »

Indiana Jones wrote:
ParsGold wrote:Ik heb onlangs ondervonden waartoe dit soort thema-bijeenkomsten kunnen leiden, dus ik bedank hier vriendelijk voor.
Eén specifieke ervaring generaliseert nog niet alle toekomstige ervaringen op datzelfde gebied, heh. Ik heb dit forum i.t.t. een ander forum, als een zeer open forum ervaren en kan mij niet voorstellen dat er soortgelijke dingen gebeuren.

Hier hoef je niet te betalen voor 'open mind' gedachten terwijl je elders wel moet betalen voor 'narrow mind' gedachten. Sterker nog, ik heb hier met een 'open mind' op de donatie knop gedrukt en heb daar geen spijt van ..... verre van dát zelfs ..... ;)

edit: 20:00 wat heb je nu aan een contradictio in terminis forum, immers FREEgold info waarvoor je MOET betalen is dat ...... :lol:
Ik heb op dat forum 3 jaren lang vrij mogen lezen, leren en discussieeren, gratis. Dat de zaken er nu zijn veranderd, sja, het zij zo. Ik vond het er altijd fijn toeven, maar vaak komt aan alle mooie dingen een eind, so be it.
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

ja zijn geschilderd,
mn lieve moedertje kon mooi schilderen
geld was een van dr thema's. heeft ze destijds toch goed gezien ...

Image

Image
Post Reply