Inderdaad Cavajo, we zijn van jou telkens weer 'n uitleg gewoon zonder veel franjes, zonder poeha, gewoon right to the point met 'n "nuchtere"

visie.
Wat ginds gewoon tussen de rooster verdwijnt zouden ze d'er hier inderdaad wel 'n tijdje beter kunnen ademen. Zoals in 'n winters liedje jaarlijks wordt gezonden, het geld wordt ginds op de rooster geteld. Kinderlijk, maar je ziet maar, het glipt zo maar weg...
Grappig om te zien vandaag in Terzake, een getuigenis (wat voor een, ze hadden d'er weer een gevonden hoor)...
Een belegger die op 'n koers van 42$ om 1.000€ geïnvesteerd had in FB, keurig met stropdas in 'n mooi kantoor achter z'n pc. Man-man, wat heeft-ie dan verloren 375€??
Daar kan je bij "de Sergio" niets voor krijgen denk ik zo. Moet je daarom al op tv komen en je belachelijk gaan maken? Speel dan gewoon met de knikkers zeg! Ik weet wel, het gaat om "het principe" en dat hij door JPM eigenlijk in het zak gezet is, kwam die dan pas van gisteren uit het ei?

Anders zal hij gans z'n leven 'n "kieken" blijven.
Om het over "FB" te hebben (Fast Billy of Fat B... volgens jou

)
Ik heb intussen al 'n paar andere zaken gelezen: smoelenboek, Fakeboom, Farcebook, Faecesbook, f*ckbook, ...) als het "
goed", gaat krijgt het kind vele namen.
"Sergio" is misschien nog eens 'n idee voor 'n "jaarlijkse souper" van het forum zoals dat in het vlaamse verenigingsleven de gewoonte is.