Hooimijt Maart 2012

Dutch language haystack
Post Reply
skyscraper
Platinum Member

Re: Hooimijt Maart 2012

Post by skyscraper »

Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Sushi is verboden in mijn dieet voor de volgende 100 jaar.

Maar er is inderdaad een partij narigheid die op ons af gaat komen (voedselketen is traag). En wij zitten aan de goede kant van de oceaan, maar diepvriesvis komt o.a. ook uit de grote oceaan.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Misschien 'n tijdje vis eten uit "onze" wateren Rasta? Vis uit deze kant van de Atlantische Oceaan?
Een mooie portie mosselen kan d'er bij mij altijd in hoor :lol:
Jammer dat het seizoen ten einde is.
En maar jammeren dat de paling vol zware metalen zit. ;)
Met wat frietjes, lekkerrrrrr !
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
cavajo
Platinum Member

Post by cavajo »

Spruitje wrote:Misschien 'n tijdje vis eten uit "onze" wateren Rasta? Vis uit deze kant van de Atlantische Oceaan?
Wil " niet " de contreiren uithangen...
Je kan uiteraard veel gekweekte paling eten...
Maar de goeie restaurants hun paling komt uit het noorden van de Vs....
...zelfs niet uit ons Noorden...

Smaak je het verschil : JA .

Moet je eerlijk bekennen dat ik er ook nog maar achter ben, dat mijnen paling van ginder komt....
NIET bedoeld om het wijsneusje uit te hangen......

En om dan nog effe door te zeuren : met die mosselen is er de laatste jaren ook wel altijd iets....
De tijd dat het " de oester van de arme man was ",....ook al een eeuwigheid geleden.
Blijft wel lekker : mee frietjen, EN ,( voor mij toch ) toefken mayonaise...of toefken " zogenaamde mosselsaus "......

mvg
Cavajo
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Spruitje wrote:Misschien 'n tijdje vis eten uit "onze" wateren Rasta? Vis uit deze kant van de Atlantische Oceaan?
Is er nog iets te vissen uit de schelde? - de overstort van het Brusselse riool.
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Heerlijk heerlijk, mosselen met friet.
Image
Maar de allerlekkerste vis voor mij was de vers gevangen wilde zalm in Finland, licht gerookt, zonder toevoegingen. Aan de kant van de weg verkocht als moot, zo uit het vuistje eten. De ervaring en setting is waarschijnlijk wat het in de herinnering zo lekker maakte. Hoog in het noorden, urenlang geen kip op de weg, en dan in the middle of nowhere ineens een standje met verse zalm als onverwachte lunch.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

Zo een foto zien om 6 uur 's morgens...dat gaat op m'n maag liggen.
:) vind het wel lekker hoor, maar nu is een tas koffie voldoende.

Vandaag opnieuw wat over goud, jongens (en meisjes?) ?

Groetjes en werk ze !
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

cavajo wrote:{ ................} Maar de goeie restaurants hun paling komt uit het noorden van de Vs....

Moet je eerlijk bekennen dat ik er ook nog maar achter ben, dat mijnen paling van ginder komt....{ .............}
mvg
Cavajo
Laatste update: 24 maart 2012 22:47
VANCOUVER - Een Japans vissersschip dat een jaar geleden door de tsunami werd meegesleurd naar open zee, is naar Canada gedreven.

De boot, die in Japan werd gebruikt om inktvissen te vangen, is het eerste grote stuk puin dat in Noord-Amerika aankomt. De tsunami sleurde in totaal 5 miljoen ton troep met zich mee de zee in.

Veel daarvan is inmiddels gezonken, maar een aanzienlijk deel is nog op drift. De verwachting is dat al die wrakstukken de komende maanden aanspoelen in Canada, Alaska en andere delen van de Verenigde Staten.

http://www.nu.nl/buitenland/2771482/jap ... anada.html
De (zeer waarschijnlijk) radioactief besmette rotzooi is dus het afgelopen jaar de grote oceaan overgestoken en begint aan te landen op de westkust van Alaska, Canada en de V.S.
Sterker nog, er stroomt bij Fukushima nog steeds radioactief afval de zee in omdat de lekken in minstens één reactor nog immer niet gedicht zijn en de meltdown nog niet over is.

Kenden ze tot voor kort alleen nog maar het geheimzinnige & mooie noorderlicht in Alaska, straks zal dat in andere vorm :shock: , ook zichtbaar zijn in de wateren voor de Canadese en NoordAmerikaanse kust ...... :o

Eet gezonde vis uit Canadese en NoordAmerikaanse wateren ..... en u wordt een 'verlichte' persoonlijkheid ....... smakelijk eten ... ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:
cavajo wrote:{ ................} Maar de goeie restaurants hun paling komt uit het noorden van de Vs....

Moet je eerlijk bekennen dat ik er ook nog maar achter ben, dat mijnen paling van ginder komt....{ .............}
mvg
Cavajo
Laatste update: 24 maart 2012 22:47
VANCOUVER - Een Japans vissersschip dat een jaar geleden door de tsunami werd meegesleurd naar open zee, is naar Canada gedreven.

De boot, die in Japan werd gebruikt om inktvissen te vangen, is het eerste grote stuk puin dat in Noord-Amerika aankomt. De tsunami sleurde in totaal 5 miljoen ton troep met zich mee de zee in.

Veel daarvan is inmiddels gezonken, maar een aanzienlijk deel is nog op drift. De verwachting is dat al die wrakstukken de komende maanden aanspoelen in Canada, Alaska en andere delen van de Verenigde Staten.

http://www.nu.nl/buitenland/2771482/jap ... anada.html
De (zeer waarschijnlijk) radioactief besmette rotzooi is dus het afgelopen jaar de grote oceaan overgestoken en begint aan te landen op de westkust van Alaska, Canada en de V.S.
Sterker nog, er stroomt bij Fukushima nog steeds radioactief afval de zee in omdat de lekken in minstens één reactor nog immer niet gedicht zijn en de meltdown nog niet over is.

Kenden ze tot voor kort alleen nog maar het geheimzinnige & mooie noorderlicht in Alaska, straks zal dat in andere vorm :shock: , ook zichtbaar zijn in de wateren voor de Canadese en NoordAmerikaanse kust ...... :o

Eet gezonde vis uit Canadese en NoordAmerikaanse wateren ..... en u wordt een 'verlichte' persoonlijkheid ....... smakelijk eten ... ;)
Dit treft ook de TPTB, mochten die bestaan. Het gaat mij benieuwen hoe lang het gaat duren voor de pleuris uitbreekt vanwege dit soort van geintjes.

Straks deskundigen aan het woord en kernwoord zal zijn 'verdunning', steriliseren zal niet lukken.
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:Dit treft ook de TPTB, mochten die bestaan. Het gaat mij benieuwen hoe lang het gaat duren voor de pleuris uitbreekt vanwege dit soort van geintjes.

Straks deskundigen aan het woord en kernwoord zal zijn 'verdunning', steriliseren zal niet lukken.
what's in a word ..... :lol:
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Post Reply