[quote="Obi-Wan" / "Boefke" / Indiana Jones"]
Hallo iedereen,
Vooreerst mijn dank aan de initiatiefnemer van dit forum.
Ben ook gebanned forever, omdat ik me hier heb ingeschreven als member.
Everybody is equal, but some are more equal than others.
Wrok en woede zijn géén goede basis om iets fundamenteels neer te zetten. Werklust en motivatie tot een mooi produkt wel. Samen kunnen we dit mogelijk maken, en ik ben ervan overtuigd dat het ons gaat lukken!
Forummers zijn
het volk van een forum ......

[/quote]
Hey folks,
Bij deze mix-"quote" van 3 posters wil ik mij volledig aansluiten.
Graag wil ik er nog enkele lijntjes aan toevoegen en daarna zal ik daar definitief over zwijgen.
1/ Wat de banning betreft : idem dito hier sinds gisteravond. Had dit gisteren nog gemeld aan de initiatiefnemer hier.
You have been banned for the following reason:
No reason was specified.
Date the ban will be lifted: Never
Ook gesloten voor mij...zonder reactie, zonder mail, zonder reden...toch triest en spijtig. Nu, bij mij is het eigenlijk nog wel logisch. Ik had enkele dagen geleden zelf gevraagd om mijn user en postings te verwijderen. Mijn nick is nu geband. De rest kan ik niet meer checken. Benieuwd eigenlijk of dit voor de anderen die hier als "Member" staan ook al zo is ????? Heb je hier weet van? Antwoord is dus door jullie gegeven, blijkbaar als je je hier opgegeven bent als Member, wordt je daar geband...ze zijn zo lief, mijnheer !
2/ Inderdaad, wrok en woede zijn een slechte startbasis. Daarom wil ik ook éénmaal melden dat de manier waarop mijn einde op de goudkom (de laatste weken dus) verlopen is eigenlijk toch triest is. Het is gewoon de manier waarop, ik wil niet als een dweil behandeld worden, daar ben ik te oud (en/of te slim) voor geworden.
Met sommigen deel ik al een jaar of zeven - virtueel - ideeën, inzichten, nieuwsberichten, interessante linken of weetjes,...
En bij deze wil ik hier degenen, die niet van slechte wil zijn, en hier eventueel eens komen meelezen met veel plezier en van harte bedanken voor alle actieve communicatie die we ooit hadden.
En bij deze wil ik ze ook uitnodigen om gerust hier actief een woordje mee te schrijven.
Hou je vooral niet in.
3x is scheepsrecht. Wat bedoel ik hiermee? Dit is het 3e actief forum waar ik vertoef om over een draad die handelt over "goud, de bearmarket voorbij / vrijgoud / hooimijt / etc over
Heel kort schetsen ; cash-forum -> goudkom-forum -> freegoldcapital-forum
Hopelijk is het derde het goede !
3/ Even testen of hier in't weekend een schoon muziekske mag tussengegooid worden.
Ga de titel van dit liedje hier eens een bezoekske brengen, zie...
http://www.youtube.com/watch?v=_5oizJbV ... re=related
Goed weekend, allen !