Hooimijt

Dutch language haystack
Spruitje
Freegold Member

Re: Hooimijt

Post by Spruitje »

Goud blijft toch al een 5-tal maanden in de band $3270-$3500 zitten. Ik verwacht hier toch een uitbraak in het najaar, zeker als men in de VD de rente laat dalen. 40$ lijkt voor zilver een aanzuigingseffect te hebben, na elke correctie zien we toch een stevige opwaartse beweging.

Is er hier nog leven?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Ja Spruitje, consolidatie lijkt het. Meestal in de zomer lager, maar ik verwacht ook een sprint naar voren in de herfst, al is het misschien niet eens in nominale termen, dan toch wel in reële termen.

Tja, zo rustig dat ... ik heb het eerder aangehaald ... we het forum moeten sluiten ? Dat voelt toch als zonde.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Rasta
Gold Member

Post by Rasta »

Ziet iedereen de disconnect tussen edelmetaal en crypto?

De crypto correleert met de Sillicon Tech, als de tegenwind komt. Goud doet wat hij altijd doet als de economische tegenwind begint. En zilver is zijn historische rol ook niet vergeten. Afgestoft, want twee generaties lang vergeten? Die gaat vuurwerk geven?
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Post Reply