trouwens een film die je moet gezien hebben
belgische film maar geen enkele vlaming die 'em kent

========================================================================================Adamus wrote:Aha, het lukt me de hele middag al niet om site te openenskyscraper wrote:natuurlijk leggen ze op zo'n moment 24hgold lam
========================================================================================Spruitje wrote:Gewoon via netdania.com zoals Indy al aangaf in de draad van daytrading.Adamus wrote:Aha, het lkt me de hele middag al niet om site te openen
Wel geen prijs/kg enz, maar het werkt altijd idd
Heb je het blokje daaronder gezien ?Spruitje wrote:Gewoon 'n trede naar beneden. (1600$)
Naief van mij om te denken zoals dat je net zoals de voorspellingen van Nostradamus de geschriften kan omzeilen maar dat het lot dan gewoon toch zal geschieden maar dan gewoon op 'n iets andere moment?
Het grote vloeken vindt nu plaats op goudforumIndiana Jones wrote:Heb je het blokje daaronder gezien ?Spruitje wrote:Gewoon 'n trede naar beneden. (1600$)
Naief van mij om te denken zoals dat je net zoals de voorspellingen van Nostradamus de geschriften kan omzeilen maar dat het lot dan gewoon toch zal geschieden maar dan gewoon op 'n iets andere moment?
1521 en bij Armstrong staat dat blokje op 1522 (what's in a name) !
Onder het blokje 1224 is het veilig, zo ook bij Armstrong, dusssss ..![]()
Dat blokje is bij mij nog niet van het scherm ...
Op welk goudforum ? ..... hier merk ik er niets van ....Adamus wrote:Het grote vloeken vindt nu plaats op goudforum
Indiana Jones wrote:Op welk goudforum ? ..... hier merk ik er niets van ....Adamus wrote:Het grote vloeken vindt nu plaats op goudforum