Zerohedge...
Ik geraak al gedurende een 3tal dagen niet meer op Zerohedge. Heeft iemand een zelfde ervaring ???
Link zerohedge
Hooimijt Maart 2012
-
- Freegold Member
Re: Zerohedge
Zojuist geprobeerd, duurde ongeveer 1 seconde en ik was op zerohedge.Obi-Wan wrote:Zerohedge...
Ik geraak al gedurende een 3tal dagen niet meer op Zerohedge. Heeft iemand een zelfde ervaring ???
Link zerohedge
Wellicht is je IP-adres gebanned .....

Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
-
- Freegold Member
Re: Hooimijt Maart 2012
‘Dieptepunt van de crisis is voorbij'
Laatste update: 10 maart 2012 09:09
AMSTERDAM – Het akkoord dat de Grieken met private investeerders hebben gesloten over schuldenverlichting markeert een ‘keerpunt’ in de crisis.

Dat zegt Herman van Rompuy zaterdag in een interview met de Belgische zakenkrant De Tijd.
De problemen zijn niet voorbij, maar het dieptepunt van de crisis ligt achter ons", aldus de voorzitter van de Europese Raad van de leiders van de 27 EU-lidstaten. Van Rompuy vertelt aan de krant dat er momenten zijn geweest dat ‘we allemaal bang waren’. "Zeker in het najaar van 2011 moest ik mijn best doen om in een goede afloop van de crisis te geloven." Wel blijft het volgens de EU-president duidelijk dat er verder moet worden gesaneerd. "We moeten nu door dat moeilijke moment, waarbij we helaas de fouten van het verleden betalen."
Schuldpapier
Vrijdag werd bekend dat Griekenland erin was geslaagd om een akkoord te bereiken met private investeerders om de schulden van het noodlijdende land te verlichten. Ruim 85 procent van de obligatiehouders toonde zich bereid hun schuldpapier om te ruilen voor papier met een lagere waarde.
(bron) © NUZakelijk
===========================================================
Wat ik van de beste man denk, althans van wat hij zegt, laat zich het best door middel van een cartoon uitdrukken:

Laatste update: 10 maart 2012 09:09
AMSTERDAM – Het akkoord dat de Grieken met private investeerders hebben gesloten over schuldenverlichting markeert een ‘keerpunt’ in de crisis.

Dat zegt Herman van Rompuy zaterdag in een interview met de Belgische zakenkrant De Tijd.
De problemen zijn niet voorbij, maar het dieptepunt van de crisis ligt achter ons", aldus de voorzitter van de Europese Raad van de leiders van de 27 EU-lidstaten. Van Rompuy vertelt aan de krant dat er momenten zijn geweest dat ‘we allemaal bang waren’. "Zeker in het najaar van 2011 moest ik mijn best doen om in een goede afloop van de crisis te geloven." Wel blijft het volgens de EU-president duidelijk dat er verder moet worden gesaneerd. "We moeten nu door dat moeilijke moment, waarbij we helaas de fouten van het verleden betalen."
Schuldpapier
Vrijdag werd bekend dat Griekenland erin was geslaagd om een akkoord te bereiken met private investeerders om de schulden van het noodlijdende land te verlichten. Ruim 85 procent van de obligatiehouders toonde zich bereid hun schuldpapier om te ruilen voor papier met een lagere waarde.
(bron) © NUZakelijk
===========================================================
Wat ik van de beste man denk, althans van wat hij zegt, laat zich het best door middel van een cartoon uitdrukken:
-
- Platinum Member
Hoe kan nu zoiets en om welke reden dat ? Ik surf normaal in sandbox dus ik heb normaal gezien een wisselend IP-adres.Indiana Jones wrote:Zojuist geprobeerd, duurde ongeveer 1 seconde en ik was op zerohedge.Obi-Wan wrote:Zerohedge...
Link zerohedge
Patience. Use the force. Think.
-
- Gold Member
probeer anders even via translate.google.com, en vul in als link http://www.zerohedge.com en doe een vertaling Engels -> Engels (of Nederlands) en klik op de link in het rechter window, en kijk of hij wel via google laad.Obi-Wan wrote:Hoe kan nu zoiets en om welke reden dat ? Ik surf normaal in sandbox dus ik heb normaal gezien een wisselend IP-adres.Indiana Jones wrote:Zojuist geprobeerd, duurde ongeveer 1 seconde en ik was op zerohedge.Obi-Wan wrote:Zerohedge...
Link zerohedge
En probeer ook een andere browser. Of gooi even de cookies weg van de huidige browser.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
-
Probeer eens met .org vanachter: http://www.zerohedge.orgObi-Wan wrote:Hoe kan nu zoiets en om welke reden dat ? Ik surf normaal in sandbox dus ik heb normaal gezien een wisselend IP-adres.Indiana Jones wrote:Zojuist geprobeerd, duurde ongeveer 1 seconde en ik was op zerohedge.Obi-Wan wrote:Zerohedge...
Link zerohedge
Heb er ook eens ooit problemen mee gehad en toen de .org kunnen gebruiken.
En anders rechtstreeks per IP:
http://178.209.48.13
-
- Freegold Member
Ik gaf er een knipoog achter, was dus niet serieus bedoeld ......Obi-Wan wrote:Hoe kan nu zoiets en om welke reden dat ? Ik surf normaal in sandbox dus ik heb normaal gezien een wisselend IP-adres.Indiana Jones wrote:Zojuist geprobeerd, duurde ongeveer 1 seconde en ik was op zerohedge.Obi-Wan wrote:Zerohedge...
Link zerohedge

Idd cookies deleten, desnoods je browser helemaal cleanen, wil helpen .... tenzij je met andere websites ook een probleem hebt, dan kan het je provider zijn ....
S6 Indy
-
- Platinum Member
Ik heb alles gewist wat ik kon wissen. Hide My IP uitgeschakeld. Ik kan terug op zerohedge maar het duurt minstens een minuut vooraleer de connectie tot stand komt. Het org adres werkt niet. Het rechtstreeks ip adres en het gewone www-adres werken wel.
Bedankt voor de reply
Bedankt voor de reply
Patience. Use the force. Think.
-
- Platinum Member
suspicious minds.
Deze week geen Stella noch Jupiler gedronken.
Ik zag teveel de bonussen van Ab Inbev in het schuim ven het bierglas.
Onze regeringsvrienden hebben een paar dagen harder moeten werken dan voorzien aan hun bijsturing van de begroting.
Die laatste tientallen miljoenen waren ewa moeilijk te vinden.
En Ab Inbev had een klein geste'ken kunnen doen....
Maar tzat er niet in, da geste'ken.....
Let op, de CEO van Ab Inbev had met een gedeelte van zijn 135 miljoen bonus toch een kleinigheid van het tekort kunnen dichtfietsen.
Maar nee, tzat er niet in.
We zullen dan zelf ( Jan Modaal ) maar weer eens voor Sint Nicolas spelen, en da begrotingsputteken helpen vullen.
Onrechtstreeks hadden we nochtans al een kleine insteek gedaan via ons duurder pintjen, maar we hadden over het hoofd gezien dat de gewenste en bereikte marge van 40 procent bij de brouwerij reeds gereserveerd was voor het kader.
Hoe onbescheiden onze gedachte....denkend dat deze kaderleden via zichzelf of het moederbedrijf deze marge beter zouden aanwenden.
Mijn oprechte excuses aan Inbev.
Mijn medeleven aan onze verkozenen dat ze door de gemiste bijdrage ietske langer dienden te werken met hun zogenaamde " kaasschaaf ".
Binnenkort ontvangen we thuis gasten.
Kan ik die schaaf effe lenen ??
Een compleet menu'ke kan er voor den moment niet meer af.
Tzal schaven worden....
mvg
Cavajo
Deze week geen Stella noch Jupiler gedronken.
Ik zag teveel de bonussen van Ab Inbev in het schuim ven het bierglas.
Onze regeringsvrienden hebben een paar dagen harder moeten werken dan voorzien aan hun bijsturing van de begroting.
Die laatste tientallen miljoenen waren ewa moeilijk te vinden.
En Ab Inbev had een klein geste'ken kunnen doen....
Maar tzat er niet in, da geste'ken.....
Let op, de CEO van Ab Inbev had met een gedeelte van zijn 135 miljoen bonus toch een kleinigheid van het tekort kunnen dichtfietsen.
Maar nee, tzat er niet in.
We zullen dan zelf ( Jan Modaal ) maar weer eens voor Sint Nicolas spelen, en da begrotingsputteken helpen vullen.
Onrechtstreeks hadden we nochtans al een kleine insteek gedaan via ons duurder pintjen, maar we hadden over het hoofd gezien dat de gewenste en bereikte marge van 40 procent bij de brouwerij reeds gereserveerd was voor het kader.
Hoe onbescheiden onze gedachte....denkend dat deze kaderleden via zichzelf of het moederbedrijf deze marge beter zouden aanwenden.
Mijn oprechte excuses aan Inbev.
Mijn medeleven aan onze verkozenen dat ze door de gemiste bijdrage ietske langer dienden te werken met hun zogenaamde " kaasschaaf ".
Een compleet menu'ke kan er voor den moment niet meer af.
Tzal schaven worden....
mvg
Cavajo
-
- Freegold Member
Raclette kan nog altijd hé Cavajocavajo wrote:...Mijn medeleven aan onze verkozenen dat ze door de gemiste bijdrage ietske langer dienden te werken met hun zogenaamde " kaasschaaf ".

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
- William Arthur Ward -