Hooimijt December 2011

Dutch language haystack
Post Reply
doubleyou
Gold Member

Re: Hooimijt December 2011

Post by doubleyou »

.
Als iedereen alles zwart in ziet, pessimist is tot en met, en bijna in zijn broek sch**t van schrik om te kopen, dan blijken dit achteraf dikwijls de gouden koopopportuniteiten geweest te zijn ! Denk dat we nu toch nog eens opnieuw op een prijs aanbeland zijn die we een half jaar geleden niet meer verwacht hadden.
Dus wie over de balls en de cash beschikt, uitstekend moment om fysiek bij in te slaan, zou ik zeggen... :) helaas, mij ontbreekt de nieuwe cash.
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

doubleyou wrote:.
Amai zeg, 24 uur na de vorige posting eens piepen...en nikske nieuws erbij hier !
Is er iets aan de hand met de goudprijs misschien ?

http://www.24hgold.com/english/gold_sil ... money=Euro

Bon, morgen opnieuw dagje werken, 's avonds nog eens wat optredens meepikken, dus de volgende 24 uur laat ik alle nieuwsjes lekker aan me voorbij gaan...
niks van gemerkt, maar hier kijkt dan ook niemand naar de prijs :lol:
ps. misschien eens onder het draadje 'technische analyse' zien ;)
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

.
Gold Triangle Reality Check
by Stewart Thomson - Graceland Updates
Published : December 14th, 2011
1192 words - Reading time : 2 - 4 minutes

http://www.24hgold.com/english/news-gol ... 2532G10020
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
doubleyou
Gold Member

Post by doubleyou »

skyscraper wrote:niks van gemerkt, maar hier kijkt dan ook niemand naar de prijs :lol:
ps. misschien eens onder het draadje 'technische analyse' zien ;)
:o oh, bestaan hier dan nog andere draadjes misschien ? :lol: :P :lol:
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Fitch snoeit in rating vijf grootbanken
De kredietbeoordelaar Fitch heeft de rating van vijf grote Europese banken verlaagd. Het gaat om Rabobank, Credit Agricole, Dankse Bank, Banque Federative du Credit Mutuel (BFCM) en OP Pohjola.

Later meer
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
kyandio

Post by kyandio »

Is iedereen ingestapt ? trein gaat vertrekken !!
Adamus
Gold Member

Post by Adamus »

Spruitje wrote:Fitch snoeit in rating vijf grootbanken
De kredietbeoordelaar Fitch heeft de rating van vijf grote Europese banken verlaagd. Het gaat om Rabobank, Credit Agricole, Dankse Bank, Banque Federative du Credit Mutuel (BFCM) en OP Pohjola.

Later meer
Ideaal instapmoment voor goud, maar laat de Rabo nog maar meer afgewaardeerd worden. Ik wil nog wat land kopen en de Rabo houdt de prijs hoog.......
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Adamus wrote:Ideaal instapmoment voor goud, maar laat de Rabo nog maar meer afgewaardeerd worden. Ik wil nog wat land kopen en de Rabo houdt de prijs hoog.......
Ideaal moment om te tanken? Of zakt POG nog verder? Op de tradingdraad is men toch nog iets meer afwachtend meen ik.
Land kopen: kan dat dan nog? Landbouwgrond is héél schaars goed geworden bij ons.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
bsc2200

Post by bsc2200 »

Spruitje wrote: Land kopen: kan dat dan nog? Landbouwgrond is héél schaars goed geworden bij ons.
Is bosgrond eigenlijk een alternatief? Produceert weliswaar geen voeding (tenzij je er fruitbomen zet) maar wel brandstof (hout). In de streek waar ik woon zie ik af en toe eens een loofbos te koop maar de (vraag)prijzen zijn hoog en gaan tot 10€/m² :shock:
eduro
Bronze Member

Post by eduro »

bsc2200 wrote:
Spruitje wrote: Land kopen: kan dat dan nog? Landbouwgrond is héél schaars goed geworden bij ons.
Is bosgrond eigenlijk een alternatief? Produceert weliswaar geen voeding (tenzij je er fruitbomen zet) maar wel brandstof (hout). In de streek waar ik woon zie ik af en toe eens een loofbos te koop maar de (vraag)prijzen zijn hoog en gaan tot 10€/m² :shock:
In deze regio heeft dat geen zin meer voor die prijzen, in tsjechie, polen, portugal ligt het op circa 5k per hectare, bij een aangroei van 3 a5 m3 per hectare heb je in ieder geval co2 neutrale warmte ;)
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them. Galileo Galilei
Post Reply