Hooimijt Juli 2013

Dutch language haystack
Post Reply
Paul
Platinum Member

Re: bedankt

Post by Paul »

Spruitje wrote:
Dirkgold wrote:De berichtgeving op moneytalk is een joke geworden. de ene dag copieren ze iets dat zegt goud terug omhoog de volgende dag
een copy dat goud naar 800 of 400 moet .......
Of zelfs naar 300-400, zo kan je altijd terugvallen op een artikel waarin je het de lezer allemaal al een ganse tijd op voorhand voorspeld hebt.
Voor hetzelfde geld laten ze de toekomstige prijzen bepalen door Paul de octopus.

Sorry hoor Paul, het beestje heeft nu eenmaal dezelfde naam. ;)
U is vergeven
We gaan niet verder zakken dan ergens rond 950
van een octopus win ik het eej
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Spruitje
Freegold Member

Re: Hooimijt Juli 2013

Post by Spruitje »

De VS bespioneert miljoenen automobilisten. De gegevens zijn afkomstig van de kentekenregistratie met camera's langs de weg en op politieauto's.
Het zou me niet verbazen dat er ook een constante monitoring is van alle wagens die het -van Europa verplichte- noodoproepsysteem aan boord gaan moeten hebben vanaf 2015.

Big Brother is watching you. :mrgreen:
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

Vandaag gaan we onze alp op.
http://www.youtube.com/watch?v=tPyiZI_WrXw

Ik zit er klaar voor ;-)
"Taxes are a barbaric relic of the past"
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Rabo bank volgt ABN Amro. De Nederlandse banken spelen het slim imo. Nu al semi defaulten en hun klanten hebben nog de tijd om hun ergens anders van fysiek te voorzien. Als dit eens mundiaal wordt dan heb je de poppen aan het dansen.

Rabobank stopt met het aanbieden van edelemetalenrekeningen

Rabobank grijpt de malaise op de goud- en zilvermarkt aan om zich te ontdoen van rekeningen gekoppeld aan deze edelmetalen. Het treedt hiermee in de voetsporen van ABN AMRO dat enkele maanden geleden de levering van fysiek goud en zilver onmogelijk maakte. Het is opvallende dat opnieuw een Nederlandse bank een beslissing neemt die de verhandelbaarheid van fysiek goud en zilver beperkt.

Link Beurs
Patience. Use the force. Think.
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Aansluitend hierop het commentaar van Pascal Paepe. De correctheid dat er sprake is van een dalende interesse... dat betwijfel ik :lol:

Het einde van de edelemetalenrekening

Rabobank stopt met het aanbieden van edelemetalenrekeningen. De bank zou de interesse in die belegging al enige tijd hebben zien dalen. Vandaar de beslissing om het product niet langer aan te bieden. Vanaf 1 september kunnen klanten geen edele metalen meer aankopen. Wie dan nog wat op zijn rekening heeft staan, krijgt een jaar de tijd om het saldo te verkopen of over te dragen naar een andere bank.

Link De Morgen
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

@ Paul: D'er was al vrij veel gekte van in het begin van de week had ik al gelezen.
Ik ben er alvast ook klaar voor, laat ze maar komen. En ooit lukt het wel eens voor 'n Nederlander op de Alp hoor, misschien iets voor Gesink, die staat al ver, misschien kan (mag) die iets forceren? Tenminste als de andere ploegen dat niet zien als 'n "mannetje voorop sturen" voor Mollema. Blijkbaar is er met Froome niet zo gemakkelijk te praten als het gaat over het bekomen van een gunst (zie maar de fransman Laurent)

Ik ben er dus ook klaar voor en lukken doet het toch eens. In België hebben we ook zo iemand die al verschillende decennia zegt: "Ik ben er klaar voor..." en zondag is het zijn dag. ;)
Last edited by Spruitje on 18 Jul 2013, 12:23, edited 1 time in total.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Obi-Wan wrote:Aansluitend hierop het commentaar van Pascal Paepe. De correctheid dat er sprake is van een dalende interesse... dat betwijfel ik :lol:
Als je dan leest:
... De populariteit van de edelemetalenrekening is wellicht sterk gedaald door de opgang van allerlei 'trackers' en 'ETF's'...
:mrgreen:
- William Arthur Ward -
Indiana Jones
Freegold Member

Post by Indiana Jones »

Obi-Wan wrote:Aansluitend hierop het commentaar van Pascal Paepe. De correctheid dat er sprake is van een dalende interesse... dat betwijfel ik :lol:

Het einde van de edelemetalenrekening

Rabobank stopt met het aanbieden van edelemetalenrekeningen. De bank zou de interesse in die belegging al enige tijd hebben zien dalen. Vandaar de beslissing om het product niet langer aan te bieden. Vanaf 1 september kunnen klanten geen edele metalen meer aankopen. Wie dan nog wat op zijn rekening heeft staan, krijgt een jaar de tijd om het saldo te verkopen of over te dragen naar een andere bank.
Link De Morgen
Ik sprak laatst een handelaar en die vertelde me dat er nog steeds grote vraag is en het steeds lastiger wordt om aan die vraag te voldoen. Toen ik hem vroeg hoe hij het zou gaan doen als er van overheidswege handelsbeperkingen komen tav het fysieke metaal, vertelde hij dat er altijd handel in de edelen is geweest en als de handel dan niet meer rechtsom kan, zeker linksom zal gaan .... ;)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Of als het niet meer mag boven de toog dan maar onder de toog zoals destijds met het verbod op het bestrijdingsmiddel E605.
- William Arthur Ward -
Obi-Wan
Platinum Member

Post by Obi-Wan »

Clarification of William Kaye re: German / US gold in Hong Kong refineries?

Link telefoon interview
Post Reply