Volgens mij loopt Sinclair z'n mailbox nu over... die zal zich die meetings al beklaagd hebben.

Diverse Kalashnikovs met ammunitie.Obi-Wan wrote:Een willekeurig rangordeDuvellover wrote:het is echt om je moed te verliezen
Wat moet een mens nog doen met zijn centjes die hij tracht te sparen voor later.
Goud
Zilver
Eigen huis
Zonnepanelen
Warmtepomp
Openhaard/Kachel & Hout of kolen voor 2 jaar
Waakhond
Alarminstallatie
Afrastering rond huis
Etc.
En last but not least
Blikken bonen in tomaten saus
Er is niet meteen een duidelijke reden waarom de goudprijs onder druk staat. De voorbije dagen was er wel al nervositeit door het verkoopadvies van Godman Sachs en geruchten over een mogelijke goudverkoop door de Cypriotische centrale bank.
Ik kan het mis hebben, maar meen me te herinneren, al eens zo een plotse correctie op de goudprijs gezien te hebben.Spruitje wrote:Mooi uitgedrukt in De Tijd![]()
Er is niet meteen een duidelijke reden waarom de goudprijs onder druk staat. De voorbije dagen was er wel al nervositeit door het verkoopadvies van Godman Sachs en geruchten over een mogelijke goudverkoop door de Cypriotische centrale bank.
Wat mij aangaat, is het nu erop- of eronder voor die 2Indiana Jones wrote:FYEO
p.s. in NY Goldcomex open vanmiddag, is de Phase Transition Price Line bijna getoucheerd, die Alf Field op 15 november 2011 plotte. Die lijn ligt thans op gelijke hoogte met de Lehman Crash Line.
Mocht die lijn dus gebroken worden, dan kun je alle grafieken van alle goldbulls in de prullenbak gooien, hebben Sinclair & Alf Field hun geloofwaardigheid verloren.
Armstrong overigens niet, want die voorspelt niet .... maar sluit niet uit dat goud mogelijk nog naar 1200 terug kan. Hij beweert dat dus niet, maar houdt het voor mogelijk.
Ik zie hem trouwens noch als een goldbear, noch als een goldbull .... hij is een intelligente cycle man, dus ik blijf hem lezen.
En z'n geloofwaardigheid.Spruitje wrote:Wil je bedoelen dat ze daar mogelijk in Noord-Korea wat aan het voorbereiden zijn? Was het vandaag niet de verjaardag van die nozem
@ Indy: Sinclair is op z'n site serieus pissed-off om nog zacht uitgedrukt te zeggen. Die zit waarschijnlijk met 'n paar duizend mails.
Mogelijk maar laten we hopen van niet.Thomas Lieven wrote:
Ik kan het mis hebben, maar meen me te herinneren, al eens zo een plotse correctie op de goudprijs gezien te hebben.
Het was een paar uur voor de Golfoorlog.
Niemand begreep toen, hoe een oorlog kon uitbreken en de goudprijs naar omlaag kon gaan.