Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote Unc

Dutch language haystack

Heeft u interesse in een 100x100 Trillion brick?

Poll ended at 12 Jun 2013, 09:06

Ja
0
No votes
Nee
3
100%
 
Total votes: 3

User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote Unc

Post by Rasta »

Voor de verzamelaar: Zimbabwe Full Brick 1000 X 100 Trillion Dollar Banknote Unc 100000000000000
Image

Eventueel interesse in een gezamenlijke bieding? Ik heb al een (100 biljet) baksteen (brick). Maar ik wil best een en ander coördineren. Dan heb ik 10 gegadigden nodig, die ongeveer $300 willen spenderen voor zo'n 100 baksteen. Elke baksteen heeft een eigen verzamelbandje om de 100 biljetten van 100 Trillion Dollar.

Kunnen we er een freegoldforum meeting van maken, of ik kan de biljetten opsturen.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Rasta »

De betreffende Duitse verkoper heeft op Ebay nog veel meer van dit soort interessant bakstenen aangeboden!
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Duvellover
Posts: 30
Joined: 17 Jan 2013, 15:25

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Duvellover »

Nee dank u, al moet ik zeggen dat je voor slechts 300$ waardeloospapier een hele hoop waardeloos papier krijgt.
maar voor 300$ koop ik mij een vreneli en hou ik nog over om iets te drinken op terras
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Rasta »

De oud paper prijs is uiteraard $0. Je koopt een stukje curieusiteit en menselijke tragedie, die achter het verhaal van deze biljetten zitten. Ik heb zelf een paar jaar geleden 100 biljetten gekocht voor toen $100,- en dat klinkt een stukje vriendelijker. Ik denk echter dat het wél een verzamelobject blijft waardoor het niet of nauwelijks zakt in prijs. Desalniettemin, blijft het een hoop koopkracht in ruil voor een stapeltje oud papier ja.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Sanem
Bronze Member
Posts: 150
Joined: 03 May 2012, 20:32

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Sanem »

leuk hebbeding, maar dan steek ik het geld liever in goud ;)
of voor 1300 euro kan je naar Zimbabwe vliegen en het zelf gaan halen, waarschijnlijk in de winkels te vinden bij het wc papier :lol:
dat gezegd, hoe lang nog voor we briefjes van triljoen euro op ebay kunnen kopen :D
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Indiana Jones »

Helaas niet geïnteresseerd Rasta ......

Ik heb al wat Weimar geld (heb ik al 50 jaar) en daarnaast ook nog het e.e.a. aan Nederlands geld, zoals enkele papieren guldens en rijksdaalders en daarnaast een boel Juliana & Wilhelmina Zilver- en Koper geld .... en uiteraard gouden WIII en Wilhelmina tientjes, waaraan ik toch het meeste waarde hecht.

Het papier in mijn bijlage helpt me (en m'n nageslacht) herinneren hoe het fout kan gaan en het zilver- en goudgeld helpt me herinneren hoe het beter kan .... 8-)
Attachments
geld of geen geld.jpg
geld of geen geld.jpg (254.86 KiB) Viewed 7282 times
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Paul
Platinum Member
Posts: 837
Joined: 10 Oct 2011, 16:27

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Paul »

Heb de mijne aan FOFOA gegeven destijds.
sindsdien zn grootste donateur vanuit nominaal perspectief.

daar heb ik het ook bij gelaten. leergeld.
ben het inmiddels volledig oneens met die scene.
"Taxes are a barbaric relic of the past"
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Rasta »

OK, ik denk dat we voortijdig de poll kunnen sluiten. Er is op dit forum géén hype om te belegging in oud papier. Niet gek natuurlijk.
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by Indiana Jones »

Image

Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
skyscraper
Platinum Member
Posts: 632
Joined: 20 Oct 2011, 00:00

Re: Zimbabwe Full Brick 100 X 100 Trillion Dollar Banknote U

Post by skyscraper »

de rollekes van de aldi zijn te concurrentieel van prijs
:lol: :lol: :lol:
Post Reply