Hooimijt April 2013

Dutch language haystack
Post Reply
skyscraper
Platinum Member

Re: Hooimijt April 2013

Post by skyscraper »

"In New York, NYPD anti-terror units were deployed at landmarks and other potential targets of terrorists."
zo laat nog achter hamburgers? :D :D :D
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

cavajo wrote:En de schaarste komt er ...., maar dan zal je de premie wel anders zien schuiven
richting sky !
...scraper !! :lol: :lol: :lol:
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Weer wat in scene gezet door de Amerikanen om een oorlogje te beginnen?
De link die hier eerder gelegd werd met de POG en de Golfoorlog...
Past het in het plaatje?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
eduro
Bronze Member

Post by eduro »

zelf denk ik dat de grondstoffen nog wel even doorzakken en vervolgens de aandelen erachteraan het wak in.
energieverbruik in NL blijft dalen, files zijn er niet veel meer.
hand blijft op de knip, niet te lang toch want dan valt alles om en legt men beslag op de tegoeden die gespaard zijn.
de omzetsnelheid van geld blijft afnemen daar loopt alles op vast.
het vertrouwen is weg niet van de 90% schapen en de 2% pensioenfonds en hedgefonds maar van die 8% beurs/marktspelers.
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them. Galileo Galilei
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Wat betreft de premies zou d'er wel wat kunnen op gang komen.

There’s something rotten in the state of ‘Goldland’

Dus nog enkele dagen geduld zoals Cavajo al aangaf. ;)
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
skyscraper
Platinum Member

Post by skyscraper »

3e hamburgertent in de lucht at JFK library Boston
Last edited by skyscraper on 15 Apr 2013, 22:59, edited 1 time in total.
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Dan hoeft het geen uitleg en kennen we waarschijnlijk ook het ruimere plaatje. :shock: :?
- William Arthur Ward -
Paul
Platinum Member

Post by Paul »

stinkt naar false flag wat mij betreft. Elke dode is er een teveel maar als iemand echt wat wil maak je veeeeeel meer slachtoffers. (Breivik bv). Vlak bij de finish live op tv is vooral mediaaandacht pakken en het tv publiek schrik aanjagen denk ik dan.
NY and Londen gelijk maximum terrorisme levels. Benieuwd wat we de komende dagen te zien krijgen. Gekkigheid is vast nog niet over ...
"Taxes are a barbaric relic of the past"
eduro
Bronze Member

Post by eduro »

Paul wrote:stinkt naar false flag wat mij betreft. Elke dode is er een teveel maar als iemand echt wat wil maak je veeeeeel meer slachtoffers. (Breivik bv). Vlak bij de finish live op tv is vooral mediaaandacht pakken en het tv publiek schrik aanjagen denk ik dan.
NY and Londen gelijk maximum terrorisme levels. Benieuwd wat we de komende dagen te zien krijgen. Gekkigheid is vast nog niet over ...
Je hebt een puntje
All truths are easy to understand once they are discovered; the point is to discover them. Galileo Galilei
Spruitje
Freegold Member

Post by Spruitje »

Wat gaan we d'er van maken vandaag jongens?

Vannacht las op Zerohedge dat de Comex-marges verhoogd werden en dat men verwachtte dat dit ook het geval ging zijn in Shanghai vannacht. We zijn gedaald tot 1.321.770/Oz (ik dacht zo'n 32.200€ op dat moment.
Kon 'n Amaretto gebruiken maar zag dat er geen meer stond in m'n bar. Het was dan al te laat om bij Cavajo aan te kloppen. ;)
- William Arthur Ward -
Post Reply