Hooimijt maart 2014

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Hooimijt maart 2014

Post by Spruitje »

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt maart 2014

Post by Spruitje »

Flexcoin geplunderd door hackers.

Opnieuw is een bitcoinbank in de problemen gekomen. Flexcoin is gesloten. Dat staat op de website van de bank te lezen. Hackers hebben Flexcoin geplunderd.

In de mededeling op de site staat dat hackers 896 bitcoin buit hebben gemaakt, omgerekend zo'n 440.000 euro. Volgens Flexcoin heeft de bank niet de mogelijkheden om de gestolen waar terug te halen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt maart 2014

Post by Obi-Wan »

Bedankt nu kan ik terug mijne parlez doen... :lol:

Nu is het nog enkele dagen wachten tot China zijn territoriale claim tegen Japan en C° voor de Spratly Eilanden laat gelden. Laten we dan ook nog niet Taiwan vergeten...




Putin zit eigenlijk vol goede ideeën :
Ik vind dat wij ook militair onze claim kracht moet bijzetten wat de Zuidpool betreft. Daar valt ook heel wat te rapen en de Belgen (indertijd) hebben hem destijds als eerste geclaimd. Vermits Adrien De Gerlache een Hasselaar was en dit nog altijd in Vlaanderen ligt hebben die Walenkoppen hier niks mee te maken. Dat is dus van ons.
Verder vind ik ook nog dat Maastricht (het oude gedeelte) terug bij Vlaanderen geannexeerd dient te worden. Nieuw Maastricht aan de kant van het Bonifanten museum mogen de Hollanders hebben. Maar het Vrijthof, O.L. Vrouweplein en Sticky Fingers is van ons. Als we dan toch nog in Holland bezig zijn geef ons dan ook maar Zeeuws Vlaanderen terug.
Veder hebben wij ook nog belangen te verdedigen in Frans Vlaanderen. De koers en het Velodrome in Rijsel zijn Vlaams. 8-)
Als Duitsland ons militair steunt krijgen zij de Oostkantons terug. Eerlijkheid duurt tenslotte het langst...
Patience. Use the force. Think.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt maart 2014

Post by doubleyou »

Obi-Wan wrote:Bedankt nu kan ik terug mijne parlez doen... :lol:

Nu is het nog enkele dagen wachten tot China zijn territoriale claim tegen Japan en C° voor de Spratly Eilanden laat gelden. Laten we dan ook nog niet Taiwan vergeten...




Putin zit eigenlijk vol goede ideeën :
Ik vind dat wij ook militair onze claim kracht moet bijzetten wat de Zuidpool betreft. Daar valt ook heel wat te rapen en de Belgen (indertijd) hebben hem destijds als eerste geclaimd. Vermits Adrien De Gerlache een Hasselaar was en dit nog altijd in Vlaanderen ligt hebben die Walenkoppen hier niks mee te maken. Dat is dus van ons.
Verder vind ik ook nog dat Maastricht (het oude gedeelte) terug bij Vlaanderen geannexeerd dient te worden. Nieuw Maastricht aan de kant van het Bonifanten museum mogen de Hollanders hebben. Maar het Vrijthof, O.L. Vrouweplein en Sticky Fingers is van ons. Als we dan toch nog in Holland bezig zijn geef ons dan ook maar Zeeuws Vlaanderen terug.
Veder hebben wij ook nog belangen te verdedigen in Frans Vlaanderen. De koers en het Velodrome in Rijsel zijn Vlaams. 8-)
Als Duitsland ons militair steunt krijgen zij de Oostkantons terug. Eerlijkheid duurt tenslotte het langst...
Bulderlach :) you make my day
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt maart 2014

Post by Spruitje »

Van mij mag Frankrijk die regio hebben hoor. Het is niet meer dan wat Noord-Afrikaanse heethoofden bijeen.
Vele straatnamen richting Franse grens heten daar "Rue Risquons-tout", vroeger nog ten tijde van de smokkelwaar, nu omdat de buit in die richting ons land verlaat.
Ze komen nu zelfs onze hoeren in Gent en Brussel lastig vallen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt maart 2014

Post by Obi-Wan »

Spruitje wrote: Ze komen nu zelfs onze hoeren in Gent en Brussel lastig vallen.
Zijn dat geen madamen van het voormalige Oostblok ??? Dat die ambrasmakers dan maar oppassen. Straks hebben ze Putin's SpetZnas achter hun aan.
Wordt de rue d' Aerschot en het Schipperskwartier ook geannexeerd door de Russen. Hebben die meteen een uitvalsbasis voor hun nog op te richten Noordzee-vloot.
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt maart 2014

Post by Indiana Jones »

Obi-Wan wrote:Bedankt nu kan ik terug mijne parlez doen... :lol:
Nu is het nog enkele dagen wachten tot China zijn territoriale claim tegen Japan en C° voor de Spratly Eilanden laat gelden. Laten we dan ook nog niet Taiwan vergeten...
Putin zit eigenlijk vol goede ideeën :
Ik vind dat wij ook militair onze claim kracht moet bijzetten wat de Zuidpool betreft. Daar valt ook heel wat te rapen en de Belgen (indertijd) hebben hem destijds als eerste geclaimd. Vermits Adrien De Gerlache een Hasselaar was en dit nog altijd in Vlaanderen ligt hebben die Walenkoppen hier niks mee te maken. Dat is dus van ons.
Verder vind ik ook nog dat Maastricht (het oude gedeelte) terug bij Vlaanderen geannexeerd dient te worden. Nieuw Maastricht aan de kant van het Bonifanten museum mogen de Hollanders hebben. Maar het Vrijthof, O.L. Vrouweplein en Sticky Fingers is van ons. Als we dan toch nog in Holland bezig zijn geef ons dan ook maar Zeeuws Vlaanderen terug.
Veder hebben wij ook nog belangen te verdedigen in Frans Vlaanderen. De koers en het Velodrome in Rijsel zijn Vlaams. 8-)
Als Duitsland ons militair steunt krijgen zij de Oostkantons terug. Eerlijkheid duurt tenslotte het langst...
:lol: 8-) :? :lol: 8-) :? :mrgreen:


Image
Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt maart 2014

Post by doubleyou »

.
Maastrich ?

Hoi
Mestreech, sjoen stad, et is on de vloamingen :)
N dat est letste wat doar over te zegge valt, veur euch is dat genog.
Gezelleg gegete en gedronke in de draa musketiers
Doei
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt maart 2014

Post by Indiana Jones »

doubleyou wrote:.
Maastrich ?

Hoi
Mestreech, sjoen stad, et is on de vloamingen :)
N dat est letste wat doar over te zegge valt, veur euch is dat genog.
Gezelleg gegete en gedronke in de draa musketiers
Doei
Jullie mogen hem hebben, met al zijn ""liefdes""vriendjes erbij .... 8-)
Image
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
cor
Posts: 62
Joined: 21 Sep 2012, 10:59

Re: Hooimijt maart 2014

Post by cor »

Weet iemand of je GDX en GDXJ in Netdania kunt krijgen, en hoe?
Idem voor TMM.TO.
Bedankt.
Post Reply