Hooimijt Oktober 2011

Dutch language haystack
Post Reply
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

Obi-Wan wrote:
Adamus wrote:Indy, niet dat ik de handelswijze van RariNantes hoef te snappen, maar ik had niet verwacht dat de man met de filosofische inslag en lange stukken tekst al lang een andere agenda had. Gezien zijn manier van posten had ik uitleg verwacht.
Ik snap nu de tekst "willem praat regelmatig mee" ook: een goede teaser, maar verder slap gelul.

Voor de rest basta.
RariNantes was de Administrator van het oude forum. Ik heb dat gemerkt doordat hij in een post dreigde de zilverleuteraars op de ban te smijten. Verder ook dat GI en RariNantes elkander constant zaten te bewierroken mbt gedane post. Very Obvious...

RariNantes zal GI nodig hebben als hij het forum betalend wil maken vermits 99% aan de slippen van GI hangt.
GI (groenespam1/2/3, sojaranym ?) heeft echt geschreven dat zijn schrijfsels "openbaar" blijven. Ik ga er vanuit dat het niet cryptisch bedoeld is.
Het feit dat hij een interview heeft gegeven geeft de burger moed. Of het interview is al enige tijd geleden afgenomen?
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

Obi-Wan wrote:
Adamus wrote:Indy, niet dat ik de handelswijze van RariNantes hoef te snappen, maar ik had niet verwacht dat de man met de filosofische inslag en lange stukken tekst al lang een andere agenda had. Gezien zijn manier van posten had ik uitleg verwacht.
Ik snap nu de tekst "willem praat regelmatig mee" ook: een goede teaser, maar verder slap gelul.

Voor de rest basta.
RariNantes was de Administrator van het oude forum. Ik heb dat gemerkt doordat hij in een post dreigde de zilverleuteraars op de ban te smijten. Verder ook dat GI en RariNantes elkander constant zaten te bewierroken mbt gedane post. Very Obvious...

RariNantes zal GI nodig hebben als hij het forum betalend wil maken vermits 99% aan de slippen van GI hangt.
Aan iemands lippen hangen past naar mijn idee niet bij ons soort sprokkelaars. Dat past meer bij mensen die de "Linda" lezen en ook blond willen zijn.
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Rasta »

Adamus wrote: Aan iemands lippen hangen past naar mijn idee niet bij ons soort sprokkelaars. Dat past meer bij mensen die de "Linda" lezen en ook blond willen zijn.
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Wel blijven nadenken natuurlijk, want voor je het weet ben je een lemming, en die worden geschoren (a raison €125 - sorry kon het effe niet laten :lol: )
Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

Rasta wrote:
Adamus wrote: Aan iemands lippen hangen past naar mijn idee niet bij ons soort sprokkelaars. Dat past meer bij mensen die de "Linda" lezen en ook blond willen zijn.
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Wel blijven nadenken natuurlijk, want voor je het weet ben je een lemming, en die worden geschoren (a raison €125 - sorry kon het effe niet laten :lol: )
Ik heb gisteren mijn paypal, die al een jaar beperkt toegang had, weer moeten herstellen omdat iemand een donatieknop had geplaatst :D . Enfin we weten nu ook weer wat bureaucratie is. Paypal dus.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Altijd leuk

Post by Adamus »

Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Martin Armstrong

Post by Adamus »

Those who keep yelling “fiat” think money is a store of value. It NEVER has been. Gold should be free so you can buy it as a hedge. Why would you want to

hand it back to government? Additionally, these ideas that somehow unless money is 100% backed it is

not real is nonsense.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Indiana Jones »

Obi-Wan wrote:
Adamus wrote:Indy, niet dat ik de handelswijze van RariNantes hoef te snappen, maar ik had niet verwacht dat de man met de filosofische inslag en lange stukken tekst al lang een andere agenda had. Gezien zijn manier van posten had ik uitleg verwacht.
Ik snap nu de tekst "willem praat regelmatig mee" ook: een goede teaser, maar verder slap gelul.

Voor de rest basta.
RariNantes was de Administrator van het oude forum. Ik heb dat gemerkt doordat hij in een post dreigde de zilverleuteraars op de ban te smijten. Verder ook dat GI en RariNantes elkander constant zaten te bewierroken mbt gedane post. Very Obvious...

RariNantes zal GI nodig hebben als hij het forum betalend wil maken vermits 99% aan de slippen van GI hangt.
Zonder er verder op in te willen gaan ........
Ik kreeg nav de Armstrong Discussie destijds een privé mail van hem met zijn echte voornaam. Recentelijk kreeg ik info omtrent de admin met voor- en achternaam. Beide voornamen zijn 100% verschillend.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Mainstreet versus Wallstreet

Post by Indiana Jones »

Indiana Jones wrote:Eindelijk gaan de Amerikaanse media dan toch de volksprotesten op Wallstreet oppakken. Wat begon met protesten van enkele 100-den teleurgestelde Amerikanen in WallStreet, waarin de politie nog kon ingrijpen, gaat zich inmiddels over de Verenigde Staten verspreiden en krijgt steun van de Vakbonden.

Eigenlijk vreemd dat de kleinste protesten in Europa al direct in de Amerikaanse Media werden uitvergroot terwijl protesten in eigen land geen aandacht kregen. Misschien wel een teken aan de wand, hoezeer OOK de Amerikaanse Media onder invloed staan van de grote financiële instellingen.

En misschien is het ook wel zo, dat de grootste druk op een systeem, de druk van binnenuit is. Uiteindelijk is het toch het eigen volk dat beslist of ze het nog langer pikt ... of niet. Op de voormalig USSR is enorm veel druk van buitenaf geweest, maar het is toch het volk ZELF geweest dat de USSR heeft kunnen laten vallen.

In de jaren '80 zwollen de protesten in Leipzich (voormalig DDR) almaar aan, totdat de toenmalige president van de DDR (Erich Honecker) zijn grip op het volk verloor. De 'Nationale Storm' was out of the box en leidde op 9 november 1989 tot de val van 'De Muur' en kort daarop tot de val van de USSR.

Het volk zal 'Het Land' NOOIT laten vallen, maar het is 'Het Systeem' dat het land regeert waartegen men zich verzet.
In de voormalige USSR verzette het volk zich tegen de almacht vanuit het Kremlin, in de VS verzet men zich tegen de almacht vanuit WallStreet.

===========================

(onderstaand artikel uit http://www.jsmineset.com/)

Unions endorse, will join Occupy Wall Street protests
By Jason Kessler and Michael Martinez, CNN
updated 10:23 AM EST, Wed October 5, 2011

New York (CNN) — As the Occupy Wall Street protesters rally for a third week, social media sites such as Twitter seem to be spurring similar protests in other cities.

A Twitter account called Occupy Boston mentions a citywide college walkout there Wednesday.

Meanwhile, the Massachusetts Nurses Association says hundreds of the city’s nurses will rally with the Occupy Boston protesters on Wednesday. The association says the protest will be part of the opening day activities for a national nursing convention in Boston.

http://edition.cnn.com/2011/10/05/polit ... ?hpt=hp_t1

Is de geest uit de fles ?


Betogers bestormen museum in Washington
Laatste update: 9 oktober 2011 07:24
WASHINGTON - Betogers in de Amerikaanse hoofdstad Washington zijn slaags geraakt met bewakers en politie, toen ze een museum wilden bezetten. Bij de vechtpartij met 150 à 200 betogers is één persoon gearresteerd.

De betogers richtten zich tegen de oorlog in Afghanistan. Ze wilden het National Air and Spacemuseum bezetten, omdat daar drones staan opgesteld. De VS gebruiken deze onbemande aanvalsvliegtuigen veel in Afghanistan en andere landen.

Betogingen tegen de oorlog in Afghanistan begonnen donderdag, toen het precies 10 jaar geleden was dat het Amerikaanse leger Afghanistan binnenviel. Door de actie moest het haar deuren sluiten.


Occupy Wall Street

De betoging sluit aan bij de beweging Occupy Wall Street. Die richtte zich tegen de macht van banken en het bedrijfsleven in de VS, zoals de Occupy Wall Street in New York. Zulke betogingen zijn inmiddels op vele plaatsen georganiseerd, waaronder Boston, Chicago, Seattle en San Francisco.

''Het is een actie van mensen in het hele land om sociale en economische rechtvaardigheid te eisen, evenals een einde aan de immorele oorlogen in Irak en Afghanistan'', zeiden organisatoren in een e-mail.

© ANP
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Obi-Wan »

COMEX Commercial Silver Net Shorts Lowest in Eight Years

Clearly we can say that the large commercial traders have taken advantage of the current drop in the silver price to get the heck out of a huge portion of their formerly underwater net short positions. Indeed, as of Tuesday, they had reduced their net short positions to the equivalent of where they were with silver bottom hugging at $4.43 eight years ago.

Indeed, we have to go all the way back to April 1, 2003 to find a lower commercial net short position for silver futures (15,845 contracts then with silver then $4.43).
Just as clearly, the usual Big Sellers are not positioning as though THEY believe that silver has much in the way of downside left in it. We would have to say that the usual Big Sellers of silver futures are positioning as though they believe the opposite is more likely.

http://www.gotgoldreport.com/2011/10/co ... ears-.html
Patience. Use the force. Think.
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Obi-Wan »

Digital Gold Currency Magazine van september

Met artikels van
Oostenrijkse maatregelen mbt in kaart brengen van aankopen van G&Z
Goud toegelaten op de Zwiterse beurs als betaalmiddel

http://www.dgcmagazine.com/
Patience. Use the force. Think.
Post Reply