Hooimijt Oktober 2011

Dutch language haystack
Post Reply
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

Boefke wrote:Commentz.....dit is een test, inhoudelijkere posts gaan zeker volgen ;)

Je had het poepsimpel (GI) kunnen houden Boefke. Andere alias en niemand had kunnen merken dat je hier zat.

Hoewel, goud suddert momenteel, niets schokkends aan de hand. We tuffen vrolijk verder.

Gaat mij benieuwen of er hier nog iets van GI naar buiten komt, die wil zijn schrijfsels gratis houden heeft hij mij recent, op de valreep, nog kunnen posten. Rasta gaat er zeker werk van maken?
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Martin Armstrong

Post by Rasta »

Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Forum Hooimijt Oktober 2011

Post by doubleyou »

[quote="Obi-Wan" / "Boefke" / Indiana Jones"]
Hallo iedereen,
Vooreerst mijn dank aan de initiatiefnemer van dit forum.
Ben ook gebanned forever, omdat ik me hier heb ingeschreven als member.

Everybody is equal, but some are more equal than others.
Wrok en woede zijn géén goede basis om iets fundamenteels neer te zetten. Werklust en motivatie tot een mooi produkt wel. Samen kunnen we dit mogelijk maken, en ik ben ervan overtuigd dat het ons gaat lukken!

Forummers zijn het volk van een forum ...... :lol:[/quote]

Hey folks,
Bij deze mix-"quote" van 3 posters wil ik mij volledig aansluiten.
Graag wil ik er nog enkele lijntjes aan toevoegen en daarna zal ik daar definitief over zwijgen.


1/ Wat de banning betreft
: idem dito hier sinds gisteravond. Had dit gisteren nog gemeld aan de initiatiefnemer hier.
You have been banned for the following reason:
No reason was specified.
Date the ban will be lifted: Never

Ook gesloten voor mij...zonder reactie, zonder mail, zonder reden...toch triest en spijtig. Nu, bij mij is het eigenlijk nog wel logisch. Ik had enkele dagen geleden zelf gevraagd om mijn user en postings te verwijderen. Mijn nick is nu geband. De rest kan ik niet meer checken. Benieuwd eigenlijk of dit voor de anderen die hier als "Member" staan ook al zo is ????? Heb je hier weet van? Antwoord is dus door jullie gegeven, blijkbaar als je je hier opgegeven bent als Member, wordt je daar geband...ze zijn zo lief, mijnheer !

2/ Inderdaad, wrok en woede zijn een slechte startbasis. Daarom wil ik ook éénmaal melden dat de manier waarop mijn einde op de goudkom (de laatste weken dus) verlopen is eigenlijk toch triest is. Het is gewoon de manier waarop, ik wil niet als een dweil behandeld worden, daar ben ik te oud (en/of te slim) voor geworden.
Met sommigen deel ik al een jaar of zeven - virtueel - ideeën, inzichten, nieuwsberichten, interessante linken of weetjes,...
En bij deze wil ik hier degenen, die niet van slechte wil zijn, en hier eventueel eens komen meelezen met veel plezier en van harte bedanken voor alle actieve communicatie die we ooit hadden.
En bij deze wil ik ze ook uitnodigen om gerust hier actief een woordje mee te schrijven.
Hou je vooral niet in.


3x is scheepsrecht. Wat bedoel ik hiermee? Dit is het 3e actief forum waar ik vertoef om over een draad die handelt over "goud, de bearmarket voorbij / vrijgoud / hooimijt / etc over
Heel kort schetsen ; cash-forum -> goudkom-forum -> freegoldcapital-forum

Hopelijk is het derde het goede !

3/ Even testen of hier in't weekend een schoon muziekske mag tussengegooid worden. :lol:
Ga de titel van dit liedje hier eens een bezoekske brengen, zie...
http://www.youtube.com/watch?v=_5oizJbV ... re=related

Goed weekend, allen !
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Rasta
Gold Member
Posts: 1479
Joined: 07 Oct 2011, 15:16

Re: Forum Hooimijt Oktober 2011

Post by Rasta »

doubleyou wrote: 3/ Even testen of hier in't weekend een schoon muziekske mag tussengegooid worden. :lol:
Ga de titel van dit liedje hier eens een bezoekske brengen, zie...
http://www.youtube.com/watch?v=_5oizJbV ... re=related

Goed weekend, allen !
Niet inhoudelijk reagerend, maar technisch: de youtube video's kun je tussen de

Code: Select all

[youtube]videonummer[/youtube]
tags zetten. Dan ziet het er zo uit:

Eventually there will be an awakening, a balancing of the scales and a bill to be paid, and for that I hold gold - Jim Sinclair
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Indiana Jones »

Adamus wrote:
Boefke wrote:Commentz.....dit is een test, inhoudelijkere posts gaan zeker volgen ;)

Je had het poepsimpel (GI) kunnen houden Boefke. Andere alias en niemand had kunnen merken dat je hier zat.

Hoewel, goud suddert momenteel, niets schokkends aan de hand. We tuffen vrolijk verder.

Gaat mij benieuwen of er hier nog iets van GI naar buiten komt, die wil zijn schrijfsels gratis houden heeft hij mij recent, op de valreep, nog kunnen posten. Rasta gaat er zeker werk van maken?
Het enige dat je kunt veranderen is de toekomst, beter het verleden te laten rusten omdat je er toch niets meer aan kunt veranderen.

Koenraad Verheyden is voor zover mij bekend alias Geel IJzer (GI) ....... dat is mij sinds medio 2010 door meerdere posters op het vorige forum met privé mail gemeld.

Koenraad schrijft op Edelmetaal Info:
http://www.edelmetaal-info.nl/2011/06/g ... leem-meer/

;) Indy
Last edited by Indiana Jones on 08 Oct 2011, 22:37, edited 5 times in total.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Indiana Jones »

Rasta wrote:
Adamus wrote: Dan klopte mijn opmerking daar dat pm's ook worden gelezen door de admin. Is dat altijd de gewoonte of mogelijk, dus bij elk forum?

WIE IS DE MOL :shock:
Het ligt aan het forum, of de gebruikte forum software. Maar standaard is het niet mogelijk omdat dat tegen de wetgeving ingaat. Iets met briefgeheim enzo. Trouwens, waarom zou je überhaupt willen weten, wat er in de brieven staat die bij je buurman/buurvrouw door de bus naar binnen gaat? Voor de zieke geesten bestaan er "mods", aanpassingen aan de software die de beheerder de mogelijkheid geeft met zo'n beetje alles mee te kijken :evil:
Tsjah ...... het kan dus wel .... maar dan zou zo'n forum beheerder een typische uiting geven aan Narcistische trekjes, want Narcisten willen graag precies weten wat er zich in hun omgeving afspeelt teneinde de boel te kunnen beheersen. Ik ga er niet vanuit dat dit gebeurd is.
Indy is er als eerste uitgegooid op het moment dat hij RariNantes een bedankpostje wilde doen, omdat Indy zelf al van plan was om te vertrekken.

Die privépost verzenden betekende meteen het einde van alias Indy. Ik ga er dus maar vanuit dat de trigger privépost was ..... en niet het lezen ervan door een insider. Daarna merkte ik dat ik op IP adres was geblokkeerd omdat aanmelden met een nieuw alias wel kon, maar toegang kreeg ik er niet meer mee.

Verder beter allemaal maar laten rusten. Gedane zaken nemen geen keer.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

Indy, niet dat ik de handelswijze van RariNantes hoef te snappen, maar ik had niet verwacht dat de man met de filosofische inslag en lange stukken tekst al lang een andere agenda had. Gezien zijn manier van posten had ik uitleg verwacht.
Ik snap nu de tekst "willem praat regelmatig mee" ook: een goede teaser, maar verder slap gelul.

Voor de rest basta.
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Indiana Jones »

Indiana Jones wrote: Koenraad Verheyden is voor zover mij bekend alias Geel IJzer (GI) ....... dat is mij sinds medio 2010 door meerdere posters op het vorige forum met privé mail gemeld.

Koenraad schrijft op Edelmetaal Info:
http://www.edelmetaal-info.nl/2011/06/g ... leem-meer/
;) Indy
Ik deed bovenstaande post direct nadat ik het interview ontdekt had.

Wow man ..... beregoed interview ..... :!:
Last edited by Indiana Jones on 08 Oct 2011, 22:39, edited 3 times in total.
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Adamus »

Indiana Jones wrote:
Indiana Jones wrote: Koenraad Verheyden is voor zover mij bekend alias Geel IJzer (GI)

En ..... Koenraad heeft 4 interviews gedaan met Freegoldcapital, die hier op dit forum te beluisteren zijn:
A
;) Indy
Ik deed bovenstaande post direct nadat ik het interview hier op deze website ontdekt had.
Nu heb ik ze dus alle 4 afgeluisterd ...... toen deel 1 afgelopen was, schakelde die meteen automatisch door naar deel 2, 3 en 4 en zo kreeg ik het hele interview in één keer te horen.
En het is niet zo maar een interview, maar een interview van freegoldcapitol waaraan dit forum is gekoppeld met Koenraad.

Wow man ..... beregoed interview ..... :!:
Shit, ik had wel weet van het plaatsgevonden interview, maar dacht dat het nog achter de hand zou worden gehouden door Rasta c.s. Anders zou GI gebanned kunnen worden :-)


Information 

You are not authorised to read this forum.. En dat is dan weer jammer .

Kan het hier op de index ook niet vinden. IJ je quote een stukje van jezelf en die zie ik hier ook niet. Een pm soms?
Last edited by Adamus on 08 Oct 2011, 21:43, edited 2 times in total.
User avatar
Obi-Wan
Platinum Member
Posts: 614
Joined: 06 Oct 2011, 21:25

Re: Hooimijt Oktober 2011

Post by Obi-Wan »

Adamus wrote:Indy, niet dat ik de handelswijze van RariNantes hoef te snappen, maar ik had niet verwacht dat de man met de filosofische inslag en lange stukken tekst al lang een andere agenda had. Gezien zijn manier van posten had ik uitleg verwacht.
Ik snap nu de tekst "willem praat regelmatig mee" ook: een goede teaser, maar verder slap gelul.

Voor de rest basta.
RariNantes was de Administrator van het oude forum. Ik heb dat gemerkt doordat hij in een post dreigde de zilverleuteraars op de ban te smijten. Verder ook dat GI en RariNantes elkander constant zaten te bewierroken mbt gedane post. Very Obvious...

RariNantes zal GI nodig hebben als hij het forum betalend wil maken vermits 99% aan de slippen van GI hangt.
Patience. Use the force. Think.
Post Reply