Hooimijt Januari 2017

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by doubleyou »

Rentes down again.

Goud up again.

Voor de britten zullen de reizen naar het vasteland een pak duurder worden.
Britse pond : http://www.hln.be/hln/nl/37422/Brexit/a ... euro.dhtml
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by doubleyou »

Amai zeg, dat is hier kalm...
Goud down again.
Maar ja, dat zien jullie zelf ook wel.
Niets te melden dus. Bye
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2580
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by Spruitje »

doubleyou wrote:Amai zeg, dat is hier kalm...
Goud down again.
Ik dacht net hetzelfde deze middag... amai, precies weinig te melden.
Maar iedereen zit precies lekker aan de verwarming, al dan niet met een geliefde dicht bij de hand.
Kan me niet inbeelden dat iedereen naar SVZW - KASE aan het kijken is.

Morgen 'n dagje Brussel, gaan kijken wat ze zoal beschikbaar hebben aan fiscale melkkoeien.
Nog een gelukje dat ik nog effe kijk want ze openen maar vanaf 11u ipv de gebruikelijke 10u van voorheen.
Op het nippertje gered van een uur koukleumen.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2580
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by Spruitje »

Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by doubleyou »

Kunnen die pakjes in de koffer van uwe nieuwe auto ? ;)
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Zytom
Bronze Member
Posts: 178
Joined: 14 Nov 2011, 13:10

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by Zytom »

Weer een pareltje over de Belgische overheid :lol:
Gratis alcohol in de Kamer ­bestaat al sinds eind jaren ­negentig. “Ik heb dat ingevoerd toen ik Kamervoorzitter was”, zegt Open VLD’er Herman De Croo. “Tot dan gingen veel parlementsleden tijdens de debatten iets drinken in de cafés rond het parlement. In drie of vier cafés was zelfs een bel geïnstalleerd die afging toen de stemming ­begon. Om daar een einde aan te maken, heb ik wijn en bier ter ­beschikking gesteld in de koffiekamer. Dan gingen de Kamer­leden automatisch ook minder drinken, omdat de sociale controle groter werd.”
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20170119_02684758
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by Indiana Jones »

Hoewel ik al jaren beleg, geïnteresseerd ben in de markten en geopolitiek,
heb ik nog nooit.! live naar een inauguratie van een Amerikaans president gekeken. :oops:
Ik zal de enige niet zijn, maar ik ga ervan uit dat vandaag bijna de hele wereld zat te kijken 8-)

"Trump zei de macht van Washington D.C. terug te zullen geven aan het volk van Amerika.
Hij zei dat een selecte groep mensen te lang de lijnen uitgestippeld heeft en dat de bevolking
daar lange tijd de rekening voor heeft betaald, zonder dat ze hiervoor voldoende bescherming terugkregen.
"Dit moment is jullie moment, dit is jullie dag, dit is jullie feest en de VS is jullie land", sprak Trump.

http://www.nu.nl/verkiezingen-vs/440541 ... taten.html

Ik hoop voor de Amerikanen EN voor ons Europeanen, dat hij dit waar gaat maken.
Het zou een enorme omwenteling voor de wereld zijn, maar er is nog een 'huis van afgevaardigden'
en een 'congres' die voor een groot deel uit 'zakkenvullende elite' bestaan ... en die zal hij wél mee moeten krijgen.

We gaan zien ... en maar hopen (voor zijn fam. en de rest van de wereld) dat hij lang leeft.
Lang genoeg om een kans te krijgen om dit waar te maken ..... :?
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2580
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by Spruitje »

Indiana Jones wrote:Hoewel ik al jaren beleg, geïnteresseerd ben in de markten en geopolitiek,
heb ik nog nooit.! live naar een inauguratie van een Amerikaans president gekeken. :oops:
+1 8-)
Indiana Jones wrote:Ik hoop voor de Amerikanen EN voor ons Europeanen, dat hij dit waar gaat maken.
Het zou een enorme omwenteling voor de wereld zijn, maar er is nog een 'huis van afgevaardigden'
en een 'congres' die voor een groot deel uit 'zakkenvullende elite' bestaan ... en die zal hij wél mee moeten krijgen.

We gaan zien ... en maar hopen (voor zijn fam. en de rest van de wereld) dat hij lang leeft.
Lang genoeg om een kans te krijgen om dit waar te maken ..... :?
Dan gaan we d'er wel met ons 32.000 militairen (25.000 voorzien voor 2030) in België niet komen. Zelf kunnen we op militair vlak helemaal niet onze boontjes doppen. Dat wordt een harde dobber voor onze begrotingen.

Gaan de Nederlanders den ook hun F-35 annuleren? Die zijn er toch destijds gekomen in ruil voor Europese tewerkstelling om deze te vervaardigen? Of ben ik daar nu zo verkeerd in?
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
User avatar
Indiana Jones
Freegold Member
Posts: 4765
Joined: 05 Oct 2011, 16:00
Contact:

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by Indiana Jones »

Spruitje wrote:Dan gaan we d'er wel met ons 32.000 militairen (25.000 voorzien voor 2030) in België niet komen. Zelf kunnen we op militair vlak helemaal niet onze boontjes doppen. Dat wordt een harde dobber voor onze begrotingen.
Gaan de Nederlanders den ook hun F-35 annuleren? Die zijn er toch destijds gekomen in ruil voor Europese tewerkstelling om deze te vervaardigen? Of ben ik daar nu zo verkeerd in?
Ik heb begrepen dat Trump de F-35 veel te duur vond en dat'ie nu goedkoper geleverd gaat worden .... ook aan Nederland.
Eigen boontjes doppen .... mag het een keer, 72 jaar na WOII en 27 jaar na de val van het ijzeren gordijn ?
Goed idee om het Nederlandse leger samen met het Belgische op te laten trekken .... eendracht maakt macht,
tenminste dat hoop ik :)
Everything that needs to be said has already been said.
But since no one was listening, everything must be said again.
User avatar
doubleyou
Gold Member
Posts: 1685
Joined: 05 Oct 2011, 22:25

Re: Hooimijt Januari 2017

Post by doubleyou »

Spruitje wrote:Zijn er al noorderburen met kriebels? #elfstedentocht2017
Ook nu nog wat vroeg ;)
https://www.youtube.com/watch?v=g936Q7eU_WU
"Feeling good, safe and prepared for the future with my own created Central Bank" (doubleyou)
Post Reply