Hooimijt December 2016

Dutch language haystack
Post Reply
User avatar
Spruitje
Freegold Member
Posts: 2579
Joined: 19 Oct 2011, 01:34

Re: Hooimijt December 2016

Post by Spruitje »

PieterP wrote:De tijd van waarschuwingen is voorbij, oh wacht hier is er weer eentje, zucht.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161203_02606264
En steeds weer komt het op hetzelfde neer.

Bange blanke man... ziet dochter dit ondergaan.

Altijd weg gelachen, met wie het zag aankomen werd de spot gedreven.
Study while others are sleeping; work while others are loafing; prepare while others are playing; and dream while others are wishing.
- William Arthur Ward -
cavajo
Platinum Member
Posts: 890
Joined: 19 Oct 2011, 21:42

Re: Hooimijt December 2016

Post by cavajo »

Wat of wie is de 'bange blanke man' ?

Ik ken het nummer van Willem Vermandere zeer goed.
Mooi nummer, kan er een eind in meegaan.
Maar, heeft de blanke man nog een kans op een gewoon leven ?

- overspoelt door vluchtelingen ( en steeds maar een geweten geschopt door de media ).
- overspoelt door Europees verkozenen ( ver af staande politici met steeds meer onbegrepen wijsheden ).
- overspoelt door interne wetgeving die steeds vaker neigt tot ongeloofwaardigheid.

De "bange blanke man" heeft een probleem.
Evenzeer de bange blanke vrouw !!!

Beiden moeten er op waken om in het stemhokje ( het moment dat men het gevoel heeft 'het ook effe te kunnen zeggen' ),
om dan juist niet de toekomst van zichzelf en de komende generatie te hypothekeren.

Maar, de "zogenaamde" bang blanke man heeft in verkiezingskans vaak te weinig normale keuze :
ik bedoel hiermee : een falende kandidaat eventueel vervangen door een andere mogelijkheid op normale wijze.
nu is het te vaak keuze tussen wat de pers graag ziet 'cholera en pest'.
De zogenaamde 'bange blanke man' frustreert zich eveneens rot in de politieke spelletjes die ' geen enkele ' en "alle partijen" spelen.

De geminachte ' bange blanke man ' is het slachtoffer van zijn 'overroepen verkozenen' !!
De " bange blanke uitermate zwakke leiders ".

Cavajo
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

Re: Hooimijt December 2016

Post by Dirkgold »

Spruitje wrote:
PieterP wrote:De tijd van waarschuwingen is voorbij, oh wacht hier is er weer eentje, zucht.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20161203_02606264
En steeds weer komt het op hetzelfde neer.

Bange blanke man... ziet dochter dit ondergaan.

Altijd weg gelachen, met wie het zag aankomen werd de spot gedreven.
En ondertussen stemt oostenrijk om hun kop in het zand te steken. Tegen de volgende kiezing zullen er daar weer al meer linkse kiezers zijn.
Op zerohedge staat vandaag een artikel hoe met ngo boten de vluchtelingen gewoon van afrika naar italie gebracht worden. Niks uit het water vissen.....
Ik doe dagelijks moeite om deze negativiteit uit mijn hoofd te zetten, want kan er toch niks aan doen. En dan lees ik bovenstaande......
( toch bedankt om te posten )
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

Re: Hooimijt December 2016

Post by Dirkgold »

cavajo wrote:Wat of wie is de 'bange blanke man' ?

Ik ken het nummer van Willem Vermandere zeer goed.
Mooi nummer, kan er een eind in meegaan.
Maar, heeft de blanke man nog een kans op een gewoon leven ?

- overspoelt door vluchtelingen ( en steeds maar een geweten geschopt door de media ).
- overspoelt door Europees verkozenen ( ver af staande politici met steeds meer onbegrepen wijsheden ).
- overspoelt door interne wetgeving die steeds vaker neigt tot ongeloofwaardigheid.

De "bange blanke man" heeft een probleem.
Evenzeer de bange blanke vrouw !!!

Beiden moeten er op waken om in het stemhokje ( het moment dat men het gevoel heeft 'het ook effe te kunnen zeggen' ),
om dan juist niet de toekomst van zichzelf en de komende generatie te hypothekeren.

Maar, de "zogenaamde" bang blanke man heeft in verkiezingskans vaak te weinig normale keuze :
ik bedoel hiermee : een falende kandidaat eventueel vervangen door een andere mogelijkheid op normale wijze.
nu is het te vaak keuze tussen wat de pers graag ziet 'cholera en pest'.
De zogenaamde 'bange blanke man' frustreert zich eveneens rot in de politieke spelletjes die ' geen enkele ' en "alle partijen" spelen.

De geminachte ' bange blanke man ' is het slachtoffer van zijn 'overroepen verkozenen' !!
De " bange blanke uitermate zwakke leiders ".

Cavajo
Het probleem is dat wij beetje bij beetje gebrain washt zijn en niet meer weten wat normaal denken is. Wij zijn niet meer in staat om voor onszelf op te komen, laat staan in groep een standpunt in te nemen. Het kiezers vee is dan ook mooi in pakjes verdeeld. En achter de schermen zijn de grote mannen waarschijnlijk lid vandezelfde loge clubjes.
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

Reactie op italie

Post by Dirkgold »

Zijn er geen markten meer ? Gebeurt alles binnenkort binnen enkele milli seconden ?

http://www.zerohedge.com/news/2016-12-0 ... referendum

Another miraculous overnight recovery has eliminated all the bearish aftertaste from the failed Italian referendum. As Guillermo Sampere of MPPM EK put it: "After Brexit, it took three days for markets to shake it off, with Trump it took three hours, with Italy it took three minutes.The fast money, who expected markets to fall further with this outcome, are now covering their positions."
PieterP
Bronze Member
Posts: 124
Joined: 18 May 2012, 07:06

Re: Reactie op italie

Post by PieterP »

Dirkgold wrote:Zijn er geen markten meer ? Gebeurt alles binnenkort binnen enkele milli seconden ?

http://www.zerohedge.com/news/2016-12-0 ... referendum

Another miraculous overnight recovery has eliminated all the bearish aftertaste from the failed Italian referendum. As Guillermo Sampere of MPPM EK put it: "After Brexit, it took three days for markets to shake it off, with Trump it took three hours, with Italy it took three minutes.The fast money, who expected markets to fall further with this outcome, are now covering their positions."
Het is dat wat de markt probeert te sturen waar je je zorgen over dient te maken (naar mijn mening).
En het is voorwaar niet alleen de markt die gemanipuleerd wordt door zogenaamde deskundigen.

https://www.nieuwskoerier.nl/news/34028 ... chtelingen

Is het een incidentje, of is het een probleem waar de politiek niet naar om wil zien?
Feit is, dat er dan een reactie komt zoals we afgelopen zondag weer hebben kunnen zien, maar er zijn mensen die dat absoluut niet zo willen zien.

https://www.nieuwskoerier.nl/news/34021 ... egen-de-eu

https://www.nieuwskoerier.nl/news/33922 ... ver-europa

Een Sint Nicolaas bijdrage dan maar uit onverwachte hoek:

https://www.youtube.com/watch?v=hvuUQGt ... e=youtu.be
Dirkgold
Platinum Member
Posts: 659
Joined: 01 Sep 2012, 19:54

vluchtelingen gedoe

Post by Dirkgold »

In mijn geboorte dorp hebben zwarte vluchtelingen hun toegewezen huis in brand gestoken. ( denkt men )
En toevallig zijn nu ook al hun papieren verbrand, kunnen ze al zeker wat langer blijven......
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt December 2016

Post by Adamus »

cavajo wrote:Wat of wie is de 'bange blanke man' ?

Ik ken het nummer van Willem Vermandere zeer goed.
Mooi nummer, kan er een eind in meegaan.
Maar, heeft de blanke man nog een kans op een gewoon leven ?

- overspoelt door vluchtelingen ( en steeds maar een geweten geschopt door de media ).
- overspoelt door Europees verkozenen ( ver af staande politici met steeds meer onbegrepen wijsheden ).
- overspoelt door interne wetgeving die steeds vaker neigt tot ongeloofwaardigheid.

De "bange blanke man" heeft een probleem.
Evenzeer de bange blanke vrouw !!!

Beiden moeten er op waken om in het stemhokje ( het moment dat men het gevoel heeft 'het ook effe te kunnen zeggen' ),
om dan juist niet de toekomst van zichzelf en de komende generatie te hypothekeren.

Maar, de "zogenaamde" bang blanke man heeft in verkiezingskans vaak te weinig normale keuze :
ik bedoel hiermee : een falende kandidaat eventueel vervangen door een andere mogelijkheid op normale wijze.
nu is het te vaak keuze tussen wat de pers graag ziet 'cholera en pest'.
De zogenaamde 'bange blanke man' frustreert zich eveneens rot in de politieke spelletjes die ' geen enkele ' en "alle partijen" spelen.

De geminachte ' bange blanke man ' is het slachtoffer van zijn 'overroepen verkozenen' !!
De " bange blanke uitermate zwakke leiders ".

Cavajo
de BBM mag de inhoud van zijn overhangende onderbuikje om de 4 jaar mee laten spreken. Hij (vrouwen doen niet mee) wordt dan ook een onderwerp in Dwdd/msm. Een paar keer tussendoor een referendum zal wat stoom van zijn blanke keteltje kunnen halen. Hoewel: Pechtold ziet dat als een hoerenbezoek en ondermijning van de democratische hoeksteen. #TINA's solution?
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: vluchtelingen gedoe

Post by Adamus »

Dirkgold wrote:In mijn geboorte dorp hebben zwarte vluchtelingen hun toegewezen huis in brand gestoken. ( denkt men )
En toevallig zijn nu ook al hun papieren verbrand, kunnen ze al zeker wat langer blijven......
Als ze een huis hadden zijn er ook kopietjes.
Adamus
Gold Member
Posts: 1495
Joined: 06 Oct 2011, 08:29

Re: Hooimijt December 2016

Post by Adamus »

cavajo wrote:Wat of wie is de 'bange blanke man' ?

Ik ken het nummer van Willem Vermandere zeer goed.
Mooi nummer, kan er een eind in meegaan.
Maar, heeft de blanke man nog een kans op een gewoon leven ?

- overspoelt door vluchtelingen ( en steeds maar een geweten geschopt door de media ).
- overspoelt door Europees verkozenen ( ver af staande politici met steeds meer onbegrepen wijsheden ).
- overspoelt door interne wetgeving die steeds vaker neigt tot ongeloofwaardigheid.

De "bange blanke man" heeft een probleem.
Evenzeer de bange blanke vrouw !!!

Beiden moeten er op waken om in het stemhokje ( het moment dat men het gevoel heeft 'het ook effe te kunnen zeggen' ),
om dan juist niet de toekomst van zichzelf en de komende generatie te hypothekeren.

Maar, de "zogenaamde" bang blanke man heeft in verkiezingskans vaak te weinig normale keuze :
ik bedoel hiermee : een falende kandidaat eventueel vervangen door een andere mogelijkheid op normale wijze.
nu is het te vaak keuze tussen wat de pers graag ziet 'cholera en pest'.
De zogenaamde 'bange blanke man' frustreert zich eveneens rot in de politieke spelletjes die ' geen enkele ' en "alle partijen" spelen.

De geminachte ' bange blanke man ' is het slachtoffer van zijn 'overroepen verkozenen' !!
De " bange blanke uitermate zwakke leiders ".

Cavajo
wie is de media? Dat is voor mij degene waar ik mee in de klas zat en die de zure in de Volkskrant over 'economie' schrijvende Gutmensch is. Gewoon, iemand die zich met het pakje brood in de tas, iedere dag vanuit een woninkje in Koedijk naar Amsterdam moet begeven. Je kent vast de sukkels van België ook.
Post Reply